Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Batterigreb til EOS350D
Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 09-09-05 20:22

hej

hvad hedder det batterigreb der findes til EOS 350D, man kan ikke rigtig
finden den på canons hjemme side, ligesåvel som det er umuligt at se noget
om Flash tilbehør, off camera, modlysblænder osv.

Er det det samme greb som til EOS 20D

--
Jan Damkjær Dahl
tlf. 2962 5011

Fra : Thomas H.

Dato : 09-09-05 20:37

"Jan Damkjær Dahl" <jdd@cykel.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> finden den på canons hjemme side, ligesåvel som det er umuligt at se noget
> om Flash tilbehør, off camera, modlysblænder osv.

Nej, det er ikke det samme..

Det til 350D kan du finde her: http://kortlink.dk/photoshop/22au

MVH
Thomas H.

Fra : Thomas H.

Dato : 09-09-05 22:06

"Thomas H." <condor-9NOSPAM@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Jan Damkjær Dahl" <jdd@cykel.dk> skrev i en meddelelse

> Nej, det er ikke det samme..
>
> Det til 350D kan du finde her: http://kortlink.dk/photoshop/22au

Efter et kraftigt spark i skridtet, er jeg blevet opfordret til at skrive
hvad det hedder, og ikke nøjes med et link.

Batterigrebet til en Canon 350D hedder BG-E3 .

MVH
Thomas H.

Fra : Jan Damkjær Dahl

Dato : 09-09-05 22:12

">>>

> Efter et kraftigt spark i skridtet, er jeg blevet opfordret til at skrive
> hvad det hedder, og ikke nøjes med et link.
>
> Batterigrebet til en Canon 350D hedder BG-E3 .

Nå men linket var da nu fint til mig.
men det kan godt iritere mig lidt, at man ikke kan se al tilbehøret til de
forskellige modeller på deres hjemme side. Det er i hvertfald ikke lige til
at finde.

Fra : Ole Larsen

Dato : 10-09-05 05:14

Jan Damkjær Dahl skrev:
> [...]
> forskellige modeller på deres hjemme side. Det er i hvertfald ikke lige til

Klikker du specifikationer under 350D, kommer grebet et stykke nede

--
Med venlig hilsen, Ole Larsen.
Nyt (18.aug.2005) design og nye billeder(G7,G8,G10) på:

Fra : Hansen

Dato : 10-09-05 11:18

> Klikker du specifikationer under 350D, kommer grebet et stykke nede

Og det står i 350'erens brugervejledning...