ny k750i fejl?
Fra : WHaP

Dato : 29-08-05 22:43

hej har lige anskaffet mig en k750i og den har kørt i ca 4 dage, kanon
telefon, men nu den inaktivt sim-kort?
Mit første gæt var at sonofon der havde lavet kage i den og opsagt mit
nummer eller lig. men efter at have snakket med
dem mente de det var simkortet der var futtet af eller noget, men at jeg
lige skulle prøve simkortet i en anden mobil før jeg gik til en sonofon
butik for at få et nyt.

har nu prøvet simkortet i min gamle samsung og der køre den fint.

har prøvet et tele2 simkort, jeg havde liggende og da melder den også
inaktivt simkort?

kan det være en spærring IMEI?
kan det være en software fejl?

jeg havde tænkt på at flashe den om og evt ændre IMEI inden jeg giver den
tilbage for at se om det er fejlen, men hvilket kabel skal jeg bruge ? har
et kabel til T610 (brugt til unlock 1 gang)

alle svar modtages tak

WHaP

Fra : Cox

Dato : 30-08-05 10:31

On Mon, 29 Aug 2005 23:43:05 +0200, WHaP wrote:

> [...]
> tilbage for at se om det er fejlen, men hvilket kabel skal jeg bruge ? har
> et kabel til T610 (brugt til unlock 1 gang)

Jeg ville levere den tilbage til forhandleren. Hvis den er købt i en
Sonofonbutik kan du jo evt. få dem til at prøve at sætte et andet
(Sonofon)sim-kort i telefonen og se om det virker. Lad være med at pille
ved softwaren før du indleverer den og lad især være med at prøve at ændre
IMEI-nummeret. Det er ulovligt, og du kan være ret sikker på at garantien
ryger hvis du gør det...