/ Forside / Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20830
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Tør man handle ved https://www.aircom.dk/ ~
Fra : Søren Olesen


Dato : 24-08-05 05:21

hej

jeg har set på en samsung E720 uden abonnement !! til omk. 2400,-

er der nogle som har erfaring gode / dårlige med aircom.dk

og hvad med telefonen !!!!


venlig hilsen søren



 
 
TSPDK (23-08-2005)
Kommentar
Fra : TSPDK


Dato : 23-08-05 20:28

Hej

Jeg kender en der har handlet hos dem og der var der ingen problemer.

Så jeg tror roligt du kan handle hos dem.

//thomas


ks (23-08-2005)
Kommentar
Fra : ks


Dato : 23-08-05 20:50


"Søren Olesen" <soren@fenger-olesen.dk> skrev i en meddelelse
news:defsko$11kk$1@news.orange.dk...
> hej
>
> jeg har set på en samsung E720 uden abonnement !! til omk. 2400,-
>
> er der nogle som har erfaring gode / dårlige med aircom.dk
>
> og hvad med telefonen !!!!
>
>
> venlig hilsen søren
>

De er e-mærket, så helt galt kan det ikke være.
//KS



Nicolai Lang (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai Lang


Dato : 24-08-05 08:07

On Tue, 23 Aug 2005 21:50:25 +0200, "ks"
<a9100@hotmailxxx.com(fjern:xxx@)> wrote:

>De er e-mærket, så helt galt kan det ikke være.

Det er måske korrekt.

Men at en butik IKKE er e-mærket kan du ikke bruge til noget som
helst. Det koster penge at være e-mærket, så mange penge at vi for den
butik som jeg er med i valgte ikke at mærke det.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

ks (24-08-2005)
Kommentar
Fra : ks


Dato : 24-08-05 18:21


"Nicolai Lang" <nnews0404051902@hjorth.com> skrev i en meddelelse
news:837og1d5e268aet8ed23m28rlpojr55ii0@4ax.com...
> On Tue, 23 Aug 2005 21:50:25 +0200, "ks"
> <a9100@hotmailxxx.com(fjern:xxx@)> wrote:
>
>>De er e-mærket, så helt galt kan det ikke være.
>
> Det er måske korrekt.
>
> Men at en butik IKKE er e-mærket kan du ikke bruge til noget som
> helst. Det koster penge at være e-mærket, så mange penge at vi for den
> butik som jeg er med i valgte ikke at mærke det.
>
> /Nicolai
>
> --
> http://nicolai.hjorth.com


Jeg vil overhovedet ikke give dig ret i din påstand - så meget koster det nu
heller ikke.

Vi har valgt at være e-mærket for at give kunderne en vis tryghed, og jeg
kan sige, at mange giver udtryk for at det er en rigtig handling af os.

//KS, www.energinordbutikken.dk



Nicolai Lang (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai Lang


Dato : 24-08-05 19:15

On Wed, 24 Aug 2005 19:21:21 +0200, "ks"
<a9100@hotmailxxx.com(fjern:xxx@)> wrote:

>Jeg vil overhovedet ikke give dig ret i din påstand - så meget koster det nu
>heller ikke.

Er priserne blevet sat ned? Da vi oprindelige kiggede på det synes jeg
det var mere end 1.500 for den mindste klasse.

>Vi har valgt at være e-mærket for at give kunderne en vis tryghed, og jeg
>kan sige, at mange giver udtryk for at det er en rigtig handling af os.

Tjoh, men hvad får man for det? Jeg stoler på at mine kunder godt selv
kan konstatere om mine løsninger og mine oplysninger overholder
lovgivning og sædvane.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

Nicolai Lang (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Nicolai Lang


Dato : 24-08-05 20:05

On Wed, 24 Aug 2005 20:15:18 +0200, Nicolai Lang
<nnews0404051902@hjorth.com> wrote:

>Er priserne blevet sat ned? Da vi oprindelige kiggede på det synes jeg
>det var mere end 1.500 for den mindste klasse.

Nej det var de så ikke da jeg kiggede ordentligt efter - det er
derudover 3000 kr. pr. år.

Når jeg ser på hvad jeg får for de penge, så kan jeg godt finde andre
formål til dem.

