Vampire: The Masquerade - Bloodlines *spoi~
Fra : John Doe

Dato : 01-08-05 21:20

Jeg har været nede i kælderen i en bygning som er ved at falde sammen. Først
møder jeg en skræmt instruktør som er i færd med at lave en gyser film imens
man hører at medarbejder skrig. Nede i kælderen finder jeg så en vampyr som
nyder at spise mennesker. Hun beder mig om at jeg skal finde/fange
instruktøren for hende. Men jeg kan ikke finde instruktøren nogen steder i
bygning igen. Er det en bug i spillet eller har han bare gemt sig et andet
sted?.

Jeg vil ikke vide hvor han er henne, blot vide om han er der i spillet eller
om der en fejl?.

Jeg har hente den nye patch og den har ikke ødelagt min savegames

John

Fra : Jim

Dato : 01-08-05 21:30

Han er der, bare rolig..
Du finder ham i sin lejlighed, men dont worry, siger ikke hvor den er..
Jeg gennemførte det uden at patche så hvis der er nogen fejl i spillet, er
dette, ihvertfald ikke blandt dem.

Håber det hjalp lidt.

Hilsen Jim

Fra : Kasper Aae

Dato : 02-08-05 00:52

On Mon, 1 Aug 2005 22:19:31 +0200, "John Doe" <skodfisk@fiske.net>
wrote:

> [...]
>om der en fejl?.
>
>Jeg har hente den nye patch og den har ikke ødelagt min savegames

Der skulle gerne ligge et visitkort på gulvet ca. der hvor du snakkede
med ham sidst. Resten skulle gerne give sig selv.

--
Kasper Aae

Fra : John Doe

Dato : 02-08-05 15:23