C&C Genrals crasher
Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 01-09-05 22:17

Hejsa.

"Den bette" hyler op så det kan høres

Efter at C&C Generals har kørt et stykke tid, fryser spillet, hvorefter den
går til windows med en meddl. om, at der er sket en "alvorlig" fejl.

Starter man spillet påny, meddl. spillet at den kræver en DirectX højere end
8. Jeg har divX9 et eller andet.... Samme problem opstår hvis jeg forsøger
at starte FIFA2005... så det er altså et eller andet med DivX?

Nogen der kender til problemet?

Mvh

Jasper

Fra : ct

Dato : 02-09-05 18:20

har du opdateret driveren til dit grafikkort til den seneste version
www.ati.com hhv. www.nvidia.com ?

Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 02-09-05 19:25

> har du opdateret driveren til dit grafikkort til den seneste version
> www.ati.com hhv. www.nvidia.com ?

Jeps driveren er den nyeste

/Jasper

Fra : ct

Dato : 03-09-05 19:42

og spillet, er det opgraderet også?

Fra : Jasper Ahrensbach

Dato : 03-09-05 23:15

> og spillet, er det opgraderet også?

Ja, til ver. 1.07

Men problemet er nu løst...

I raseri fjernede jeg grafikkortet (dog kun via "denne computer") og lod win
XP finde det igen. Efter en re-install af kort + drivere fungerer det hele
perfekt. Mystisk, men det er jo ikke første gang, windows opfører sig
mærkværdigt.

Tak for svarene.

/Jasper

Fra : ct

Dato : 05-09-05 21:55

> perfekt. Mystisk, men det er jo ikke første gang, windows opfører sig
> mærkværdigt.

eller generals for den sags skyld