/Nicolai

--
http://nicolai.hjorth.com

C Howard (25-08-2005)
Kommentar
Fra : C Howard


Dato : 25-08-05 07:42


"ks" <a9100@hotmailxxx.com(fjern:xxx@)> skrev i en meddelelse
news:430cad35$0$37095$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Jeg vil overhovedet ikke give dig ret i din påstand - så meget koster det
> nu heller ikke.
>
> Vi har valgt at være e-mærket for at give kunderne en vis tryghed, og jeg
> kan sige, at mange giver udtryk for at det er en rigtig handling af os.
>
> //KS, www.energinordbutikken.dk

Da jeg i 1997 som en af pionererne startede med handel over nettet, fandtes
der ikke noget e-mærke, jeg snakket med andre i samme båd om at man skulle
indføre en mærkning for kunder kan sortere skidt fra kanel, en billig
mærkning, men der skete så ikke noget.
Så kom e-mærkning en gang i år 2000 tror jeg, da alle skulle på nettet og vi
valgte e-mærkning fra lige som så mange andre Pioneer på området, det koster
for meget og så er der absolut ingen tryghed for kunden, bare en garanti for
at firmaets webshop juridisk lever op til de informationer der skal stå på
side om firmaet så efterfølgende også lever op til det, er absolut ikke en
garanti for kunden.
Jeg har set flere e-mærket sider der ikke lever op til loven med hensyn til
markedsføring.

Det er en falsk tryghed for kunden, desværre findes der jo mange naive
kunder og man kan sige at de snyder sig selv hvis de kun går efter e-mærke,
der er masser fantastiske webshops uden e-mærke der lever op til lovens
krav, langt flere end der er med e-mærket.

Carsten



ks (25-08-2005)
Kommentar
Fra : ks


Dato : 25-08-05 16:15


"C Howard" <c.howard@get2net.dk> skrev i en meddelelse
news:166a7$430d6844$3e3d8433$11886@news.arrownet.dk...
>
> "ks" <a9100@hotmailxxx.com(fjern:xxx@)> skrev i en meddelelse
> news:430cad35$0$37095$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>
>> Jeg vil overhovedet ikke give dig ret i din påstand - så meget koster det
>> nu heller ikke.
>>
>> Vi har valgt at være e-mærket for at give kunderne en vis tryghed, og jeg
>> kan sige, at mange giver udtryk for at det er en rigtig handling af os.
>>
>> //KS, www.energinordbutikken.dk
>
> Da jeg i 1997 som en af pionererne startede med handel over nettet,
> fandtes der ikke noget e-mærke, jeg snakket med andre i samme båd om at
> man skulle indføre en mærkning for kunder kan sortere skidt fra kanel, en
> billig mærkning, men der skete så ikke noget.
> Så kom e-mærkning en gang i år 2000 tror jeg, da alle skulle på nettet og
> vi valgte e-mærkning fra lige som så mange andre Pioneer på området, det
> koster for meget og så er der absolut ingen tryghed for kunden, bare en
> garanti for at firmaets webshop juridisk lever op til de informationer der
> skal stå på side om firmaet så efterfølgende også lever op til det, er
> absolut ikke en garanti for kunden.
> Jeg har set flere e-mærket sider der ikke lever op til loven med hensyn
> til markedsføring.
>
> Det er en falsk tryghed for kunden, desværre findes der jo mange naive
> kunder og man kan sige at de snyder sig selv hvis de kun går efter
> e-mærke, der er masser fantastiske webshops uden e-mærke der lever op til
> lovens krav, langt flere end der er med e-mærket.
>
> Carsten


Jeg synes, du vender tingene lidt på hovedet.

Det ser næsten ud som at en e-mærkning er til skade for kunderne.

Uden at kunne dokumentere det, vil jeg vove den påstand, at % af seriøse
internetbutikker er større blandt de e-mærkede end dem uden. Hvorfor skulle
man gøre sig den ulejlighed og ofre penge oven i købet, på en mærkning, og
så blæse på den? Det vil da være for dumt.

Du nævner, at der er flere seriøse butikker uden mærkning end med. Kan det
ikke skyldes, at der total set er flere uden mærkning. Jeg tror det.

