[CSS] udfylde med prikker i print
Fra : Leonard

Dato : 09-09-05 20:46

Til en side der skal printes ud vil jeg gerne have tekst i venstre
side og tal i højre. Det mener jeg kan styres med float.
for at gøre det nemt at læse vil jeg gerne have mellemrummet fyldt ud
med ...

tekst ........................ tal
anden tekst .......... længere tal

--
med venlig hilsen
Leonard - http://leonard.dk/

Er du skiftet til Firefox? www.mozilla.org

Fra : Frederik Sigurd

Dato : 19-09-05 13:23

> [...]
> side og tal i højre. Det mener jeg kan styres med float.
> for at gøre det nemt at læse vil jeg gerne have mellemrummet fyldt ud

lav "prikkerne", giv dem en class og sæt denne til display= none i dit
stylesheet til skærmen, men ikke i dit print stylesheet. Måske ikke den
smukkeste løsning, men det burde virke!

/Frederik