SMS modtaget
Fra : Keld Mortensen

Dato : 22-08-05 11:07

Jeg har for nylig læst, st man på sin mobiltelefon kan få svar på om
en sendt SMS er modtaget, blot ved at tilføje et par tegn i beskeden
eller i nummeret, desværre kan jeg ikke længere finde det pågældendeEr
der nogen som kan oplyse om hvordan det nu lige var man skulle gøre ?
Mvh
Mort1

Fra : ///M

Dato : 22-08-05 11:26

Keld Mortensen wrote:
> [...]
> eller i nummeret, desværre kan jeg ikke længere finde det pågældendeEr
> der nogen som kan oplyse om hvordan det nu lige var man skulle gøre ?

Tænker du på rapporter? Jeg har ikke hørt om det trick du nævner, men
normalt kan man indstille sin telefon til det via menuerne el. lign. Hvilken
tlf har du?

///M

Fra : Keld Mortensen

Dato : 22-08-05 11:53

///M <nospam@tdcadsl.dk> skrev:

>Tænker du på rapporter? Jeg har ikke
> [...]

Jeg har en NOKIA 6319
Mort1

Fra : Keld Mortensen

Dato : 22-08-05 11:57

Keld Mortensen <mortensens@mail.dk> skrev:

>Jeg har en NOKIA 6319
>Mort1

Sorry - NOKIA 6310
Mort1

Fra : Max

Dato : 22-08-05 12:35

Hej Keld

> Sorry - NOKIA 6310

Manualen side 41 siger noget om det.

Menu, Beskeder, Beskedindstillinger og Sendeprofil

Transmissionsrapporter.

Mvh Max

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 22-08-05 11:35

> [...]
> eller i nummeret, desværre kan jeg ikke længere finde det pågældendeEr
> der nogen som kan oplyse om hvordan det nu lige var man skulle gøre ?

Alle nyere telefoner kan fortælle det automatisk blot ved at slå
"Leveringsrapporter", "Statusrapporter" eller lignende til under dine
indstillinger for SMS.

Som du selv siger kan du også skrive noget forrest i hver enkelt SMS-besked
for at få en rapport der viser om den er leveret. Jeg kan huske at det ved
nogen operatører engang var "111", men kan ikke huske om det også galdte
danske operatører..

--
Mvh.
Jeppe Vestergaard, Aalborg

Fra : Finn Hybjerg Hansen

Dato : 22-08-05 12:56

Fra : xx

Dato : 22-08-05 18:22

Har man Telia er det *T# man starte SMS med.

Fra : GiWeo

Dato : 22-08-05 15:45

Hejsa

Som de andre siger "Rapporter"

Men bl.a. Sonofon er begyndt at tage penge for rapporter (10 øre pr
stk) ud over SMS prisen !!

--

Lars Engelhardt
webmaster@linkssidenREMOVE.dk