Dengang politi søgtes dræbt med toilet
Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-05 16:10

Dengang politi søgtes dræbt med toilet...

Ca 1982 havde autonome stjålet (BZat) et hus og omringedes af politi og
søgte ved kast med toiletkumme fra 2 sals højde ned mod politi , der var på
vej op ad en stige, at dræbe betjent(e)

Mafia advarede engang om mordplaner ved at lægge _hestehoved_ i fjendens
seng.

Når man smider stor brosten langt ind i mit hjem og samtidig placerer et
toilet medsamt lav-cisterne på min plæne, kan det tænkes at være advarsel om
at efter sidste weekends tæskeholds mordforsøg og denne weekends demolition
af tagterasse kommer eksplosiver
-----------------------
Inat klatrede bøller på mit tag og udførte grundig demolition af
en opført tagterasse.

Folk, der er uenig i mine synspunkter vil gerne opdigte undskyldende
omstændigheder til sådant hærværk - fx at dele af gelænderet på een side
(mod vejen) på den især af bambus opførte tagterasse dannede ordet "vil"
idet der på skiftertaget på venstre hhv højre side står "vi" hhv "vinde".
Min morfar fængsledes af Gestapo for at have dette budskab i sin have, og
jeg anser nuværende situation alvorligere for fædrelandet.
Politiet kom vedr dette hærværk, selvom de endnu ikke er kommet vedr sidste
weekends mordforsøg - som måske især var ment som hærværk.

Fra : Kim2000

Dato : 04-09-05 22:22

> Ca 1982 havde autonome stjålet (BZat) et hus og omringedes af politi
> og søgte ved kast med toiletkumme fra 2 sals højde ned mod politi ,
> der var på vej op ad en stige, at dræbe betjent(e)

Jeg hørte en politiker der i den forbindelse sagde (frit efter
hukommelsen - jeg var 7), "det er da underligt at smide et wc ud af
vinduet og bagefter brokke sig over der ikke er toilet i bygningen".

Til det andet. Bo, tag bukserne på og gå ned og anmeld det til politiet.
Og fri os for at inddrage Gestapo. Hvad sagde politiet da de (endelig)
dukkede op?

Fra : Allan Riise

Dato : 04-09-05 22:40

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Til det andet. Bo, tag bukserne på og gå ned og anmeld det til politiet.
> Og fri os for at inddrage Gestapo. Hvad sagde politiet da de (endelig)

At de ikke kunne tage beviser inde i lejligheden, da de var inficeret af
fækalie bakterier, og om det ville være muligt at fortsætte samtalen ude på
trappen eller på stationen!

--
Allan Riise

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 06:13

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message

> [...]
>
> Til det andet. Bo, tag bukserne på og gå ned og anmeld det til politiet.
> Og fri os for at inddrage Gestapo. Hvad sagde politiet da de (endelig)

At det kunne de ikke gøre noget ved. Og at det er ret svært at tage
fingeraftryk af en ru brosten(politiet har dog i avisrne pralet af at de har
UV-udstyr, og så er det muligt)

På mit spørgsmål, om jeg kan gøre noget for at mindske volden mod mig -
intet svar, fra de to betjente, der kun i tonefald antydede at jeg havde en
eller anden medskyld ved at bruge ytringsfriheden på egen grund på den måde,
som jeg gør og som er legal..

Selvfølgelig er det toilet, som placeredes på min plæne en ringeagtsytring,
mere end en mordtrussel.

Jeg har sat det på fortovet og sat hvid plastik over bøllernes
hammerogsegl-overmaling af min kones blomsterdekorations-silvanredskabsskur,
og har på plastikken skrevet

hvad der engang stod på Christiania

KÆMP FOR ALT HVAD DU HAR KÆRT - MAN GIVER KUN OP EEN GANG

Politimorder-ansætteren Jesper Langebæk arrangerede politiker-paneldebat i
Nørrebro-parken ved kvarterløfts "Markedsdage" hvis gospel-larm støjer helt
over til mig og to karreer fjernere m hvor min søn bor..

En Søren Pind næstkommanderende var glad for mine spørgsmål om lov og orden.

Ved siden af havde min kone og andre japanere ikebana-udstilling.

