Nokia 616 erfaring
Fra : 2630Pihl

Dato : 30-08-05 22:35

Er der nogen der har erfaring med Nokia 616 Bil tlf. Jeg skal bruge den som
Bluetooth tlf. sammen med en Nokia 6230

Mvh.

Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-08-05 07:27

2630Pihl wrote:
> Er der nogen der har erfaring med Nokia 616 Bil tlf. Jeg skal bruge
> den som Bluetooth tlf. sammen med en Nokia 6230

Hejsa...

Jeg har et Nokia 610 sammen med min Nokia 6230.
Hvad vil du vide?

Fra : 2630Pihl

Dato : 01-09-05 22:25

meddelelse news:43154cd8$0$18650$14726298@news.sunsite.dk...

> Hejsa...
>
> Jeg har et Nokia 610 sammen med min Nokia 6230.
> Hvad vil du vide?
>

> --
> Mvh. Morten Fruergaard - www.4x4butikken.dk
> Online shop med alarmer, dæk, fælge og xenonkit - ikke kun til 4x4...
> Dæklevering normalt indenfor 3 dage - og vi modtager naturligvis Dankort
> www.4x4styling.dk - rustfrit udstyr til 4x4, vans og enkelte personbiler
Jeg vil høre om det er noget der virker eller om der problemer med den
ligesom alle de andre Bluetooth telefoner ?
Er der noget man skal være opmærksom på ?

Mvh. Martin

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 21-09-05 00:19

2630Pihl wrote:

> Jeg vil høre om det er noget der virker eller om der problemer med den
> ligesom alle de andre Bluetooth telefoner ?

Det virker bare. Har ikke oplevet eet problem. Den kobler selv på osv...

> Er der noget man skal være opmærksom på ?

Næ... Ikke udover at jeg har min Nokia 610 til salg...