Problem med filoverførsel på SE k608i
Fra : Thomas Møller

Dato : 20-08-05 21:18

Hejsa.

Jeg har fornyligt erhvervet mig en SonyEricsson k608i. Telefonen er som
sådan ganske sød, selv om den er en anelse ustabil med kamerafunktionen.
Udover at kameraet ikke virker, når der er valgt en flash-baggrund, som i
øvrigt ligger på telefonen fra fabrikken, så har jeg også problemer med at
jeg ikke kan downloade filer fra telefonen til computeren.

Problemet opstår når der ligger mere end 20 - 30 billedfiler på telefonen i
én mappe. Så går den medfølgende pc-software kold og hoster en eller anden
Windows-fejlmeddelse op. Jeg har fundet ud af at, hvis man på telefonen
flytter billedfilerne 15 ad gangen, over i en anden mappe, kan jeg downloade
dem til pc'en. Det er dog ganske irriterende at skulle flytte 150 billeder
manuelt.

Er der nogen der har haft samme problem, og måske har fundet en løsning?

På forhånd tak,
Thomas Møller