Ny WoW patch
Fra : Simon Skarum

Dato : 03-08-05 10:49

Hej NG

Som bekendt er der i dag kommet en ny patch til World of Warcraft.
Problemet ligger så i at hver gang jeg prøver at downloade denne patch for
jeg beskeden: "The download is not authorized by the tracker". Indtil videre
er jeg kun nået til 6% og det går _meget_ langsomt.
Nogen der ved hvad der kan være galt

På forhånd tak
MVH Simon

Fra : Vicit

Dato : 03-08-05 11:36

Hej Simon

Du er ikke den eneste som får denne besked. Jeg kan hellere ikke opdate
min WoW.

Mvh

Vicit

Fra : Devast8or

Dato : 03-08-05 12:05

Vicit wrote:
> Hej Simon
>
> Du er ikke den eneste som får denne besked. Jeg kan hellere ikke
> opdate min WoW.

Der er også en del i AGW der har samme problem. Det er vidst Bittorrent der
ikke vil lege. Der plejer at komme links til hjemmesider med patchen rimelig
hurtigt efter de er udgivet - dem plejer jeg at vente på, og undgå
Bittorrent (som er en snegl blandt snegle...). Jeg poster links her i
gruppen, så de kommer i AGW.

Devast8or

Fra : Brian Hansen

Dato : 03-08-05 16:16

Vicit skrev:

> Du er ikke den eneste som får denne besked. Jeg kan hellere ikke opdate
> min WoW.

Jeg får også beskeden med jævne mellemrum, men den henter den alligevel, ser det ud til,
er da kommet ½-vejs. Om den så vil install. skidet når den kommer så langt, vil tiden vise.
Men det er da træls.

--
M.v.h.

Brian Hansen

Fra : Jackie

Dato : 03-08-05 14:50

> [...]
> jeg beskeden: "The download is not authorized by the tracker". Indtil
> videre er jeg kun nået til 6% og det går _meget_ langsomt.

Den kan bl.a. hentes her:

http://www.projectjohn.net/wow/WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe

Ellers så søg på Patch navnet, så dukker der flere op.

Hygge
Jackie

Fra : Devast8or

Dato : 03-08-05 16:40

Jackie wrote:

> [...]
>
> http://www.projectjohn.net/wow/WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe
>
> Ellers så søg på Patch navnet, så dukker der flere op.

Den er også her: http://jmskuse.co.uk/WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe
og på www.gamershell.com

Devast8or

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-05 19:33

HEJ gruppe

Lige et spørgsmål, når jeg henter
http://www.projectjohn.net/wow/WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe
og ligger i min wow folder, og så køre den, skriver den at versionen ik kan
køres pga den ik matcher den 2 version,
kan i hjælpe??

vh. light

Fra : Devast8or

Dato : 03-08-05 21:00

1light50 wrote:
> [...]
> og ligger i min wow folder, og så køre den, skriver den at versionen
> ik kan køres pga den ik matcher den 2 version,

Hmm, hvis du ellers har spillet for nylig skulle du jo gerne have patch
1.6.0 (den patch du har hentet er en upgrade så hvis du lige har installeret
det om, må hente det hele en gang til. I så fald skal du starte med filen "
wow-1.6.0-engb-patch.exe " (kan hentes her
http://www.3dgamers.com/games/worldofwarcraft/downloads/) og så fortsætte
med den ovenstående).

Men start at med at hente WoW-1.6.0.4500-to-1.6.1-enGB-patch.exe igen, det
kan jo være at der er gået noget galt da du hentede den, og filen ikke er
hel.

Devast8or