Retrospect Express ver. 6.0
Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-09-05 16:12

Jeg har tilsyneladende fået en fejlbehæftet CD da jeg købte extern
Maxtor HD.

Har andre oplevet problemer med at starte programmet? Eller skal jeg
returnere pakken?

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-09-05 16:19

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> Jeg har tilsyneladende fået en fejlbehæftet CD da jeg købte extern
> Maxtor HD.
>
> Har andre oplevet problemer med at starte programmet? Eller skal jeg
> returnere pakken?

Jeg prøvede desuden at installere den tyske version. Den kan heller ikke
starte. Så det er ikke individuelle klyngefejl. Det peger på
inkompabilitet, som Peter Kiil også peger på.

Flemming Rubini

Fra : Peter Kiil

Dato : 09-09-05 16:30

Flemming Rubini - flemming@rubini.invalid on 09/09/05 17:18 wrote:

> Det peger på
> inkompabilitet, som Peter Kiil også peger på.

Det er en fin kb artikel her:

http://kb.dantz.com/display/2n/articleDirect/index.asp?aid=7971&r=0.4542963

Det samme gør sig ganske givet gældende for den OEM version som Maxtor
bundler.
--
/peter

The best things in life are postage paid, batteries included,
guaranteed forever and tax-free.

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-09-05 16:48

Peter Kiil <spam@kiil.net> wrote:

> [...]
>
> Det samme gør sig ganske givet gældende for den OEM version som Maxtor

jeg ringede lige nu til det nummer jeg opgav via linket i den anden
tråd, pyh I får det lige en gang til : 001 909 348 0680
derfra sender man straks license code.

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-09-05 17:41

Og den medfølgende opskrift _skal_ følges til punkt og prikke, ikke
nogen improvisationer

....som nu ikke græder mere ;-(

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 09-09-05 16:38

> [...]

> Maxtor HD.
>
> Har andre oplevet problemer med at starte programmet? Eller skal jeg

Se

http://www.acomdata.com/scripts/re60212update.asp

Flemming Rubini