Bedste sang på dansk?
Fra : Ukendt

Dato : 09-09-05 19:58

Hvad synes I?

.... selv hælder jeg meget til "Bag Duggede Ruder"

mvh.
Kim

Fra : Peter Heide

Dato : 09-09-05 20:46

"Kvinde Min" m. Gasolin . Phil Spector ku' ikke have produceret den bedre !

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-05 02:52

Peter Heide wrote:
> "Kvinde Min" m. Gasolin . Phil Spector ku' ikke have produceret den
> bedre !

Det er jo den store duel ....

Fra : Ukendt

Dato : 09-09-05 22:56

On Fri, 9 Sep 2005 20:57:38 +0200, "Kim Frederiksen" <kim snabela
gmail punktum com> wrote:

>Hvad synes I?
>
>... selv hælder jeg meget til "Bag Duggede Ruder"

Jeg hælder til Anne Linnets "Misbrugt og forladt", sunget af Sanne
Salomonsen

/Alex

Fra : Peter Heide

Dato : 09-09-05 23:16

jeg meget til "Bag Duggede Ruder"

> Jeg hælder til Anne Linnets "Misbrugt og forladt", sunget af Sanne
> Salomonsen

det hér er en joke, ikke ?

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-05 02:36

Peter Heide wrote:
> jeg meget til "Bag Duggede Ruder"

> det hér er en joke, ikke ?

Det tror jeg ikke ... også en favorit herfra

/Kim

Fra : Martin Bak

Dato : 11-09-05 11:03

"Kim Frederiksen" <kim snabela gmail punktum com> skrev i en meddelelse
> [...]
Sneakers, -"Efter festen"

Martin

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 14:40

On Sun, 11 Sep 2005 12:02:46 +0200, "Martin Bak"
<m_bak@vip.stjert.cybercity.dk> wrote:

>Sneakers, -"Efter festen"

Den smukke sang hevde jeg helt glemt.
Jeg må vist en tur i kælderen og hente en gammel vinylplade

/Alex

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-09-05 16:42

> Den smukke sang hevde jeg helt glemt.

> Jeg må vist en tur i kælderen og hente en gammel vinylplade
>
> /Alex

Alex...du har sgu da ikke vinylerne stående i kælderen!!!!
Jeg er målløs

Fra : Ukendt

Dato : 11-09-05 20:56

On Sun, 11 Sep 2005 17:41:57 +0200, "Allan Krautwald"
<krautwald@yahoo.dk> wrote:

>Alex...du har sgu da ikke vinylerne stående i kælderen!!!!
>Jeg er målløs

Nu ved du jo ikke hvad der er i min kælder Allan.

For du nu ikke skal gå helt i chok, må jeg hellere fortælle at der
befinder sig et musikrum i min kælder, med flere hundrede watt kræs

/Alex

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-09-05 22:46

> For du nu ikke skal gå helt i chok, må jeg hellere fortælle at der
> befinder sig et musikrum i min kælder, med flere hundrede watt kræs
>

> /Alex

Pyha...ånder lettet op. Man hører ofte om de mærkelige individer, der gemmer
vinylen i et støvet kælderrum

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 10-09-05 08:54

Hatesphere - Hvornår er det søndag igen

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 10-09-05 11:37

Svært med kun én :

1)
Marqui de sade : "Nattog", "Glor på vinduer"

2)
Kim Larsen : "Tik tik", "Fru Sauterne", "Forklædt som voksen",
"Pianomand", "Joanna"

3)
Lars Hug : "Kysser himlen farvel" o. lign.

Måske nogle "slidte" sange, men gode det er de!

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 10-09-05 12:02

Anders C. Nielsen skrev:

>Svært med kun én :

Ja det er jeg enig i

men ellers

1 Mek Pek Party Band - Rapperkonen

2 Birgit Lystager - Smilende Susie

3 Kim Larsen & Bellami - Sælhundens Sang

4 Jan & René - Ingen Faktura

--
Ivan V. Klattrup
http://www.klattrup.dk

Fra : Max

Dato : 10-09-05 11:53

Hej Kim

> Hvad synes I?

Altid frejdig når du går.

Mvh Max

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 10-09-05 11:53

On 2005-09-09, Kim Frederiksen <kim> wrote:
> Hvad synes I?

Kliche - Bravo Charlie

Det kan selvfølgelig diskuteres om den er på "dansk".

Fra : Peter Juhl

Dato : 10-09-05 13:10

Thomas Jespersen wrote:

> Kliche - Bravo Charlie

1 stemme herfra også, med Militskvinder som outsider.

