sim lås
Fra : Alex Larsen

Dato : 03-09-05 11:00

hej jeg har et problem, jeg skal ha låst en se k500i op, jeg har fået kode
til at låse den op med, men hvad er fremgangs måde for låse den op ved godt
at jeg skal sætte en anden kort i, har sonofon.

alex

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 03-09-05 11:44

> hej jeg har et problem, jeg skal ha låst en se k500i op, jeg har fået kode
> til at låse den op med, men hvad er fremgangs måde for låse den op ved
> godt at jeg skal sætte en anden kort i, har sonofon.

Sæt et andet kort i, tænd telefonen, og indtast PIN-koden. Tast derefter < *
* < og vælg "Net", telefonen skriver så "Indtast NCK-kode", og så taster du
blot den udleverede kode.

< svarer til at trykke joystikket til venstre én gang.

--
Jeppe Vestergaard
Email: Jeppe at dailyrush denmark - omskriv selv

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-09-05 12:37

Jeppe Vestergaard wrote:
> Sæt et andet kort i, tænd telefonen, og indtast PIN-koden. Tast
> derefter < * * < og vælg "Net", telefonen skriver så "Indtast
> NCK-kode", og så taster du blot den udleverede kode.

Skal man altid sætte et andet sim-kort i, når man skal låse en mobil op?

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 03-09-05 13:16

> Skal man altid sætte et andet sim-kort i, når man skal låse en mobil op?

Ved nogen telefoner.. så jeg plejer altid bare at sige til folk at de skal
gøre det .

Fra : Per Nielsen

Dato : 03-09-05 13:18

Jeppe Vestergaard wrote:
> Ved nogen telefoner.. så jeg plejer altid bare at sige til folk at de
> skal gøre det .

Well, ok