Samsung SGH-D500 og stemmestyret opkald
Fra : Lisbeth Jacobsen

Dato : 01-09-05 12:52

Sidder her og roder rundt i manualen. Mener bestemt at jeg har set, at jeg
kan foretage stemmestyret opkald fra telefonen, som jeg lige har købt
headset til - men ikke om jeg kan finde vejledningen i hvordan. Hverken i
manual eller på telefon. Kan nogen give mig et hint?

Mvh. lisbeth

Fra : jane

Dato : 01-09-05 17:29

"Lisbeth Jacobsen" <lisbeth_jacobsenFJERNDETTE@hotmail.com> wrote in

> [...]
> købt headset til - men ikke om jeg kan finde vejledningen i hvordan.
> Hverken i manual eller på telefon. Kan nogen give mig et hint?

Det mener jeg bestemt ikke at du kan, har fået at vide i forretningen at
D-500 ikke indeholder stemmestyret opkald, jeg syntes også det er surt:(

--
Venlig hilsen
Jane