Uskyldsrent offer for heksejagt, fra 4 sid~
Fra : Bo Warming

Dato : 08-09-05 14:38

Uskyldsrent offer for heksejagt, fra 4 sider, mindst

"Den der bor skjult, bor godt" sagde Spinoza, der alligevel søgtes myrdet
(af sine tidligere trosfæller, jøderne i Amsterdam, som oplevede ham som
konvertit, da han skrev "hvis trekanterne havde en gud, ville han være
trekantet" og lignende "ateisme".
Jeg ville næppe kunne slippe for stenkast, hvis jeg skiftede havn - så jeg
håber det bedste, og håber at jeg ved at gøre hvad jeg har lyst til når
dette ikke generer andre fysisk, er et fremtidens menneske, der kan kaste
lys over diverse heksejagt, så den på sigt kan blive analyseret, forstået og
forebygget af flest mulig delvis-ligesindede.

Idag var det så varmt da jeg solede mig på det modsatte fortov, så jeg aftog
skjorten. I 28 år har jeg læst morgenavisen på en klapstol på fortovet
overfor min have, hvor solen først når ind en times tid senere.

En ung dame (som vistnok netop havde afleveret sit barn i børnehaven)
passerede mig og kritiserede min "afklædt"hed og råbte da hun var på afstand
desperat , at hun godt vidste at jeg "er pædofil" !

For nogle år siden boede to journalister til leje over mig, som jeg snakkede
mægtig godt sammen med, da de var katolikker som mig. En af dem er blevet
munk i Sydfrankrig og sendte mig denne uge et smukt postkort fra klosteret,
og skrev at han havde tænkt på min "usammenhængende tale" og at jeg ikke
burde "spise min egen afføring" og jeg klart led af "dæmoni" og burde søge
hjælp i tide inden det "er for sent og jeg modtager Herrens straf"

Værst er at politiets sag om blufærdighedskrænkelse, hvor bevisets stilling
handler en enkelt ubevidnet episode, vor en ikke-dansk ,
anti-racistisk-motiveret pige i tyverne påstår, at jeg under besigtelse af
lejlighed over min og min kones bolig, "trak mit lem frem".
Tidligere ville man aldrig have rejst en sag, med så svage indicier - hvor
påstand mod påstand er alt.
Kun hvis mord eller lignende vigtigt, ville man tidligere gå ind i så svær
afvejelse af kompliceret psykologi , og overveje at fælde dom, med stor
sandsynlighed for justitsmord, dvs skade på retsfølelse og fald i respekt
for domstolene.
At man sender mig bødeforlæg tyder stærkt på at opprioriteringen af
sexismesager er gået amok, og nedtrapning af beviskrav i disse sager er
blevet extrem. Politiet har længe vist tegn på at hade mig, og de ville kun
rejse sagen, hvis de har venner der sikrer at dommeren bliver en af deres
venner, der vil sikre et justitsmord.
Rækken af episoder med extrem foragt fra politiledelsen på Borups Alle
stationen imod mig er lang - fx at jeg i 2001 samlede undersrifter for
Fremskridtspartiet på et solbeskinnet og meget bredt fortov, mens jeg læste
i en bog, da der var langt mellem fodgængerne.
En muslim ringede efter politiet og tre mand i kampdress kom og sagde at jeg
generede færdslen og straks skulle forsvinde - og jeg bad om deres navn og
lederen råbte at han aldrig ville drømme om at give sit navn til "en som
mig". En af hans kolleger gav mig sit navn, som protest mod gruppens leder.

Siden har en bibliotekar der mobbede mig, nægtet at give mig sit navn, og
jeg klagede skriftligt, og da disse er dækket af forvaltningsloven, fik jeg
ret - og en ophævelse af min adgang til at låne på et andet bibliotek blev
ophævet da jeg klagede til ministeriet - men senere fik jeg låne-nægtelse
udfra påstand om skade på¨en bog, som ingen andre kan se skader på.Kom til
min bopæl og se den intakte bog.

Læser folk i avisen, at jeg er dømt for "chikanøs blufærdighedskrænkelse af
stakkels sort pige", vil nuværende stenkast måske ikke længere blive kun
tingsbeskadigende, men helbredsskadelige. Nørrebroere er ikke højtuddannede
og de behøver fjendebilleder, og min leg med saglige provkationer er måske
ikke helt til at styre. Især ikke, når politi ikke er upartisk.

NB Jeg skrevet i Ugeskrift forLæger om selvhjælp vedr inkontiens, men har
aldrig "spist afføring"!!! (omend jeg har argumenteret på nettet at når
indere gør det, og det er deres egen afføring er det ufarligt).. En fjer
bliver til fem høns - og når man har mange projekter igang, så bliver løgne
nok til mere end summen af de enkelte.

Fra : Poul Nielsen

Dato : 09-09-05 08:44

> [...]
afstand
> desperat , at hun godt vidste at jeg "er pædofil" !

Jamen er du da ikke det Bo

> [...]
> burde "spise min egen afføring" og jeg klart led af "dæmoni" og burde søge
> hjælp i tide inden det "er for sent og jeg modtager Herrens straf"

Spis du bare din egen afføring, men husk at tage dine vitaminpiller først.

> [...]
> indere gør det, og det er deres egen afføring er det ufarligt).. En fjer
> bliver til fem høns - og når man har mange projekter igang, så bliver

I dit tilfælde bliver fem høns til 16 elefanter.

Fra : Bo Warming

Dato : 09-09-05 14:56

"Poul Nielsen" <555@get2net.dk> wrote in message

> afstand
>>
> Jamen er du da ikke det Bo

Citer mig ordret for noget der kan misforstås i den retning.

JEg ønsker bedre forebyggelse af pædofili end den kontraproduktive
hævnstraf.

> snakkede
> klosteret,
>
> Spis du bare din egen afføring, men husk at tage dine vitaminpiller først.

En indisk sekt med en mio medlemmer bruger hver morgen indtagelse af
afføring og urin som sundhedsmiddel, og det virker. Troen kan flytte bjerge.
Placeboeffekt. Ingen infektioner
Hvis jeg sad på en tømmerflåde i mange døgn, ville det være selvmord at
smide lort ud - jeg har smagt en knivspids, og det indbyder ikke til
gentagelse, men jeg har smagt meget fx rådden mad, der var værre.

Eksempel , please