BF2 point?
Fra : Gimmer

Dato : 16-08-05 08:29

Hej I gruppen
Så kommer der lige set BF spg mere?
Nu kan jeg se man skal have 2.000.000 for at få maks i rang - men det
tager
da voldsomt lang tid at nå dertil... hvis man kun scorer maks 100 i et
spil.
laver computeren et tricks med at den ganger den scorer man har med en
faktor alt efter hvilken rang man har ? eller er det bare at spille SKIDE
godt?
vh Gimmer

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 16-08-05 15:49

In article <dds4k8$ff4$1@newsbin.cybercity.dk>, Gimmer wrote:
> [...]
> laver computeren et tricks med at den ganger den scorer man har med en
> faktor alt efter hvilken rang man har ? eller er det bare at spille SKIDE

Det har ikke noget med at spille godt. Bare det du spiller giver point.
medmindre du laver TK.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 16-08-05 16:09

"Gimmer" <Gimmer[REMOVE]@email.dk> writes:
> Nu kan jeg se man skal have 2.000.000 for at få maks i rang

Det passer ikke.

http://ubar.bf2s.com/ranks.php

250,000 er da også en slat. Med min nuværende fart (den er dog stadig
stigende, pt. 2.16 point i minuttet), ville det tage endnu 1757 timers
spil... Rimeligt urealistisk, så det har jeg ikke som mål

(Men jeg bliver snart sergeant.)

> laver computeren et tricks med at den ganger den scorer man har med en
> faktor alt efter hvilken rang man har ? eller er det bare at spille SKIDE
> godt?

Ingen tricks. Og man behøver ikke at spille godt, man skal bare
spille længe
--
Lars Balker Rasmussen

Fra : Peet

Dato : 16-08-05 19:53

Hej hvordan kan det være når jeg er inde på denne side
http://ubar.bf2s.com/ranks.php så stiger jeg ikke i Global men det gør jeg
inde i selve spillet

MVH PeetDK

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 16-08-05 22:57

"Peet" <pklundenator@gmail.com> writes:
> Hej hvordan kan det være når jeg er inde på denne side
> http://ubar.bf2s.com/ranks.php så stiger jeg ikke i Global men det gør jeg
> inde i selve spillet

Du har læst

http://forums.bf2s.com/viewtopic.php?pid=3044

som der er et stort link til på alle sider?
--
Lars Balker Rasmussen