Rusland på kollisionskurs med USA om Iran
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-09-05 17:25

Gratisavisen Urban skriver tirsdag den 6. sep. 2005:

=== citat start ===

Rusland på kollisionskurs med USA om Iran

Rusland nedlagde i går veto mod at bringe Irans atomsag op i FN's
Sikkerhedsråd. Dermed er Moskva på kollisionskurs med USA, der har presset
på for at få Irans genoptagelse af sit atomprogram behandlet i FN. Hvis Iran
får sin sag for Sikkerhedsrådet, kan det betyde sanktioner mod landet, men
ikke så længe Rusland agter at gøre brug af sin vetoret i rådet. Rusland har
været med til at bygge et atomkraftværk i Iran.

Ritzau

=== citat slut ====

Tja ... men så kom ikke og brok Jer, når "lokummet" brænder, for det her,
det får konsekvenser!

Input old-memory (1961):
K-19

With ...

3283 news:3%Gnd.67110$Vf.3324081@news000.worldonline.dk

> (3 ring, display = 7)

Searchstring 3 (markpointer)
Found: 4351

Input counter T-x, display = 7

.... from
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-09-05 07:12

To the government of Russia

Copy:
News:dk.politik

"Jesus-loves-you" skrev
4356 news:wrjTe.66888$Fe7.224478@news000.worldonline.dk

> [...]
>
> === citat slut ====
>

> Tja ... men så kom ikke og brok Jer, når "lokummet" brænder, for det her,

Det er en velkendt sag, at Iran (pga. deres fanatiske antisemitisme) ønsker
Israel udslettet. Dette kunne muligøres ved fx. at en al-qaeda enhed
placerer bomben på Tempelbjerget (apropos Matt.24,15).

Hvis det var mig, som blev udsat for denne behandling, ville jeg så ikke
hive mine bødler med ned i Afgrunden ?

Min tankegang ville jo med god grund være:

Ethvert atomangreb fra Iran vil blive betragtet som et atomangreb fra
Rusland og gengældt.

(retten til selvforsvar)

I tilfælde af at bomben er blevet bragt til veje uden Irans medvirken, da
ville jeg ikke have kendskab til dette og handle derefter.

I har med andre ord gjort Jer til en skydeskive og således direkte
involverede i atomkrigen fra dag no 1.

(hvor dum kan man i grunden være)

Ildebrande har det jo med at bredde sig (apropos Jakob 3,5).

Russia, du er godt-nok blevet en horeunge (Åb.9,11) ...

Jeg havde personligt undt Rusland en bedre fremtid.

Regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4357

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-09-05 07:40

To the government of Israel and the Knesset,

Copy:
News:dk.politik

Request

Såfremt Israel ikke allerede har udtalt officielt følgende
hensigsterklæring,
anmodes De om at gøre det nu:

Ethvert atomangreb på Israel vil blive besvaret atomart på *enhver*,
der medvirkede til angrebet.

(apropos USA- og NATO-syntax)

This e-mail is a response in regard to:

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4358

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-09-05 07:52

"Jesus-loves-you" skrev
4358 news:bWvTe.66934$Fe7.224680@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Ethvert atomangreb på Israel vil blive besvaret atomart på *enhver*,
> der medvirkede til angrebet.

Man kan jo altid lave tilføjelsen:

"... såfremt bomberne findes."

Variant 1: