Wied-nudisme ej som min:krænkelse ctr bekv~
Fra : Bo Warming

Dato : 04-09-05 12:53

Politiken dd beretter om Gustav Wied der udgav foto af ham selv nøgen,
forfra og bagfra, med titlen "Solbad , ret og vrang".
Det beskrives som epokegørende kunst og banebrydning i tråd med den
samtidige August Strindbergs vilde provokationer, der idag kaldes psykose og
dengang bragte ham i konflikt med politiet.

Der burde være let for enhver dommer og politimand at skelne mellem
afklædthed der skyldes dovenskab/bekvemmelighed/velvære ved UV-lys.
OG SÅ DET SOM EGENTLIG IKKE BURDE STRAFFES, MEN KRÆVES STRAFFET AF SNERPER
nemlig at folk går efter at krænke andres blufærdighed ved at udstille sig
ekshibitionistisk, fx som signal om foragt for samfundets normer

Der er undertiden - men ikke i mit tilfælde - et overlap mellem de to
nudisme-former.
Vedr aktuelle bødeforlæg er der tale om coached, planlagt, formodentlig
langtidsplanlagt, bevidst misinformation til retssystemet om at min penis
ikke under hele en lejlighedsbesigtigelse skulle have været dækket af
benklæderne - formodentlig motiveret af antiracisme og en misforståelse om,
at jeg på en eller anden måde skulle være racist, hvilket jeg kun er hvad
angår kulturracisme. Jeg er på ingen måde xenofobisk, men er af
sikkerhedspolitiske grunde modstander af folkevandringen,
familiesammenføringerne og uddeling af stemmeret til kulturfremmede.

At politiet ikke dropper en sag, hvor bevisets stilling for et årti siden
ville udelukke dom, kan ikke kun skyldes behandlerstandens krav om flere
sexismedomme eller vigtigheden af Nørrebro-skønmaleri, der kun kan opnås ved
at ofre miskrediteres.

Der er bestemt basis for sammensværgelsesteori, der går langt videre.

Iøvrigt klatrede bøller inat op på mit tag og udførte grundig demolition af
en opført tagterasse.

Folk, der er uenig i mine synspunkter vil gerne opdigte undskyldende
omstændigheder til sådant hærværk - fx at dele af gelænderet på een side
(mod vejen) på den især af bambus opførte tagterasse dannede ordet "vil"
idet der på skiftertaget på venstre hhv højre side står "vi" hhv "vinde".
Min morfar fængsledes af Gestapo for at have dette budskab i sin have, og
jeg anser nuværende situation alvorligere for fædrelandet.
Politiet kom vedr dette hærværk, selvom de endnu ikke er kommet vedr sidste
weekends mordforsøg - som måske især var ment som hærværk.

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-09-05 14:00

Vi gider ikke høre mere på dit klynk, Bo Warming. Opsøg en advokat, hvis du
har behov for assistance.

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 8/30/05)

Fra : Jim

Dato : 04-09-05 15:06

> Vi gider ikke høre mere på dit klynk, Bo Warming. Opsøg en advokat, hvis
> du har behov for assistance.

Forkert stavet.. Ikke advokat men psykiater...

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 09:37

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutitpalp.com> wrote in message

> Forkert stavet.. Ikke advokat men psykiater...

Ha ha. Ulve der hyler ad fjender, bestyrker hinanden i at de selv er
vindere,
og latter og skældsord a la "sindsyg" er tilsvarende voodoo , der skal
hjælpe dig til at slippe for at bruge logik, til at imødegå min logik.

"Når lægerne ikke kan helbrede en sygdom, giver de den i hvert fald et smukt
navn". Voltaire (1694-1778)

- der ligesom Moliere med komedien "Den indbildt syge" gennemskuede al
læge-fup.

Når gadedrenge skriger "han er vanvittig" og flygter, er det bedre end når
de smider sten og flygter.

Men modne, tolerante mennesker vil enten forlade dialog, de ikke evner at
forstå, eller ræsonere fornuftigt så længe de får noget ud af det. Og så evt
droppe det uden diagnosticering eller anden fordømmelse.

Lad os antage, at jeg havde tendenser i retning af psykose, neurose,
psykopati el.lign mere end dig eller mere end folk flest. Kan du udfra
sætninger jeg har skrevet argumentere for hvilken sindsyge du mener jeg
burde behandles for - kom med et bud. Du har imponeret os alle med, at du
kan stave til "psykiater" - du må også kunne lidt mere behandlerjargon.

