unotel ?
Fra : martin

Dato : 30-08-05 17:29

jeg overvejer at skifte til unotel.... nogle grunde til jeg ikke skulle ?

Martin

Fra : Anders \(6400\)

Dato : 30-08-05 17:40

Det kommer an på din nuværende tele udbyder !.

/A

Fra : Jens Kristensen

Dato : 30-08-05 18:19

"martin" <ole@ole.ole> skrev i en meddelelse
> jeg overvejer at skifte til unotel.... nogle grunde til jeg ikke skulle ?
>
> Martin

Nej absolut ikke. Vi har kun de bedste erfaringer med Unotel. Vi har samlet
familiens 3 mobiler hos unotel. Og... det funker 100%. Supporten er i top og
brugervenligheden ligeså på din personlige side. Jeg frygter blot at den
"store gigant" TDC på et tidspunkt vil æde dette lille selskab med hud og
hår, som de har gjort med så mange andre.

/Jens

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 31-08-05 07:59

Jens Kristensen skrev:

> Jeg frygter blot at den "store gigant" TDC på et tidspunkt vil
> æde dette lille selskab med hud og hår, som de har gjort med så mange
> andre.

Så kommer der vel blot en ny "UnoTel"
Hans
- selv tilfreds UnoTel-kunde

Fra : Claus E Beyer

Dato : 30-08-05 17:59

"martin" <ole@ole.ole> skrev i

> jeg overvejer at skifte til unotel.... nogle grunde til jeg ikke
> skulle ?

GPRS koster 15 kr/MB hos Unotel i modsætning til hos Telmore, CBB og
Tele2Mobil, hvor det kun koster 10 kr/MB.

Claus