Diablo2 editor
Fra : Aragorn25

Dato : 20-08-05 15:24

Ok, er der nogen der har et link til Diablo2 charector editor?

Jeg skal bruge een til Diablo2, LOD, version 1,11

Jeg vil ændre i figurnes level.

Jeg har downloadet 10 stykker, jeg har ændret, gemmer, men det virker ikke i
spillet.

Nogen der kan hjælpe med et link der bare virker?

Fra : Brian Lund

Dato : 21-08-05 02:06

> [...]
> spillet.
>
> Nogen der kan hjælpe med et link der bare virker?

Spiller du online, altså på closed battlenet?

Brian

Fra : SoftMan Brian

Dato : 21-08-05 09:20

"Brian Lund" <geronimo@-FORKERT-mobilixnet.dk> wrote in message

> Spiller du online, altså på closed battlenet?

Næppe, man kan ikke bruge en editor på closed, da charecter filerne ligger
på serveren.

Hvis han kan li sjove "pumped" charecters, skal han prøve at spille CE mod
ver 7.55... den første char kan være lidt af et arbejde, men når man først
kommer i hell med ham, kan man begynde rovdrift på Diablo clone, og få
mængder a annihulus charms, og endnu vigtigere... "Book of wisdom".. 3 af
dem til ens nye chars, og de er lvl 45 ... og med de Über items ens
første char kan finde/lave, er det rimeligt let at komme rundt med dem (og
sjovt )

Fra : Aragorn25

Dato : 21-08-05 10:56

næ spiller kun singelplayer campain.
Er der virklig ikke nogle editorer der ude?

Fra : SoftMan Brian

Dato : 21-08-05 11:19

"Aragorn25" <Aragorn24@webspeed.dk> wrote in message
> næ spiller kun singelplayer campain.
> Er der virklig ikke nogle editorer der ude?

Prøv at spørge i alt.games.diablo eller alt.games.diablo2 .... husk at sige
at det er til dine offline chars (SP ikke SC), så du ikke bliver overfuset

Fra : Brian Lund

Dato : 21-08-05 11:53

> Næppe, man kan ikke bruge en editor på closed, da charecter filerne ligger
> på serveren.

Det var jo netop derfor jeg spurgte...

Brian