Min bror gik i stå med "du er arbejdsløs og har ingen situationsfornemmelse
og du irriterer mig" - altså smagsdommeri. Du må kunne hæve ad hominem til
højere niveau.

Columbus var uden arbejde som kaptajn, og hans skøre ideer om en søvej over
Atlanten var bestemt "manglende situationsfornemmelse" ved det spanske hof,
i lang tid.

Lad os se konstruktivt på din interesse i min unormalitet, som nok især
består i at jeg ikke tror på normalt=sandt. Hvordan kunne jeg omskrive
følgende læserbrev, så Kristeligt Dagblad ikke afviste det som "præget af
paranoide træk" eller hvad de nu kunne smalltalke om på debatredaktionen.

At naziagtigjødehetz i linie 2 er overgearet og et godt alibi for ikke at
tage mig alvorligt, behøver du ikke fortælle mig. Bispen har jo ikke søgt
at få mig udvist af landet. Men hvor ellers kunne jeg vise bedre
situationsfornemmelse og opnå debat om den sensationelle udsmidning af
folkekirken mht både politi og medlemskab-inddragelse - en Danmarks
historisk enestestående begivenhed.

-------------------

Jeg anklager mit stifts ledelse for mordforsøg - indirekte. Ved at støtte et
lokalt menighedsråd i naziagtig jødehetz imod mig, har de bidraget til at
legitimere kvarterets helligkrigeres smiden brosten om natten langt ind
gennem mine vinduer, til hvor min kone og jeg sover. Min Steen Ribersagtige
udsmidning af folkekirken udfra ubeviste rygter om, at jeg er åben over for
katolicisme, er sært og skadeligt.. At tilkalde politi, er sært - blot
fordi jeg i spørgetid, hvor jeg havde fået ordet , betegnede visse
præstehævnhandlinger mod mig som "gerningsretfærdige" - kun hvis jeg
larmede, voldede, lugtede, hærværkede, afklædte mig eller lignende kunne man
forsvare menighedsrådens afsky for ytringsfrihed og misbrug af deres adgang
til politimagt. Præstens forpligtelse er ikke kun at skabe hygge om de få
fremmødte gamle damer, men handler også om demokrati og ytringsfrihed, når
der er inviteret til offentlig debatmøde i menighedshuset.

Fra : Per Hagemann

Dato : 05-09-05 20:02

> [...]
> fremmødte gamle damer, men handler også om demokrati og ytringsfrihed, når
> der er inviteret til offentlig debatmøde i menighedshuset.

Mit forslag til et læserbrev Kristeligt Dagblad måske vil optage:

citat start

Jeg anklager mit stifts ledelse. Ved at støtte et
lokalt menighedsråd i At tilkalde politi, blot
fordi jeg i spørgetid, hvor jeg havde fået ordet , betegnede visse
præstehandlinger mod mig som "gerningsretfærdige". Præstens forpligtelse
handler også om demokrati og ytringsfrihed, når
der er inviteret til offentlig debatmøde i menighedshuset.

citat slut

--
Sura 9:29 " Kæmp mod dem fra Skriftens folk, som ikke tror på Allah og ej
heller på den yderste dag, og som ikke holder det forbudt, som Allah og Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-05 05:51

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> handler også om demokrati og ytringsfrihed, når
> der er inviteret til offentlig debatmøde i menighedshuset.

Tak for klogt forkortelsesforslag. Måske jeg bør koble den urimelige
udvisning med brug af politi til Hannah Arendts ide om at "vi er alle
skyldige" (i fx holocaust eller i WW2-udbrud). Ved hetz har kirken bidraget
til rygtedannelse, der kan have inspireret til mordforsøg med brosten. Da
ingen af mine ord har været aggressive, har jeg ingen medskyld i hetzen mod
mig - jeg er gået efter bolden.

Tanken om at sladder og rygter støber de kugler, som andre skyder ud, er
ikke forstået af alle på usenet - for det er klart at man kun er etisk og
ikke juridisk ansvarlig ved, at man bagvasker en afviger, så andre
inspireres til vold.

Rygter lever deres eget liv, og 1 fjer = 5 høns, men ansvar har vi alle, når
vi fusker med sandheden incl når det sker i god mening.

Den infame afbrænding af somali-families postkasse i Langeskov vil jeg godt
påtage mig en anelse verbal medskyld i, men jeg formoder mine forenklinger
om muslim-skadelighed havde flere fordele end ulemper, og jeg "afvejer mine
ord på en guldvægt".

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 05:52

> Vi gider ikke høre mere på dit klynk, Bo Warming. Opsøg en advokat, hvis
> du har behov for assistance.

Vi gider måske alle høre dit gentagelsesklynk som er OT? Mail mig privat
hvis du kender en brugbar advokat, som ikke ejes af systemet og fører
politianklagers sag, skønt lønnet af mig.
Du ved godt at du kun åbner mine indlæg FOR AT FORARGES, når du i subject
line ser at indholdet er egocentrisk. NB når man er egocentrisk, skriver man
om noget man _ved_ noget om.

Her Politiken dd - overskrifter

SF vil forbyde køb af sex
Flere ansatte får karakterbøger (arbejdsgiveres ny skudsmålsbøger)

Soldater spillede kort, mens folk døde i gaderne
Al-Qaeda hylder 'Katrinas' hærgen
Ligene rådner i New Orleans' gader
MEN SOM JEG HAR SKREVET I ÅRTIER ER LIG IKKE SMITTEFARLIGE
Nazierne var velmenende da de indførte krematorier for at mindske smitte fra
tyfus lig til grundvand, men de fattede ikke at sygdom især er psykosomatisk
Politiken bekræfter idag - og fortæller at man binder lig til lygtepæle,
indtil det er bekvemt at opsamle dem.

Fra : Lyrik

Dato : 05-09-05 07:05

> MEN SOM JEG HAR SKREVET I ÅRTIER ER LIG IKKE SMITTEFARLIGE
++++++++++++++++++++++++++++++++++
Det er ellers velkendt at barselsfeberen som kostede et utal af kvinder
livet, stammede fra læger som efter at have rørt ved lig, rørte de gravide
kvinder uden at have vasket hænder.
Sååå.............

Hilsen
Jens

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 09:16

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> wrote in message

> [...]
> livet, stammede fra læger som efter at have rørt ved lig, rørte de gravide

Erstat dit ord "velkendt" med

"en ofte gentaget ammestuehistorie".

Fat dog at smitte sker især via luftbåren aerosol, der indåndes, eller
mad/drikke, når ikke du har åbne sår

At pest-læger i middelalderen bar et kæmpe fuglenæb med krydderurter, hvis
lugt skulle jage de onde ånder fra ligstanken væk - eller overdøve dem - er
altså ikke bevis på at du kan smittes ved at ånde ligstank ind eller røre
ved lig. De smitsomme bakterier i liget bliver inde i det, og du har hud som
er bedre end nogen nanoteknologi mht at beskytte dig mod at smitstof trænger
ind i din blodbane.

Semmelweis opnåede måske al sin infektions-nedgang via placeboeffekt. Og den
tids kvinder på OFFENTLIGE hospitaler var fattige og havde lav selvtillid og
blev tvunget til at føde på sygehusene, for at lægerne kunne få
forsøgskaniner til ætsende sølvnitrat der dryppedes i øjnene på de nyfødte,
angiveligt for at forebygge gonore, og mænd fik indsprøjtet
kaliumpermanganat i urinrøret når tegn på gonore, SOM STRAF, så gonore helt
sikkert spredtes ind og gjorde ham ufrugtbar.
At gøre fattigfolk barnløse har altid været sjovere for overklassen end at
jage hjorte. Og så kalde det godhedsindustri.
Nu importeres muslimer for at gøre alle andre end overklassen kræftsyge af
mindreværdsfølelse - og ufrugtbare , psykosomatisk.

Fra : Christoffer

Dato : 06-09-05 19:54

> Erstat dit ord "velkendt" med
>
> "en ofte gentaget ammestuehistorie".
Hvorfor dog det?
Han siger blot hvad du gennem hele tråden konstant påpeger, nemlig at
smitningen foregår med en smittebærer og ikke luftbårent. Virker ikke
temmelig logisk at rette i en forklaring som til forveksling ligner din
egen...

> Fat dog at smitte sker især via luftbåren aerosol, der indåndes, eller
> mad/drikke, når ikke du har åbne sår
Hvordan skulle du ellers blive smittet hvis du ikke har åbne sår?

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-05 02:08

"Christoffer" <christoffer@buur.info> wrote in message

> [...]
> egen...

> Hvordan skulle du ellers blive smittet hvis du ikke har åbne sår?

Vi tager lige opponentens fejltagelse ordret
Hvis sundhedspersoner i New Orleans har sår, og liget har sår, og de rører
sår mod sår, så kan en stafylokok-infektion nok smitte fra lig til levende,
helt som når lægerne engang obducerede og var fødselshjælpere uden håndvask
ind imellem (Semmelweis-historien)

Endnu en gang:
- LIG SMITTER IKKE GENNEM HUD - og at både den druknede og ligbæreren har
ubrudt hud betyder, at det er hysteri at se hygiejne-problem, og den visdom
har jeg påpeget i årtier (efter at have diskuteret med selvstændigt tænkende
læger), og den visdom tør mediefolk - måske for første gang i
verdenshistorien - nu skrive i aviser efter hurrycane-katastrofen i USA.
At modarbejde forskruet og skadelig forsigtigpeter-vanetænkning er god
folkeoplysning, og jeg er stolt af at være i forfront mht afskaffelse af syg
overtro.

Jeg ville dog vaske hænder mellem hver patient, hvis jeg var tandlæge -
selvom det næppe er nyttigt, for man skal ikke pisse på folks tro, vedr så
intime ting - og i en situation hvor kunder og dermed millionindtjening kan
fordufte Tiden er ikke moden til fornuft, andet end pr ord, som her på
usenet. Og resourcespildet ved megen renligheds-overdrivelse er
overkommeligt.

Men da Landsretten frakendte mig samkvemsret til mine børn, alene fordi
moderen mopsede over, at der ikke var toilet i kælderen hvor jeg boede, var
det infamt.
(for at få råd til at købe øverste ejerlejlighed=½del af huset, udlejede jeg
min stuelejlighed i tre år før jeg giftede mig med Noriko og flyttede op i
det legale boligareal igen).
Love er tossede, bl.a. vedr boliger, hvor kun nedstyrtningsfare burde være
sag for staten.

Fra : GB

Dato : 05-09-05 14:59

"Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk> skrev i meddelelsen

> ++++++++++++++++++++++++++++++++++
> Det er ellers velkendt at barselsfeberen som kostede et utal af
> kvinder livet, stammede fra læger som efter at have rørt ved lig,
> rørte de gravide kvinder uden at have vasket hænder.

Ja, det var den østrigske læge Semmelweiss, som så at sige opdagede
aseptikken. Han spurgte en "natmand" (dem der tømte lokummer i gården)
hvordan de rensede hænder, og det gjorde de i en opløsning af klorkalk.
Det prøvede han på sin afdeling, hvorefter barselsfeberen så godt som
forsvandt der. Hans kolleger nægtede dog i videnskabeligt hovmod at
indføre ordningen, så det endte med at Semmelweiss dybt deprimeret begik
selvmord.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 17:24

"GB" <nonono@nospam.invalid> wrote in message
> [...]
> forsvandt der. Hans kolleger nægtede dog i videnskabeligt hovmod at
> indføre ordningen, så det endte med at Semmelweiss dybt deprimeret begik

Hvis nogen mener at noget videnskabeligt kan udledes af de usikre 1800-tals
kilder, så læs mine indlæg tidligere i tråden og gå rationelt til værks.
Selvfølgelig kan smitte ske fra lig, når obducerende lægestuderende gik lige
fra lig til fødsler, hvor de berørte fattige kvinders livmor, der ved
fødsler er som et åbent sår.

Listers karbolspray var den tidligste antiseptik og intet af den tids
hulter-til-bulter erfaringer hvor snese af parametre er blandet sammen, kan
bruges vedr den aktuelle debat.

USAs FDA har ret i at der er ikke smittefare fra druknede New Orleans
borgere - hvis nogen mener modsat, så prøv at være videnskabelig.

At Semmelweis begik selvmord tyder egentlig ikke på at han var en helstøbt
og stringent og beundringsværdig forsker. Han gjorde gavn - og skabte en
provokation der fik the establishment til at latterliggøre sig, og
eftertiden har forgudet ham og forkætret hans modparter. Men science er ikke
om de onde og de gode.

