MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
IE6
Fra : william

Dato : 10-09-05 03:06

Hej,
- jeg skal have opgraderet en IE5 på Win98SE til IE6 incl. OE6.
PCén har kun modemadgang, og jeg har derfor behov for at kunne downloade
HELE filen på en anden maskine(ikke kun inst-filen).
Jeg mener at jeg tidligere på MS-download har haft mulighed for at vælge
denne option, men jeg kan ikke længere finde den.
Har prøvet at skrive til MS - intet svar!!!

Er der nogen af Jer der ved hvor man kan hente omtalte fil(er)?

pft

Fra : John

Dato : 10-09-05 04:36

"william" skrev i en meddelelse

> [...]
> HELE filen på en anden maskine(ikke kun inst-filen).
> Er der nogen af Jer der ved hvor man kan hente omtalte fil(er)?

Prøv at kigge her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/

Mvh John

Fra : william

Dato : 10-09-05 11:25

Kanon side - det var lige hvad jeg søgte.
Tusind tak for hjælpen.

Fra : John

Dato : 10-09-05 12:21

"william" skrev i en meddelelse

> Kanon side - det var lige hvad jeg søgte.
> Tusind tak for hjælpen.

Velbekomme! Mvh John