Hot Coffee-dræber
Fra : Morten Rønnelund

Dato : 10-08-05 17:00

Så har Rockstar Games udsendt en dræber-patch til Hot Coffee-modifikationen.
Jeg tvivl dog på, at kritikken forstummer af den grund.

--
Rønnelund
Hot Coffee-dræber til "San Andreas":

Fra : Robert Eriksen

Dato : 11-08-05 16:15

Morten Rønnelund wrote:

> Så har Rockstar Games udsendt en dræber-patch til Hot Coffee-modifikationen.

jubiii!

*klikke-taste-klikke*
http://techsupport.rockstargames.com/rockstarsupport/req_support_patches_detail.php?product=191%2C%2CGrand+Theft+Auto%3A+San+Andreas%2C%2C%2C&submit=Submit

Æv!
Havde håbet de ville smide et par bugfixes i ved samme lejlighed, men
det ser det ikke til :(

Fra : Morten Rønnelund

Dato : 11-08-05 18:19

> [...]
>
> Æv!
> Havde håbet de ville smide et par bugfixes i ved samme lejlighed, men det

Jeg tror de har haft travlt med bare at få skidtet færdig.

--
Rønnelund
www.gamesection.dk