Men uanset hvad, så er jeg tilhænger af mærkningen, og arbejder seriøs ned
tingene. Men det ville jeg nu også gøre, selvom jeg ikke havde mærkningen.

//KS, www.energinordbutikken.dk




C Howard (25-08-2005)
Kommentar
Fra : C Howard


Dato : 25-08-05 16:23


"ks" <a9100@hotmailxxx.com(fjern:xxx@)> skrev i en meddelelse
news:430de065$0$25924$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> Jeg synes, du vender tingene lidt på hovedet.
>
> Det ser næsten ud som at en e-mærkning er til skade for kunderne.

Nej men det er måske opblæst!


> Uden at kunne dokumentere det, vil jeg vove den påstand, at % af seriøse
> internetbutikker er større blandt de e-mærkede end dem uden. Hvorfor
> skulle man gøre sig den ulejlighed og ofre penge oven i købet, på en
> mærkning, og så blæse på den? Det vil da være for dumt.

Jeg tror bestemt ikke at seriøsiteten er støre blandt de e-mærked end dem
der ikke er det.
Der er langt mere omsætning blandt ikke e-mærked butikker.


> Du nævner, at der er flere seriøse butikker uden mærkning end med. Kan det
> ikke skyldes, at der total set er flere uden mærkning. Jeg tror det.

Jov der er langt flere uden e-mærkning og her af rigtig mange seriøse der
ikke behøver at e-mærke sig.


> Men uanset hvad, så er jeg tilhænger af mærkningen, og arbejder seriøs ned
> tingene. Men det ville jeg nu også gøre, selvom jeg ikke havde mærkningen.

Ja jeg går ikke efter e-mærke, men der hvor jeg får bedst service og udbud
om de så har et e-mærke er da fint nok, men ikke afgørende, derfor kan jeg
også blive irriteret når man ser/læser "eksperter" sige at man skal se efter
e-mærke, dermed er der helt sikker mange idag der har e-mærke som har følt
sig tvunget til at få det.

Carsten




Ukendt (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-08-05 17:17


Jeg syntes bedre om dette gratis alternativ :

http://www.trustedshops.de/de/consumers/service_de.html


C Howard (25-08-2005)
Kommentar
Fra : C Howard


Dato : 25-08-05 17:25


<Larsens> skrev i en meddelelse
news:4lrrg1dn4nm8sfb57ope42miq5i4jdipag@4ax.com...
>
> Jeg syntes bedre om dette gratis alternativ :
>
> http://www.trustedshops.de/de/consumers/service_de.html

Jeg vil godt betale for en mærke orden, hvis man fik noget tilbage, det
synes jeg ikke e-mærke ordningen giver, det er en stats kontrolleret
tjeneste.

Man kunne forstille sig et mærke orden i en web-handel branche forening, der
arbejder for fremme web-handel i Danmark og dermed giver deres medlemmer
noget tilbage, de kan også give en "bøde" til deres medlemmer hvis de ikke
overholder reglerne, lige som man har se Ejendomsmæglernes egen forening har
givet hende mægleren i Nybolig sagen.

Carsten



Martin Sørensen (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Martin Sørensen


Dato : 24-08-05 18:37

>> er der nogle som har erfaring gode / dårlige med aircom.dk
> De er e-mærket, så helt galt kan det ikke være.

Min erfaring siger at e-mærket hverken gør til eller fra når det kommer til
forhandlere. De regler som e-mærket stiller op, overholder de fleste
netbutikker alligevel, og jeg har også oplevet e-mærkede butikker som skider
højt og flot på købeloven, selv efter en henstilling fra e-handelsfonden.
E-mærket var en fin idé, men duer ikke i praksis.

