Re: Forskellen på balsamicoeddike og rødvi~
Fra : Troels Henriksen

Dato : 12-08-05 23:11

Mads Thorning Pedersen wrote:
> Hvad er egentlig helt præcist forskellen på subject?

Det hedder RØVVIN - ikke rødvin (læs: idiot)!
Røv! Røv! Røv!.... lalalala pikken op i marmeladen...

Vi kender alle den gode Cæsar-sang, hvor han SVINGER pikken op i
marmeladen, mens konen står og smører maden.
Vil man blive syg af bagefter at have samleje med den
marmeladeindsmurte penis? Underlivsbetændelse hos kvinden? Røvkatar
hvis homo? (dk.videnskab)
Har nogen erfaring med andre fødevarer i forbindelse med sexakt?

Fri os for tabuer - vi vil være frigjorte, blev der en gang råbt og
sunget mens bh'er blev brændt og bollerum blev oprettet. Samfundet
nyder godt af frugten. GODHEDSINDUSTRIEN (mohammeddaner import og
integration) bremser frigjortheden (fremmede kulturer) og der råbes
jihad og ghettoen står sammen.

"Hendes mund sagde nej-nej, men hendes røv sagde 'yes sir, I can
boogie'" - bliver der spøgt i DANSK sitcom - samfundsafspejling. Den
holder ikke i retten.

When a man talks dirty to a woman, it's sexual harassment. When a
woman talks dirty to a man, it's $3.95 a minute.
Author Unknown

My reaction to porn films is as follows: After the first ten minutes,
I want to go home and screw. After the first 20 minutes, I never want
to screw again as long as I live.
Erica Jong, Playboy Magazine, September 1975

There is nothing wrong with going to bed with someone of your own sex.
People should be very free with sex, they should draw the line at
goats.
Elton John

Fra : Preben Riis Sørensen

Dato : 12-08-05 23:30

"Troels Henriksen" <hejusenet@myTrashMail.com> skrev

>Det hedder.... >cut, en stak udgydelser>

Men hvad hedder det du har indtaget?
--
M.V.H.
Preben Riis Sørensen

Fra : Martin Larsen

Dato : 12-08-05 23:49

"Preben Riis Sørensen" <preben@esenet.dk> skrev i en meddelelse news:42fd22ee$0$28359$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...

> Men hvad hedder det du har indtaget

Husholdningssprit med rød frugtfarve blandet
med indholdet fra et af BW's vintage syltetøjsglas

Fra : Tomas Pedersen

Dato : 13-08-05 18:29

On Fri, 12 Aug 2005 15:11:17 -0700, Troels Henriksen wrote:

[klip - en omgang pladder]
Hvad sker der for dig, glemte du at sove til middag?

Tomas

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 13-08-05 23:00

Tomas Pedersen wrote:
> On Fri, 12 Aug 2005 15:11:17 -0700, Troels Henriksen wrote:
>
> [klip - en omgang pladder]
> Hvad sker der for dig, glemte du at sove til middag?

Er det Bo Warming i ny forklædning? Jeg kan ikke læse forskel...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Bo Warming

Dato : 22-08-05 06:44

"Troels Henriksen" <hejusenet@myTrashMail.com> wrote in message

[...]

BW: Erica ønskede at komme i medierne, så hun foregav interesse for sex, som
kvinder generelt sjældent har, hvis ikke der følger andet med

There is nothing wrong with going to bed with someone of your own sex.
People should be very free with sex, they should draw the line at
goats.
Elton John

BW: Dansk Folkeparti kan lide at forarges over at husdyr bruges som
onaniredskaber, men en ged i indespærring er måske fornøjet ved at nogen
gider bolle den - hvem ved?

Fra : Peter Juhl

Dato : 22-08-05 15:32

Bo Warming wrote:

> Dansk Folkeparti kan lide at forarges over at husdyr bruges som
> onaniredskaber, men en ged i indespærring er måske fornøjet ved at
> nogen gider bolle den - hvem ved?

Er Bo Warming på vej til at blive landmand?

Fra : Benni

Dato : 22-08-05 18:11

Peter Juhl wrote:

> Er Bo Warming på vej til at blive landmand?

han prøver bare at sætte sig gedens sted....

--

Benni

Fra : K.W. Persson v4.06

Dato : 22-08-05 22:05

"Benni" ha scritto nel messaggio

>han prøver bare at sætte sig gedens sted....

Skriver landsbytossen Bæ Warming fortfarande?

--
This row is intentionally left blank.