Lego-hobby gir mentalundersøgelse
Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-05 15:14

En 61-årig enlig Kalundborg-villaejer bruger fiskekasser som legoklodser og
har snart fyldt sin grund op med sært kunstværk - som ikke skader naboer.

Men boligbygge-byrokraternes tilladelse mangles, så han stedes for dommer
der lader ham psykiatrisk undersøge.

Ækelt smagsdommeri

Læs den trykte Ekstrabladet dd - det er ikke med på www.eb.dk, for man
skammer sig over papirnusserondskaben, tror jeg

Folk er misundelige p¨å de der har egen grund og kan udfolde sig frit - er
der andre grunde til love om hvordan der må bygges?

Nedstyrtningsfare rummer under en promille af byggesager - kun det er
berettiget at blande stat og retsvæsen ind i.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-05 16:25

Min DF-dekoration af mit hus, ville altså i provinsen betyde jeg blev
mentalundersøgt.
Men S gav autonome og idag helligkrigere et UNGDOMSHUS som løn for at de
udfører helt samme chikane mod fredselskende oprørere, som den
boligmyndigheder, dommere og mentalundersøgere udfører i Kalundborg.

I provinsen kan man få pålæg om at luge så ikke mælkebøttefrø spredes til
naboens dydsirede blomsterbed. Det er aldrig påvist at nabolugning mindsker
ukrudt på nabogrund (frø har ofte ligget ti år i jorden før de spirer).
Men så sindsyge er borgmestre ikke i hovedstaden - lidt gavn har Christiania
gjort.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-05 19:54

> En 61-årig enlig Kalundborg-villaejer bruger fiskekasser som legoklodser
> og har snart fyldt sin grund op med sært kunstværk - som ikke skader
> naboer.
snip
> [...]
>
> Nedstyrtningsfare rummer under en promille af byggesager - kun det er
> berettiget at blande stat og retsvæsen ind i.

Hvad er det værst tænkelige der kunne ske,
hvis der var ingen love om bygninger, udover straf for nedstyrtningesfare?