Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
kritik ønskes...
Fra : Samir Munir

Dato : 06-06-01 23:29

Hej fotofolk,

jeg er ret ny inden fotoverdnen.. så jeg kunne mægtig godt tænkemig
lidt feedback og kritik på mine billeder..

jeg har scannet nogle billeder ind, ændret lidt på nogle gammaforhold
og uploadet dem på:

www.mdb.ku.dk/samir/billeder/portfolio/

der ligger en beskrivelse af dem i beskrivelse.txt

samir
mvh
Samir Munir
samir.munir[remove_this]@doctor.com

P.S.: Svar gerne også til min email

Fra : A.H.

Dato : 07-06-01 00:06

Hej Sam.

.........Og velkommen i billedernes verden.
Jeg har lige kigget på dine billeder og kan godt li' dem, MEN jeg syntes du mangler en smule mere stemning og billedekvalitet for at fuldfører opgaven.
Brug også en smule mere tid på at lege i dit digitalt mørkekammer, evt. lave dine billeder i ½ størrelse af hvad du har nu.

Peace Out
Anders

HomePage: http://hjem.get2net.dk/soulprince/

Fra : Karsten Olesen

Dato : 07-06-01 17:53

"Samir Munir" <"samir.munir["@doctor.com skrev i en meddelelse
> Hej fotofolk,
>
> jeg er ret ny inden fotoverdnen.. så jeg kunne mægtig godt tænkemig
> lidt feedback og kritik på mine billeder..
______________________

Mountainhighway savner mere himmel.
RiverHighway er OK...Stadil fjord ???
Ambivalent...et fejlskud ??? Giver ingen assosiationer...eller hva det
hedder.
Camilla er for skarp i håret..mangler detaljer og er sløret...har
desuden ret grimme farver..) (bli ikke sur nu) Mon ikke blitz
ku' ha blødt op ?

Fra : Kim Østrup

Dato : 13-06-01 21:37

Hej Samir

Så har jeg været på besøg på din side. Du har imo nogle rimelig gode
kompositioner men billederne kunne teknisk set være bedre.

Mountain mangler noget skarphed - hvad er det taget med ? Den disede
baggrund kunne måske være klaret med et polfilter - ellers måtte der
ventes en dag Og som det er nævnt - lidt mere himmel.

River er OK. Faktisk en rigtig god komposition, men igen mangler den
sidste snært af skarphed og så er billedet noget for lyst. Prøv engang
at arbejde lidt med brightness og kontrast i Paintshop Pro eller
lignende.

Ambivalent er godt ved det at det er et eksperiment - og det skal man
blive ved med hvis man vil udvikle sig fotografisk. Din indscanning
lader dog en del tilbage at ønske.

Camilla. Komposition OK - model OK Men igen lidt for lyst og så er
der et eller andet 70´ agtigt over de farver. Hvis du er hurtig kan du
lige tjekke de mest hippe fotografer ud og så påstå at farverne følger
tidens trend, men jeg er nu mest til realistiske og evt. mættede farver.

Du må sige til når du har fået uploadet nogle flere billeder.

Mvh

Kim

Samir Munir <"samir.munir[remove_this]"@doctor.com> skrev i en