PS2 via PC
Fra : Futte

Dato : 04-09-05 10:08

Er det muligt at spille på sin "Playstation 2" ved at køre den gennem
computeren. Der er TV-kort i.
Det er fordi at jeg ikke har et fjernsyn.

mvh Rasmus

Fra : BuFFerz

Dato : 04-09-05 11:29

ja hvorfor ikke ?

Sæt PS2 til tvstikket og søg efter kanalen i det program du normalt ser
tv med på computeren.

Du skal self. stadig styre spillet via PS2'en

/B

Fra : Robert Eriksen

Dato : 04-09-05 12:49

BuFFerz wrote:
> ja hvorfor ikke ?
>
> Sæt PS2 til tvstikket og søg efter kanalen i det program du normalt ser
> tv med på computeren.

Der er vist kun noget SCART/Phono udgang på en PS2 så der skal nok en
converter til for at få et antennesignal. Eller et TV-kort med
SCART/Phono indgange.

Det må de vide ovre i konsolgruppen

Fra : Futte

Dato : 05-09-05 15:38

Tak for svarene hvor I er inde på det helt rigtige.... Skidtet funker bare
stadigvæk ikke.....
Jeg prøver at gøre som du siger Robert, at finde den anden NG og så vil jeg
prøve at præcisere spørgsmålet lidt mere.

Det var forøvrigt den NG jeg ledte efter i starten, men jeg var bare ikke
klar over at PS2 spørgsmål skulle findes under "konsoller".
Tak for hjælpen.

Mvh Rasmus