Batteriproblemer
Fra : Heidi C. Tholstrup

Dato : 07-06-01 05:52

Jeg bruger en Panasonic EB-G520 som har problemer med batteriet.
Den er vel ca. 1½ år gammel, og kan normalt holde strømmen i ca.
3 dage. Jeg forsøger såvidt muligt at bruge batteriet helt, og derefter
lade fuldt op igen.

Her på det sidste er det faldet til ca. 2 dage, før den skal oplades igen,
og i går lå den og ladede op hele eftermiddagen - og lige så snart jeg
tog strømmen fra, gik den død, og jeg kunne ikke tænde.
Den har også ligget hele natten, men kan stadig ikke noget, uden at
der er strøm til.

Skal man ikke forvente en længere levetid på batteriet? Og er det mon i
det hele taget batteriet der er problemet?

Håber der er nogen der kan hjælpe.

--
Mvh. Heidi C. Tholstrup
http://www.hct.hjem.wanadoo.dk

Fra : ®. A. Nielsen.

Dato : 07-06-01 13:27

"Heidi C. Tholstrup" <hct@wanadoo.dk> skrev:

> Skal man ikke forvente en længere levetid på batteriet?

Nej det skal du ikke.

> Og er det mon i det hele taget batteriet der er problemet?

Det kan også godt være nogle elektronik dimser inde i telefoner der har
ændret sine værdier en lille smule, men det er højst sansynligt
batteriet der er på vej ned i graven.
Om et års tid kan den sikkert kun holde strøm i 24 timer eller
mindre.... skift batteriet med et ORIGINALT (Ikke T-Hansen), hvis du
bliver træt af den korte standby-tid.

> Håber der er nogen der kan hjælpe.

Et nyt batteri vil sikkert kunne hjælpe.

--
Venlig hilsen: Rasmus.