Efter Dommedag
Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 13-08-05 10:16

http://www.msc.dk/contra/dan.htm

"Efter Dommedag" udkommer som elektronisk bog - på engelsk - i
september måned, og du kan downloade den gratis.

Steen Hjortsø

Fra : Thorbjoern Ravn Ande~

Dato : 13-08-05 10:43

contra@tdcspace.dk writes:

> "Efter Dommedag" udkommer som elektronisk bog - på engelsk - i
> september måned, og du kan downloade den gratis.

Indtil downloadlinket bliver aktivt, kan du så ikke kort opridse
hvorfor alle skulle overleve at atmosfæren bliver antændt?
--
Thorbjørn Ravn Andersen
http://unixsnedkeren.dk/ravn/

Fra : Jakob M

Dato : 13-08-05 14:58

Din selvfede reklame for din egen bog hører i news:dk.opslag og ikke her.

Mvh
Jakob

Fra : Ivar

Dato : 13-08-05 22:00

Jakob M skrev:

> Din selvfede reklame for din egen bog hører i news:dk.opslag og ikke her.

Det ved Steen Hjortsø godt. Men han har åbenbart et problem med,
at ingen gider at læse hans skriblerier og det får ham til at
prøve her.
Han havde nogle indlæg her eller i en anden gruppe for nogle år
siden om at tankelæsning var kendt af myndighederne, men blev
hemmeligholdt for befolkningen.

Ivar Magnusson

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-08-05 23:02

contra@tdcspace.dk wrote:
> http://www.msc.dk/contra/dan.htm
>
> "Efter Dommedag" udkommer som elektronisk bog - på engelsk - i
> september måned, og du kan downloade den gratis.
>
> Steen Hjortsø

SKRID!

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Per Madsen

Dato : 14-08-05 02:12

<contra@tdcspace.dk> wrote:

> http://www.msc.dk/contra/dan.htm

Kummerligt!

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 14-08-05 07:23

Ja, i nogle årtier.
Men nu findes der gud ske lov en ganske respektabel uklassificeret
faglitteratur.

Remote EEG Discussion
http://www.slavery.uk/science.htm

Thought Reading Capacity
http://www.slavery.uk/science.htm

Afhandlinger, der måske nok er lidt tunge at læse for folk uden
akademisk uddannelse.
Det er jo så det, man har akademikere til. Og det behøver de bare at
gøre, så ved de besked og ved, at jeg ikke løber med en halv vind.

Det er ikke så meget undertegnede, der har et problem, som folk, der
har det problem, at akademikere og videnskabsmænd ikke er deres navn
værdigt.

Jeg meddeler på min website bl.a., at i tilfælde af "the big one" må
man forestille sig, at atmosfæren vil blive antændt. Det er der
tidligere temmelig kendte fysikere, der havde en anelse om kunne ske
selv ved detonation af en enkelt atombombe med relativt beskeden
sprængkraft. Scenariet ved den kommende atomkrig er 10-20 mange gange
større bomber, der detonerer bogstavelig talt oven i hinanden som
stablede ludobrikker - i og omkring verdens storbyer.

Er et sådant postulat nu pludselig blevet så uvidenskabeligt, at jeg
hellere skal sende det til dk.opslag - eller Kristelig Lytterforening ?
Jeg er lidt i vildrede med, om denne gruppe faktisk er dk.videnskab,
landets elite - eller noget helt andet. Hvilket andet, gider jeg ikke
slippe ud over tændernes gærde lige nu. Men prøv at kikke ned af jer
selv engang, så har I sikkert selv nogle forslag til jeres egen
adfærd konfronteret med nogle klare videnskabelige og let -
videnskabeligt - gendrivelige postulater. Det burde de da være, ikke ?

Steen Hjortsø

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 14-08-05 07:47

Jeg er kommet til at angive et forkert link i ovenstående indlæg.

Det rigtige link er:

http://www.slavery.org.uk/science.htm

Beklager.

Steen Hjortsø

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 14-08-05 08:50

<contra@tdcspace.dk> skrev i en meddelelse
http://www.msc.dk/contra/dan.htm

>"Efter Dommedag"

Dommedag er aflyst,

Tibetan Monks RV - See ET Saving World In 2012
http://www.rense.com/general63/rv.htm

Remote viewing is nothing new in Tibetan monasteries. For thousands of
years remote viewing in the middle of other spiritual activities have
dominated Tibetan culture. What some Indian tourists came to learn from a
few Tibetan monasteries under the current Chinese rule is extremely alarming
and fascinating.

According to these tourists remote viewers are seeing world powers in the
course of self-destruction. They also see that the world will not be
destroyed. Between now and 2012 the world super powers will continue to
engage in regional wars. Terrorism and covert war will be the main problem.
In world politics something will happen in and around 2010. At that time the
world powers will threaten to destroy each other.

Between 2010 and 2012, the whole world will get polarized and prepare for
the ultimate dooms day. Heavy political maneuvers and negotiations will take
place with little progress.

In 2012, the world will start plunging into a total destructive nuclear
war.

And at that time something remarkable will happen, says, Buddhist monk of
Tibet. Supernatural divine powers will intervene. The destiny of the world
is not to self-destruct at this time.

Scientific interpretation of the monksí statements makes it evident that
the Extra Terrestrial powers are watching us every step of the way. They
will intervene in 2012 and save the world from self-destruction.

When asked about recent UFO sightings in India and China, the monks smiled
and said the divine powers are watching us all. Mankind cannot and will not
be allowed to alter the future to that great extent.

Every human being though their current acts in life called ìKarmaî can
alter the future lives to some extent, but changing the destiny in that
large extent will not be allowed to that great an extent.

Monks also mentioned that beyond 2012 our current civilization would
understand that the final frontier of science and technology is in area of
spirituality and not material physics and chemistry. Beyond 2012, out
technologies will take a different direction. People will learn the essence
of spirituality, the relation between body and the soul, the reincarnation
and the fact we are connected with each other are all part of ìGodî.

In India and China UFO sightings have increased in many folds. Many say
the Chinese and Indian Governments are being contacted by the Extra
Terrestrials.

In recent days most UFO activities have been seen in those countries who
have indigenously developed Nuke capabilities.

When asked if these extra-terrestrials will show up in reality in 2012,
the answers remote viewers are giving is: they will reveal themselves in
such a way that none of us scared. They will reveal themselves only if they
have to. As our science and technology progresses, we are destined to see
them and interact with them any way.

According to the remote viewers, our earth is blessed and is being saved
continuously from all kinds of hazards all the time that we are not even
aware of. As our technologies progress we will realize how external forces
saved us.

Jan Rasmussen

Fra : jenspolsen@hotmail.c~

Dato : 14-08-05 09:55

contra@tdcspace.dk wrote:
> Det er ikke så meget undertegnede, der har et problem, som folk, der
> har det problem, at akademikere og videnskabsmænd ikke er deres navn
> værdigt.

Som skrevet af en sand kook. Emperiske resultater opnået ved
anvendelse af naturvidenskabelig metode er hvad der tæller; IKKE at
tale nedværdigende om de personer hvis agtelse du søger.

J.O.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 14-08-05 14:54

1. Jeg taler, i modsætning til dig selv og dine kolleger, ikke
nedværdigende om nogen (bruger ikke skældsord som 'kook').

2. Jeg søger ikke dk.videnskabs debattørers agtelse men at starte og
gennemføre en global herunder en dansk revolution rettet imod
kriminelle regeringer og "videnskabsmænd".

Steen Hjortsø

Fra : Holst

Dato : 14-08-05 15:05

contra@tdcspace.dk wrote:

> 2. Jeg søger ikke dk.videnskabs debattørers agtelse men at starte og
> gennemføre en global herunder en dansk revolution rettet imod
> kriminelle regeringer og "videnskabsmænd".

Så hører din diskussion vist mere hjemme i dk.politik end i denne gruppe.

Fra : contra@tdcspace.dk

Dato : 14-08-05 15:26

Nej, det gør den naturligvis ikke, eftersom jeg har fremsat nogle
postulater, hvis afklaring kun kan foretages af folk med teoretisk
fysisk og altså ikke politisk baggrund.

Når og først når denne afklaring er gennemført, hører resten af
diskussionen ganske rigtig hjemme i en politisk referenceramme.

Steen Hjortsø