Udstødelse af uskyldige syndebukke. Er du ~
Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 20:35

Udstødelse af uskyldige syndebukke. Er du mord-medansvarlig?
- vedr at udstøde outcasts/afvigere af fællesskabet,

Internet-diskussionsgrupper en uskadelig useriøs legeplads, men når jeg
analyserer på autonom/helligkriger-mordforsøget på mig med brosten for få
dage siden, så er det klart at sådant fremmes af de mange, der lodret
løgnagtigt har sladret om sindsyge og racisme hos mig.Jeg har ikke dom for
racisme. Jeg har dom for injurier. Og folk der ønsker injurier kaldet synd
og især gjort til lovbrud, er medskyldige i, at ukritisable, ufarlige
debatører som mig, bliver miskrediteret og gjort til skurke og syndebukke og
voldet imod.

Ophavsmænd til ondskabsfulde rygter har et kæmpe ansvar, når rygterne
cirkulerer i millionbyen og forbedres og fører til at voldsmænd ser den
verbalt mobbede som en person, der bør voldeligt mobbes.

Antallet af skyldige i mord, hvis nu brostenskastet havde ramt plet, er
stort og lovgivere, der har skabt §266b for at forværre nuværende borgerkrig
er blandt de værste skyldige.
Journalister, der målrettet har fordrejet en § om ufarlig kollektiv
forhånelse af etniske grupper til at handle om "racisme"(!), der smager af
nazisme, er også i top mht skyld.
Mere individuelt er de, der har digtet om psykiatrisk afvigelse hos mig på
en tredieplads, og folkekirke-personligheder der har smidt mig ud af
folkekirken og fået politiet til at smide mig ud fra møde, hvor jeg opførte
mig eksemplarisk, er også medskyldige i mordforsøget

Mest skyldige er selvfølgelig de fysisk farlige, næsten "umælende dyr", der
færdes i Ungdomshuset og samarbejder med muslimbander, incl unge teenagere,
og hvor mange autonome og andre unge danskere er konverteret til Islam,
fordi de elsker magt-er-ret voldsforherligelse.
Er man programmeret af koranen til vold mod vantro og imod vantro
opinonsdannere som mig, så er individuel ansvarlighed diskutabel. Så er man
robotstyret af korpsånd. Så er man uden for debatmæssig rækkevidde, og
derfor koncentrerer jeg mig her om teori om danskeres medskyld, og især om
godhedsindustrielle hyklere, der tror sig skyldfri fordi de kun støber
kuglerne og overlader til åndsfæller at skyde dem ud.

Sladder er OK, når man også siger negative ting om medmennesker OG OGSÅ til
personen selv. Når man taler bag folks ryg, aner man ikke om hvor grimme
ting men bliver % eller promille medansvarlig i. Ord kan ikke såre , når de
siges i åbenhed - det værste er når man bærer falsk vidnedsbyrd mod sin
næste pr bagtalelse.Min præst erkender overfor mig, at hun aldrig havde
udtrykt kritik af mig før hun tillod politi at blive tilkaldt. Men det har
hun ikke præciseret overfor sit menighedsråd, som derfor gør mig til
hovedansvarlig for udsmidningen.

Måske nogen vil læse disse "udfald" som at jeg er grusomt selvglad - hvilket
ikke er en synd. Synd er at være voldelig, at stjæle og at bære falsk
vidnedsbyrd mod sin næste. Vedr det sidste og lignende verbal
ondskabsfuldhed er jeg bestemt ikke pletfri, fornemmer jeg, omend jeg nok
har en indirekte stil, der gør det svært at sætte fingeren på hvad jeg måske
gør galt - og helt umuligt for mig selv at se det. Selvbedrag lider vi alle
af. Så vi har brug for venners hjælp mht at se fejl hos os selv.