Bravo P1 -bravo Falbert
Fra : Malene P

Dato : 04-09-05 23:27

I dagens P1-debat handler det i disse dage om mediernes håndtering af de
stigende problemer med de fremmede og deres hæslige kriminalitet.
Naturligvis havde man inviteret en fremmed, der bla klynkede om, at "de er
et produkt af det danske samfund". "De" var her feks fremmede udøvere af
massevoldtægter. Heldigvis havde man også Bent Falbert til at sætte tingene
på plads og advokere for, at medierne naturligvis skal kunne fortælle, når
forbryderne er af fremmed herkomst. Tak for det, P1. Og tak til Bent
Falbert. Gad vide, hvor længe han holder på Hans Engell's politisk korrekte
EB.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-05 11:11

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:
> [...]
>Tak for det, P1. Og tak til Bent
>Falbert. Gad vide, hvor længe han
>holder på Hans Engell's politisk korrekte

Han holder til pensionsalderen. Sprøjtens aflønningspolitik er
ikke sådan lige at finde andet steds. Jeg tror han lever med den
daglige smerte over, at være underlagt bladets linie. Som han i
øvrigt selv er ansvarlig for. At Ekstrabladet skulle være politisk
korrekt er vel i øvrigt lidt af en tilsnigelse.

Fra : Malene P

Dato : 05-09-05 12:39

"Peter Bang (slet 131IW)" <peterbang@131IWprivat.dk> skrev i en meddelelse

> At Ekstrabladet skulle være politisk
> korrekt er vel i øvrigt lidt af en tilsnigelse.

Efter Hans Engells overtagelse af tronen, har EB stort set konsekvent
undladt at nævne forbrydernes etniske tilhørsforhold, hvilket i mine øjne er
at skjule oplysninger, der er mange grunde er vigtige at få bragt frem.

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-05 12:53

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

> [...]

Er det noget der er belæg for, eller er det blot en
lommefilosofisk betragtning fra en af Ekstrabladets ivrige læsere?

Fra : Malene P

Dato : 05-09-05 13:36

"Peter Bang (slet ZNDT0)" <peterbang@ZNDT0privat.dk> skrev i en meddelelse

> Er det noget der er belæg for, eller er det blot en
> lommefilosofisk betragtning fra en af Ekstrabladets ivrige læsere?

Ja -og nej

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-05 15:52

Malene P <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev:

> [...]

Spændende. Og denne påståede ændring er dokumenteret hvor?

Fra : Malene P

Dato : 05-09-05 19:47

"Peter Bang (slet 5LR87)" <peterbang@5LR87privat.dk> skrev i en meddelelse

Kunne du ikke lige lære at citere lidt bedre -altså undlade de irriterende
korte linier og undlade at bringede den citeredes navn efter dit eget
indlæg?

Malene P

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-05 22:29

> [...]
>xt.news.tele.dk...
>
>Kunne du ikke lige lære at citere
>lidt bedre -altså undlade de irriterende

:) ... korte linier ... tag dig dog sammen. Jeg kan se på
adkillige indlæg at du har dine egne etikette-udfordringer at
forholde dig til. Mon ikke du skulle starte der?

Men, Malene P ... hvor er dit udsagn om ændringen under Engell
dokumenteret?

Fra : NoTrabajo

Dato : 05-09-05 20:08

"Peter Bang (slet 5LR87)" <peterbang@5LR87privat.dk> skrev i

> Spændende. Og denne påståede ændring er dokumenteret hvor?

Enhver der har læst i Ekstra Bladet, både i Svend Ove Gades og Hans
Engells tid, har lagt mærke til den mere politisk korrekte linje som HE
har anlagt. Svend Ove Gade var mindre bange for at fortælle os om
muhamedanernes gebærden her i Danmark. Jeg ved ikke, om der er lavet
videnskabelige undersøgelser der bekræfter min påstand, men det er jeg
forøvrigt også ligeglad med.
--
NoTrabajo

Fra : Peter Bang

Dato : 05-09-05 22:30

NoTrabajo <trabajono@hotmail.com> skrev:

>"Peter Bang (slet 5LR87)"
> [...]

.... altså lommefilosofiske betragtninger fra en ivrig læser.

Fra : Alucard

Dato : 06-09-05 00:05

On 05 Sep 2005 21:30:09 GMT, Peter Bang <peterbang@CCZVDprivat.dk>
(slet CCZVD) wrote:

>... altså lommefilosofiske betragtninger fra en ivrig læser.

.....altså lommefilosofisk kritik fra en der ikke aner hvad han taler
om...