Nødråb, hvor filen hitter jeg denne reserv~
Fra : Henning Lund

Dato : 09-09-05 20:33

Knægtens rat mangler denne inddækningsplade som i kan se her
http://sitecenter.dk/freespace/tilsalgkbes/view.nhtml?profile=tilsalgkbes&UID=10010,
Citroen har den ikke, ikke engang en søgning i deres fælles database
kunne hitte en hverken i DK eller Frankrig. De autoophug jeg har
indenfor en 100 km har sq heller ikke det rat.
Er der nogen her i gruppen der evt. kender en som har en BX stående til
pynt i haven, rattet sidder i BX Sport samt nogle af BX Image
modellerne.
Andre gode ideer til hvor jeg scorer den, modtages med glæde, jeg er
træt af knægtens evindelige brok

Henning Lund
icq 18805021 - mail: hl"snabela"lite.dk
http://sitecenter.dk/freespace bla.med lidt køb & salg

Fra : Henning

Dato : 09-09-05 20:52

On Fri, 9 Sep 2005 21:32:49 +0200, "Henning Lund"
<falsk_adresse@noget.invalid> wrote:

>Knægtens rat mangler denne inddækningsplade som i kan se her
>http://sitecenter.dk/freespace/tilsalgkbes/view.nhtml?profile=tilsalgkbes&UID=10010,

Lidt OT - hvad skete der med Dennis' hånd? Siden er ikke opdateret
siden 2002...

Henning
hsb(at)image.dk

Fra : Henning Lund

Dato : 09-09-05 21:10

Henning skrev:
> Lidt OT - hvad skete der med Dennis' hånd? Siden er ikke opdateret
> siden 2002...

Der er ingen gener heldigvis, så han passer sit arbejde (læreplads) uden
problemer.

Fra : Ukendt

Dato : 10-09-05 10:17

> [...]
> Andre gode ideer til hvor jeg scorer den, modtages med glæde, jeg er træt

Hvis alt håb er ude, så bøj da et lille stykke aluminium (lav en flot finish
der passer i hullet) og mal det sort med en sprayflaske, evt. pynt de op med
et selvklæbende Citrobang logo der passer på.
F.eks sådan et mærke der sidder i navpuden på en ZX fra midthalvfemserne.
Sæt afdækningen fast med dobbeltklæbende tape så den er nem at få af igen.

Så vidt jeg husker fra mine Citrobang dage var plastikkappen ikke der de
havde koncetreret sig om finishen.
Så det bliver sikkert ikke svært at lave en der er pænere :)

--
Claus Petersen
VW Golf Sportline 2,0 16V TDI - www.vwfanatic.dk

"It's nice to be important - but it's more important to be nice"

Fra : Henning Lund

Dato : 10-09-05 11:40

Claus Petersen skrev:

> [...]
> de havde koncetreret sig om finishen.
> Så det bliver sikkert ikke svært at lave en der er pænere :)

Har du ikke hørt rygterne om hvor doven jeg er

Fra : NS

Dato : 10-09-05 14:48

Henning Lund wrote:
> [...]
> pynt i haven, rattet sidder i BX Sport samt nogle af BX Image modellerne.
> Andre gode ideer til hvor jeg scorer den, modtages med glæde, jeg er

Søg efter et rat i stedet for. Tag evt. ud og rod lidt hos nogle
ophuggere. Det burde ikke være et særligt stort problem at finde en ny
dækplade eller et helt nyt rat. For et par år siden gav jeg ca. 150-200
kr. plus moms for et BX-rat, der var så godt som nyt.

NS

Fra : Henning Lund

Dato : 10-09-05 20:55

NS skrev:

> [...]
> dækplade eller et helt nyt rat. For et par år siden gav jeg ca.
> 150-200 kr. plus moms for et BX-rat, der var så godt som nyt.

Som jeg skrev i første indlæg har jeg søgt hos huggere inden for en
rimelig afstand, ingen havde det type rat.