SMS-lister på en Nokia 6230???
Fra : Miss007-8500

Dato : 25-08-05 21:15

Kan man ikke ligesom på en 6610i lave en hel liste af modtagere, som skal
modtage en SMS?
Hvis jo, hvordan så??

--

Trine

Kun C efter @ - ved E.mail

Fra : Daniel Birch

Dato : 26-08-05 20:31

"Miss007-8500" <miss@abcdefghijklmnopqrstuvWxyzæøå.dk> wrote in message

> Kan man ikke ligesom på en 6610i lave en hel liste af modtagere, som skal
> modtage en SMS?
> Hvis jo, hvordan så??

Og hvis du finder ud af det, vil jeg også meget gerne vide det!

mvh
Daniel

Fra : Martin Vollert

Dato : 26-08-05 20:50

Også skrev Vollert
> Kan man ikke ligesom på en 6610i lave en hel liste af modtagere, som
> skal modtage en SMS?
> Hvis jo, hvordan så??

Gå ind i menu-beskeder-tekstbeskeder-distributionslister-tilføj. Så laver du
et navn på listen og tilføjer derefter dem du vil ha på listen.

--
Hilsen Martin.
http://home19.inet.tele.dk/vollert

Fra : Lars Klintholm

Dato : 26-08-05 22:21

Den 26 aug 2005 skrev Martin Vollert i dk.teknik.telefoni.mobil:

> Gå ind i menu-beskeder-tekstbeskeder-distributionslister-tilføj.
> Så laver du et navn på listen og tilføjer derefter dem du vil ha
> på listen.

Nogen der ved om man kan lave distributinslister på N6230i? Jeg kan
ikke finde muligheden på den

Lars Klintholm

Fra : Dennis [9440]

Dato : 27-08-05 13:04

Nej det er ikke muligt, den dejlige funktion er fjernet... ? ? ? En kæmpe
skuffelse fra Nokia`s side...

Netop det, samt den meget dårlige batteritid var med til jeg gik af med min
efter en MD... !!! ;o(

Dennis

Fra : Miss007-8500

Dato : 28-08-05 23:25

"Dennis [9440]" <Denner[REMOVE]@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> skuffelse fra Nokia`s side...
>
> Netop det, samt den meget dårlige batteritid var med til jeg gik af med

Hovsa, det er også en 6230i jeg mener. Så det kan man ikke?
Nogen der ved om det evt. kan opdateres??

--

Trine

Kun C efter @ - ved E.mail

Fra : Dennis [9440]

Dato : 29-08-05 13:07

Jeg har gjort Nokia opmærksom på lidt manglende funktioner, men tror jeg
"talte for døve øre"...

Dennis

Fra : Miss007-8500

Dato : 30-08-05 13:47

> Jeg har gjort Nokia opmærksom på lidt manglende funktioner, men tror jeg
> "talte for døve øre"...

Kan man i princippet ikke bare lægge 6230 software ind i 6230i? Så virker
den funktion vel? Eller?

--

Trine

Kun C efter @ - ved E.mail

Fra : helloo.dk

Dato : 30-08-05 14:00

> [...]
> "Dennis [9440]" <Denner[REMOVE]@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>

> Kan man i princippet ikke bare lægge 6230 software ind i 6230i? Så virker

Så virker displayet ikke da det er en anden "driver" der bruges..
Hilsen Dan

Fra : Miss007-8500

Dato : 30-08-05 15:51

"helloo.dk" <dan@helloo.dk> skrev i en meddelelse
> Så virker displayet ikke da det er en anden "driver" der bruges..
> Hilsen Dan

Nå for pokker. Nej, så du'r det jo ikke.
Tak for oplysningen

--

Trine

Kun C efter @ - ved E.mail