Billigste mobil med email-mulighed?
Fra : Line Mikkelsen

Dato : 26-08-05 11:56

Hej

Hvad er den billigste mobiltelefon (uden abonnement) med mulighed at læse og
skrive emails? via gprs.

Mvh
Line

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 26-08-05 12:48

On Fri, 26 Aug 2005 12:55:36 +0200, "Line Mikkelsen"
<mikkelsen_linefjern@hotmail.com> wrote:

>Hej
>
>Hvad er den billigste mobiltelefon (uden abonnement) med mulighed at læse og
>skrive emails? via gprs.

via WAP eller med egen email-klient?

Fra : Line Mikkelsen

Dato : 26-08-05 13:19

egen email klient

Fra : Per Thomsen

Dato : 26-08-05 13:29

> og

> egen email klient

Jeg vil tro du kan få en SE T68i for en billig penge.

Per

Fra : Jonas Christensen

Dato : 26-08-05 13:36

> og

Nokia 3220 ifølge http://www.mobilvalg.dk

Hvis en brugt telefon er sagen, vil jeg anbefale en SonyEricsson T68i

- Jonas

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 26-08-05 14:40

On Fri, 26 Aug 2005 14:18:57 +0200, "Line Mikkelsen"
<mikkelsen_linefjern@hotmail.com> wrote:

>egen email klient

SE T230 til 500 kr. - den eneste under 500 kr. iflg. mobilpriser.

http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=dk&lc=da&ver=4000&template=pp1_1_1&zone=pp&lm=pp1&pid=10093

http://www.dan-tel.dk/default.asp?id=409&mode=showproduct&pid=75

Du kan muligvis finde noget billigere andre steder, da alle de store
detailkæder som Bilka, Føtex, Kvickly, Elgiganten, Merlin, Fona m.fl.
ikke optræder på Mobilpriser.

Lars

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 26-08-05 16:43

> Hvad er den billigste mobiltelefon (uden abonnement) med mulighed at læse
> og
> skrive emails? via gprs.

Som et par andre har nævnt vil jeg også foreslå en SonyEricsson T68i. Den
har WAP, GPRS, MMS, Bluetooth og egen email-klient. Den har faktisk så godt
som alt de fleste har brug for - men farveskærmen er desværre kun 256
farver, da det var den første telefon der kom på markedet med farveskærm.
Det er lidt pudsigt at den stadig kan mere end nogen af de telefoner der
kommer på markedet i dag..

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : jubija@yahoo.dk

Dato : 27-08-05 02:59

On Fri, 26 Aug 2005 17:43:02 +0200, "Jeppe Vestergaard"
<thismail@isfake.com> wrote:

> [...]
>Det er lidt pudsigt at den stadig kan mere end nogen af de telefoner der

Kan man stadig få den fra ny - sådan en kunne jeg godt nemlig godt
selv bruge, hvis den kan fås rigtig billigt?

Lars

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 27-08-05 09:02

> Kan man stadig få den fra ny - sådan en kunne jeg godt nemlig godt
> selv bruge, hvis den kan fås rigtig billigt?

Ja - der er en helt ny til salg i dk.marked.privat.telefon.mobil. Se tråden
fra den 25-08-2005 kl. 9.59 af Erik Skovgaard. Den koster omkring 300
kroner. Brugt bliver de handlet for 150-300 kroner. Købte selv en som
reservetelefon for 200 kroner der stort set var ny.

At købe en helt ny kan ikke betale sig - der koster den 999 kroner:
http://www.mobilpriser.dk/index.php?page=103&form=1&advanced=0&priceinterval=-1&producer=3&product=109&abonnement=-2

Men de bliver tit handlet brugt.

Fra : Peter Mogensen

Dato : 27-08-05 22:33

jubija@yahoo.dk wrote:

> Kan man stadig få den fra ny - sådan en kunne jeg godt nemlig godt
> selv bruge, hvis den kan fås rigtig billigt?

Det ser ikke ud til at den er specielt billig de steder de stadig sælger
den. Så må man jo se om man kan finde den brugt.
Det er ellers ærgeligt... Mobil-markedet ser ud til at være blevet fyldt
med poppede produkter og der er ikke ret mange telefoner til dem, som
bare gerne vil have en lille telefon uden kamera og med bluetooth.

Peter