--
signing off.. Martin Sørensen



ks (23-08-2005)
Kommentar
Fra : ks


Dato : 23-08-05 20:59


"Søren Olesen" <soren@fenger-olesen.dk> skrev i en meddelelse
news:defsko$11kk$1@news.orange.dk...
> hej
>
> jeg har set på en samsung E720 uden abonnement !! til omk. 2400,-
>
> er der nogle som har erfaring gode / dårlige med aircom.dk
>
> og hvad med telefonen !!!!
>
>
> venlig hilsen søren
>

Hov for resten.
Jeg har da handlet en SE750i med dem - helt uden problemer - det hele kørte
efter bogen.
Og da jeg spurgte om at kunne bytte (hvad jeg alligevel ikke gjorde) fik jeg
et venligt "ja naturligvis".
//KS



Anders \(6400\) (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Anders \(6400\)


Dato : 24-08-05 07:02

Om man skal handle er op til folk selv, men sidste år fik de en bøde (var på
ca. 2 mill.) for at sende spam....

Så vurder selv !.

/A

"ks" <a9100@hotmailxxx.com(fjern:xxx@)> skrev i en meddelelse
news:430b8009$0$37015$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>
> "Søren Olesen" <soren@fenger-olesen.dk> skrev i en meddelelse
> news:defsko$11kk$1@news.orange.dk...
>> hej
>>
>> jeg har set på en samsung E720 uden abonnement !! til omk. 2400,-
>>
>> er der nogle som har erfaring gode / dårlige med aircom.dk
>>
>> og hvad med telefonen !!!!
>>
>>
>> venlig hilsen søren
>>
>
> Hov for resten.
> Jeg har da handlet en SE750i med dem - helt uden problemer - det hele
> kørte efter bogen.
> Og da jeg spurgte om at kunne bytte (hvad jeg alligevel ikke gjorde) fik
> jeg et venligt "ja naturligvis".
> //KS
>



Fjollefrans (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Fjollefrans


Dato : 24-08-05 17:48

> Om man skal handle er op til folk selv, men sidste år fik de en bøde (var
> på ca. 2 mill.) for at sende spam....
>
> Så vurder selv !.
>

det var vist 400.000,-

- FF



Max (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Max


Dato : 24-08-05 18:16

Hej

> > Om man skal handle er op til folk selv, men sidste år fik de en bøde
(var
> > på ca. 2 mill.) for at sende spam....
> >
> > Så vurder selv !.
>
> det var vist 400.000,-

Hvis de har betalt bøden, ja så vil jeg da med sindsro handle der.

Mvh Max



C Howard (24-08-2005)
Kommentar
Fra : C Howard


Dato : 24-08-05 17:54


"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:430c0ce2$0$7623$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Om man skal handle er op til folk selv, men sidste år fik de en bøde (var
> på ca. 2 mill.) for at sende spam....
>
> Så vurder selv !.

Ja og Bilka har også dummet sig og der strømmer folk til hver dag i hele
landet.

Carsten



ks (24-08-2005)
Kommentar
Fra : ks


Dato : 24-08-05 18:24


"Anders (6400)" <2662070m001@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
news:430c0ce2$0$7623$ba624c82@nntp02.dk.telia.net...
> Om man skal handle er op til folk selv, men sidste år fik de en bøde (var
> på ca. 2 mill.) for at sende spam....

.. . . . og?? (Tror du at de gør det mere? - Derfor kan de jo være gode nok
at handle med)
//KS



Per Thomsen (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Per Thomsen


Dato : 25-08-05 11:50

> > Om man skal handle er op til folk selv, men sidste år fik de en bøde
(var
> > på ca. 2 mill.) for at sende spam....
>
> . . . . og?? (Tror du at de gør det mere? - Derfor kan de jo være gode nok
> at handle med)

Jeg har handlet der for godt et år siden. Og har ikke modtaget spam (fra
dem) overhoveder.

Per



Rasmus \(2600\) (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Rasmus \(2600\)


Dato : 24-08-05 07:08

Jeg har handlet hos dem. Ingen problemer.

Rasmus



Peter (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Peter


Dato : 24-08-05 21:14

"Søren Olesen" <soren@fenger-olesen.dk> skrev i en meddelelse
news:defsko$11kk$1@news.orange.dk...
> hej
>
> jeg har set på en samsung E720 uden abonnement !! til omk. 2400,-
>
> er der nogle som har erfaring gode / dårlige med aircom.dk

Jeg har rigtig god erfaring med dem. Har købt telefon, fortrudt og fået
pengene retur uden problemer.

> og hvad med telefonen !!!!

Ved jeg intet om.

/Peter

--
http://www.grauslund.com



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177552
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408849
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste