BF2 hvad sker der ???
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 09-08-05 18:18

Jadav!

Jeg har lige fået lidt point, nærmere sagt 1.953.720.652.
Det må fa... have været en saftig kamp.... jeg kan bare ikke lige huske det
!!!!

Nogen der ved hvad der sker???

--
mhv.
Hans

Fra : FedeDorit

Dato : 09-08-05 18:35

"Hans Nikolajsen" <h@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Jeg har lige fået lidt point, nærmere sagt 1.953.720.652.
> Det må fa... have været en saftig kamp.... jeg kan bare ikke lige huske

Sikkert noget der ikke er normalt...EA/Dice er efterhånden dygtige til at
fucke op..men så må du sgu´da have fået låst alle våben op :)

Fra : Kurt Lund

Dato : 09-08-05 18:58

> [...]
>
> Jeg har lige fået lidt point, nærmere sagt 1.953.720.652.
> Det må fa... have været en saftig kamp.... jeg kan bare ikke lige huske

Det sker ofte, det er en fejl fra EA, hvis du tjekker senere er det iorden
igen.

Kurt

Fra : Jakob

Dato : 09-08-05 19:09

In article <42f8e550$0$18637$14726298@news.sunsite.dk>, h@ofir.dk
says...
> Jadav!
>
> Jeg har lige fået lidt point, nærmere sagt 1.953.720.652.

Har også prøvet det det går over desværre. Endnu en genistreg fra DICE's
side, computerspilverdenens svar på en polsk brugvognsforhandler :0)

--
Venlig hilsen

Jakob

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 09-08-05 22:26

In article <42f8e550$0$18637$14726298@news.sunsite.dk>, Hans Nikolajsen wrote:
> [...]
>
> Jeg har lige fået lidt point, nærmere sagt 1.953.720.652.
> Det må fa... have været en saftig kamp.... jeg kan bare ikke lige huske det

Havde jeg for et par dage siden. Problemer med serveren tror jeg.
Der har også været problemer i aften, er smidt af, kan ikke komme
på, kan komme på igen...

Oh well, nu siger min score i det mindste 5092. Det er da halvvejs til at
få næste våben låst op. Og på ca. 65 timer. Og jeg er kun død 89 gange mere
end jeg har slået andre ihjel.

Fra : Lars Balker Rasmusse~

Dato : 10-08-05 09:15

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> writes:
> [...]

Typisk begynder-programmeringsfejl: når man ikke initialiserer sine
variable, bliver de fyldt med skrammel. Lidt pinligt for Dice.

> Oh well, nu siger min score i det mindste 5092. Det er da halvvejs til at
> få næste våben låst op. Og på ca. 65 timer. Og jeg er kun død 89 gange mere
> end jeg har slået andre ihjel.

Hehe, hang in there.

(18308 point)
--