F.E.A.R demoen udkommet!
Fra : Silver

Dato : 06-08-05 18:18

Fandt lige en stak url's man kan downloade fra, held og lykke folkens :)

http://www.gameoftheyear.com/us/demo.html

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 06-08-05 19:09

Silver wrote:
> Fandt lige en stak url's man kan downloade fra, held og lykke folkens
> :)
>
> http://www.gameoftheyear.com/us/demo.html

Virker lovende, den er på min indkøbsliste. Synes demoen er lidt kort,
specielt set i forhold til at man skal downloade små 646MB.

Fra : Silver

Dato : 06-08-05 21:34

"Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Virker lovende, den er på min indkøbsliste. Synes demoen er lidt kort,
> specielt set i forhold til at man skal downloade små 646MB.

Jup, men uha hvor er våbnene fede og den bullettime effekt virker kanont!,
elsker at lave headshots med pistolen og se dem falde eller fyre dem til
skeletter ;D

Mvh
Silver.

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-08-05 07:31

Silver wrote:
> Jup, men uha hvor er våbnene fede og den bullettime effekt virker
> kanont!, elsker at lave headshots med pistolen og se dem falde eller
> fyre dem til skeletter ;D

Ja, slo mo er fedt. Bringer minder tilbage om Max Payne, hvor det første
gang blev brugt effektivt. Gamespy kommer frem til at det bedst kan
beskrives som en blanding af Half-Life 2, Soldier of Fortune 2 og Doom 3.
Med en god creepy atmosfære oveni.

http://pc.gamespy.com/pc/fear/638950p1.html

Fra : Per Nielsen

Dato : 07-08-05 08:49

Lidt læserkommentarer på Dailyrush:

http://dailyrush.dk/boards/94/topics/36299/pages/1/

Watch out for spoilers Der er også flere downloadlinks.

Fra : Grunt

Dato : 07-08-05 10:44

On Sat, 6 Aug 2005 20:08:47 +0200, "Per Nielsen" <dazzler53@hotmail.com> wrote:
in dk.spil.computer

>Virker lovende, den er på min indkøbsliste. Synes demoen er lidt kort,
>specielt set i forhold til at man skal downloade små 646MB.

Der er jo også en laaaaaaaaaaaaaaang indledning, som nok skal fylde en par
hundrede megabytes.

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 07-08-05 11:21

On Sat, 6 Aug 2005 19:17:47 +0200, "Silver"
<dsl46016@vip.cybercity.dk> wrote:

>Fandt lige en stak url's man kan downloade fra, held og lykke folkens :)
>
>http://www.gameoftheyear.com/us/demo.html

Tweak guide:
http://www.tweakguides.com/FEAR_1.html

Fra : Mikael Schøler

Dato : 07-08-05 12:26

Silver wrote:
> Fandt lige en stak url's man kan downloade fra, held og lykke folkens :)
>
> http://www.gameoftheyear.com/us/demo.html
>
> Mvh
> Silver.

Nuj mage til elendig installation skal man lede længe efter.. Siger man
nej til installation af directx 9.0c (april), så stopper den.. ?!

Hvad med dem som har den directx i forvejen..?

Skod.. håber spillet er bedre :)

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 07-08-05 13:53

In article <42f5efcd$0$18641$14726298@news.sunsite.dk>, Mikael Schøler wrote:

> [...]
> nej til installation af directx 9.0c (april), så stopper den.. ?!
>
> Hvad med dem som har den directx i forvejen..?

Mener det er Battlefield 2 der også har samme problem.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 07-08-05 16:47

"Silver" <dsl46016@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Fandt lige en stak url's man kan downloade fra, held og lykke folkens :)
>
> http://www.gameoftheyear.com/us/demo.html

WOW nice..
Glæder mig allerede til den fulde version.
Blev da pænt spooked i den her lille* demo, især da den der pige eller hvad
det nu var dukkede op gentagne gange

Mvh
Benjamin

* Knap så lille et download når man ser på hvor meget man får lov til at
spille.

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-08-05 19:15

Silver wrote:
> Fandt lige en stak url's man kan downloade fra, held og lykke folkens
> :)

Hmmm... jeg får fejlen "A required security module could not be activated.
This program cannot be executed."

En google-søgning giver 1 hit på en hollandsk F.E.A.R.-board. Jeg kan ikke
hollandsk! :(

Hjææælp1

--
Jacob

Fra : Jacob Skaaning

Dato : 07-08-05 19:18

Jacob Skaaning wrote:

> Hmmm... jeg får fejlen "A required security module could not be
> activated. This program cannot be executed."
>
> En google-søgning giver 1 hit på en hollandsk F.E.A.R.-board. Jeg kan
> ikke hollandsk! :(

Øhm:

Pentium4 2,6GHz
1GB ram
GeForce 6600GT

Jeg HAR prøvet at disable alt hvad jeg kan i configuration utility.

--
Jacob