Fra : Kim Riber

Dato : 10-09-05 13:03

Malk de Koijn
"Jagt"
"Vi tager fuglen på dig"

Fra : Carl Drud

Dato : 10-09-05 13:17

Kim Frederiksen wrote:

> Hvad synes I?

TotalPetroleum - Øl er Gud

Carl

Fra : Mads Breddam

Dato : 10-09-05 15:29

> Hvad synes I?

Umiddelbart ville jeg nok sige Kim Larsen - TikTik. Ved nærmere eftertanke
ville jeg nok sigte efter mere "klassiske" ting som Den signede dag, Se nu
stiger solen eller I Danmark er jeg født.

--
Mvh.:
Mads Breddam

Fra : J. Eriksen

Dato : 10-09-05 22:30

Love Shop: En nat bliver det sommer

Fra : Jacob E.

Dato : 10-09-05 23:01

Kim Frederiksen wrote:
> Hvad synes I?

Grethe & Jørgen Ingemann: "Dansevise"

/Jacob E.

Fra : Ole Thomsen

Dato : 11-09-05 18:11

Kim Frederiksen wrote:
> Hvad synes I?

Wallifanten, muligvis.

Ole Thomsen

Fra : Allan Krautwald

Dato : 11-09-05 19:48

"Ole Thomsen" <ot@networks.dk> skrev i en meddelelse

> Wallifanten, muligvis.
>
> Ole Thomsen

Sgu da et interessant bud

Fra : Flying Hotdogs

Dato : 11-09-05 21:26

Michael Falck : Den eneste i verden, eller De vildeste fugle

Ellers er vi også med på Sannes version af Misbrugt og Forladt

/ Flying Hotdogs

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-09-05 00:44

Kim Frederiksen wrote:
> Hvad synes I?
>
> ... selv hælder jeg meget til "Bag Duggede Ruder"
>
> mvh.
> Kim

Red warszawa: Sindssyg af natur / Tror du det er for sjov jeg drikker

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-09-05 11:53

> Hvad synes I?
>
> ... selv hælder jeg meget til "Bag Duggede Ruder"
>
> mvh.
> Kim

Nej da

Nu tror hun nok.... / Mellervang

M.V.H.....Benny..

Fra : Ukendt

Dato : 12-09-05 13:50

Benny Mortensen wrote:
> "Kim Frederiksen" <kim snabela gmail punktum com> skrev i en
> meddelelse news:4321db1e$0$143$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Nej da

Jo jeg gør!

mvh
Kim

Fra : Benny Mortensen

Dato : 12-09-05 15:30

> Jo jeg gør!
>
> mvh
> Kim

M.V.H.....Benny..

Fra : Steen Jensen

Dato : 13-09-05 12:39

"Kim Frederiksen" <kim snabela gmail punktum com> wrote:

> Hvad synes I?

Hvordan definesres 'bedste sang'?
Mest melodiøse, sjoveste tekst, relevante tekst, hitpotentiale etc.?
--
Steen
Blog http://isteen.blogspot.com

Fra : Robert Eriksen

Dato : 13-09-05 19:02

Steen Jensen wrote:

> Hvordan definesres 'bedste sang'?
> Mest melodiøse, sjoveste tekst, relevante tekst, hitpotentiale etc.?

Jeg vil gætte på "Den du bedst kan lide at høre" :)

Fra : Steen Jensen

Dato : 13-09-05 21:02

Robert Eriksen <ROEblÂbÊrgr¯d@adr.dk> wrote:

> Jeg vil gætte på "Den du bedst kan lide at høre" :)

Jamen så siger jeg: Hustlerne/nærmest hele det seneste album.
PS. De burde tage sig sammen, eneste nye fra dem i årevis, er en ny
single på deres opsamling.

Fra : Ukendt

Dato : 14-09-05 16:44

Steen Jensen wrote:

> Hvordan definesres 'bedste sang'?
> Mest melodiøse, sjoveste tekst, relevante tekst, hitpotentiale etc.?

Jo tættere på TV-2´s storhed i firserne, desto bedre ... simpelt

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Steen Jensen

Dato : 14-09-05 17:46

"Kim Frederiksen" <kim snabela gmail punktum com> wrote:

> Jo tættere på TV-2´s storhed i firserne, desto bedre ... simpelt

Jeg syntes deres debut var god, siden har de ikke interesseret mig.

Fra : Robert Eriksen

Dato : 14-09-05 19:55

Kim Frederiksen wrote:

> Jo tættere på TV-2´s storhed i firserne, desto bedre ... simpelt

uha ja.. Rigtige Mænd er da en genistreg ;)
Og den der nærmest absurd fede bas henimod slutningen gør heller ingen
skade.. bare trist det varer så kort.