På vej hjem mødte min kone min nevø, der er byrod for EL - og et minut
senere var hun hjemme og fortalte mig at han var der - og et minut derefter
var jeg ved EL-standen for at hilse på ham - han har flygtet fra mig i cirka
et årti, fordi han har dårlig samvittighed ved ikke at turde dialog. Skønt
han er blevet far, så han forpint og ulykkelig ud, syntes min kone - og på
de to minutter fra han så min kone og til jeg var ved enhedslisternes
ubesøgte stand, havde han pakket sammen og var taget hjem til sin familie.
Kæmp med åben pande - er mit råd hermed til ham - så er livet lettere.
Glistrup fik afskaffet maskeringstilladelsen, hvormed politiet forkælede de
autonome fra EL. De har det hårdt nu. Og ingen tror på deres løgne om at de
er truet af nazier, at nazier under en fest i Ungdomshuset forårsagede, at
huset udbrændte osv.(hvordan skulle Greve-femmandsbanden have trængt ind i
midten af et hus med hundrede festdeltagere???)

Fra : Knud Larsen

Dato : 08-09-05 19:53

> [...]
> hukommelsen - jeg var 7), "det er da underligt at smide et wc ud af
> vinduet og bagefter brokke sig over der ikke er toilet i bygningen".

Det blev nu smidt ned på taget af en bil, - jeg stod og så på det fra min
altan. Til gengæld skød BZernet med store møtrikker fra store slangebøsser
mod politiet, og de kastede med molotovbomber mod politikæden nede på vejen.
Det var fede tider som BZ'erne siger.

Fra : Mikael Mortensen

Dato : 08-09-05 20:04

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

> [...]
> møtrikker fra store slangebøsser mod politiet, og de kastede
> med molotovbomber mod politikæden nede på vejen. Det var
Det man så i TV var at det blev kastet ned i hovedet på politiet.
Som afværgede med skjold.

Jeg husker ikke nogen bil!

--
/Mikael

Fra : Bo Warming

Dato : 08-09-05 20:48

"Mikael Mortensen" <bugs@danbbs.dk> wrote in message
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

> Det man så i TV var at det blev kastet ned i hovedet på politiet.
> Som afværgede med skjold.
>
> Jeg husker ikke nogen bil!

Jeg har set masser af foto og gentagne historier om at lokumet kunne have
smadret betjent(e)
- men lad os få detaljer, et øjenvidne er ofte bedre end ti mediefolk, der
jo adlyder ordre fra chefredakjtøren og ikke er sandhedssøgende

Fra : Knud Larsen

Dato : 09-09-05 09:26

> [...]
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in

> Det man så i TV var at det blev kastet ned i hovedet på politiet.

Måske husker jeg forkert, - der var en bil lige under vinduet med en
kæmpebule i taget, så meget er sikkert.

Fra : Bo Warming

Dato : 08-09-05 20:45

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> mod politiet, og de kastede med molotovbomber mod politikæden nede på
> vejen. Det var fede tider som BZ'erne siger.

Politiet holdt med bøllerne - ellers havde de lagt pres på politikerne, for
at få systematisk omringelse og lange straffe for alle der har været
kollektivt med i møtrik og molotov mordforsøgene

Så havde Blekingebande vidst at de alle ville få 16 års fængsel, og måske de
så ikke havde myrdet

Politiet er nok fra højere sted - fx USA - instrueret om at de bliver
magtfulde hvis de har magtfulde konkurenter dvs autonome, rockere og nu især
muslimbander.
Da PR er altafgørende for BZ-psykopaterne passer politiet på ikke at gøre
dem til grin, fx stoppe tunnel fra Allotria

Fra : Lyrik

Dato : 05-09-05 07:18

> [...]
> sidste
> weekends mordforsøg - som måske især var ment som hærværk.
++++++++++++++++++++++++++++++++

Bo! Prøv at analysere din situation. Fortsæt ikke stupidt med at stille dine
karaktérafvigelser til skue!
Samfundet er ikke nået så langt at det kan forholde sig til karaktérafvigere
på anden måde end ved at "udrydde" dem.
Selve afvigelsen er for stor en provokation til at den får lov til at
passere uantastet.
Selv om du følelsesmæssigt er uberørt over alt det som hænder imod dig, så
prøv at forholde dig intellektuelt til det.
Selv om du ikke FØLER offerrollen, så forstå at du er havnet i den. Forstå
at årsagen er din karaktérafvigelse. Undgå at stille den til skue. Ellers er
jeg bange for din totale ruin.
Kan det at din kone vil rejse til Japan ikke få dig til at mobilisere den
mindste lillebitte følelse?
Kan du ikke intellektuelt forholde dig til at det vil være et minus på
"betalingsbalancen" at miste hende? Og kan du ikke forstå at din
karaktérafvigelse er det skib som sejler hende til Japan?

Hilsen
Jens