Incest:Miljøet er SYGT i gettoerne
Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-05 06:08

I Amsterdam myrdedes fornylig filmmand van Gogh for at oplyse om
voldtægtstradition i muslimfamilier, og Politiken idag lader muslimske
danskansatte familieeksperter (sociallektor og cand.psych) forklare at al
politiindsats er forgæves - misbrug fortsætter når tvangsfjernelse ophører.
Gettomiljøet er sygt, lyder trosfællernes generalisering.

Men der er stillinger til danske børneprofessionelle i dette - og ved
ovenihatten at have misbrugte børn i pleje, opnås let ½ mio kr oveni den
faste løn.

De fremmedes vold mod os er en værre katastrofe end deres interne erotik og
tvang. Men har vi råd til dette løbske terapi-selvsving? Hvorfor spares ikke
på finansloven netop her? Politikens holdning er, at vi skal ansætte flere
og flere eksperter til at hjælpe ofre for barbarisk social arv - men intet
virker positivt.