Har valgplakater flyttet een stemme, nogen~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-05 20:25

Reklamer kan indeholde oplysninger om produktet, og det kan øge salg.
Men de intetsigende slogans som står på valgplakater , bliver vist ikke
troet.
Grafitti indeholdt engang seje fyndord.- bl.a. stod der på børnehavens
plankeværk overfor mit hus i firserne
"Kæmp for alt hvad du har kært - man giver kun op een gang"

Det tænker jeg på at kopiere nu på mit plankeværk.
Jeg ser en mission i at forvirre folk, der tror at DF-tilhængere er racister
eller konforme eller intolerante eller uden idealisme
Det håber jeg sætter tanker igang.
At man kan bo på Nørrebro og være modstander af indvandring, vil være nyt
for nogle.
DET håber jeg kan sætte tanker igang og være værd det hærværk jeg udsættes
for
Men måske bøllerne oplever det som optrapning , og vil nyde eskalering til
værre og værre vold, og man bør undlade propaganda, for at overleve.
Politiet vil jo intet gøre til fordel for dansksindede