Fra : Snuden

Dato : 05-09-05 16:27

On Mon, 5 Sep 2005 08:04:42 +0200, "Lyrik" <lyrikfjern@heaven.dk>
wrote:

> [...]
>livet, stammede fra læger som efter at have rørt ved lig, rørte de gravide

Nu ikke forstyrre Bo's verdensbillede med ligegyldigheder såsom fakta
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 17:16

"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

> Nu ikke forstyrre Bo's verdensbillede med ligegyldigheder såsom fakta

Det ville da være interessant hvis Snuden har en kilde om, at lig kan
smitte.
Politiken der citerer up to date videnskabelige kilder afviser
Semmelweismyterne som forældede

Jeg siger ikke at det er klogt at spise folk der er døde af salmonella.
Men er de druknet i New Orleans så binder sundhedseksperterne dem til en
lygtepæl og er ikke spor bange for at de kan være arnested for en epidemi -
og Snudes fakta-resistens fremgår da også af at han ikke går ind i den
stringente sciencelogik jeg har fremlagt om airborne, foodborne og
waterborne infection og at både de levende og de døde har ubrudt, tæt hud,
der hindrer smittekim at gå fra lig til levende legeme.

Der er en ng til humor, hvis Snuden er uinteresseret i hvad er videnskabelig
sandt, og blot ønsker latterliggørelse

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 20:16

> [...]
>
> Der er en ng til humor, hvis Snuden er uinteresseret i hvad er
> videnskabelig sandt, og blot ønsker latterliggørelse

Snuden udstiller sin lyst til at udstøde uskyldige syndebukke af
fællesskabet, når han totalt uden grundlag fører sig frem med extrem
mudderkastning, antividenskabelighed og lodret misinformation.

Nu er usenet en uskadelig useriøs legeplads, men når jeg analyserer på
autonom/helligkriger-mordforsøget på mig med brosten for få dage siden, så
er det klart at sådant fremmes af de mange der lodret løgnagtigt har sladret
om sindsyge og racisme hos mig.Jeg har ikke dom for racisme. Jeg har dom for
injurier. Og folk der ønsker injurier kaldet synd og lovbrud, er medskyldige
i at ukritisable debatører som mig, bliver miskrediteret og gjort til skurke
og syndebukke.

Ophavsmænd til ondskabsfulde rygter har et kæmpe ansvar, når rygterne
cirkulerer i millionbyen og forbedres og fører til at voldsmænd ser den
verbalt mobbede som en person, der bør voldeligt mobbes.

Antallet af skyldige i mord, hvis nu brostenskastet havde ramt plet, er
stort og lovgivere der har skabt §266b for at forværre nuværende borgerkrig
er blandt de værste skyldige.
Journalister der har fordrejet en § om kollektiv forhånelse af etniske
grupper til at handle om "racisme"(!), der smager af nazisme, er også i top
mht skyld.
Mere individuelt er de der har digtet om psykiatrisk afvigelse hos mig på en
tredieplads, og folkekirke-personligheder der har smidt mig ud af
folkekirken udfra had og fået politiet til at smide mig ud fra møde, hvor
jeg opførte mig eksemplarisk, er også medskyldige i mordforsøget

Mest skyldige er selvfølgelig de fysisk farlige, næsten "umælende dyr", der
færdes i Ungdomshuset og samarbejder med muslimbander, incl unge teenagere,
og hvor mange autonome og andre unge danskere er konverteret til Islam,
fordi de elsker magt-er-ret voldsforherligelse.
Er man programmeret at koranen til vold mod vantro og især vantro
opinonsdannere som mig, så er individuel ansvarlighed diskutabel. Så er man
robotstyret af korpsånd. Så er man uden for debatmæssig rækkevidde, og
derfor koncentrerer jeg mig om teori om danskeres medskyld, vedr
godhedsindustrielle hyklere, der tror sig skyldfri fordi de kun støber
kuglerne og overlader til åndsfæller at skyde dem ud.

Fra : Snuden

Dato : 05-09-05 21:12

On Mon, 5 Sep 2005 21:16:20 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>fællesskabet, når han totalt uden grundlag fører sig frem med extrem
>mudderkastning, antividenskabelighed og lodret misinformation.

Nej.

> [...]
>om sindsyge og racisme hos mig.Jeg har ikke dom for racisme. Jeg har dom for

Mindst 3 §266b domme i din bagage. Enough said.

>Og folk der ønsker injurier kaldet synd og lovbrud, er medskyldige
>i at ukritisable debatører som mig, bliver miskrediteret og gjort til skurke
>og syndebukke.

Ehm Bo... Injurier *er* lovbrud. Du kan sige hvad du vil *under
ansvar* - det er det du ofte glemme. Du kan ikke forvente at folk
lader sig svine til af dig eller nogen anden, hvis der ikke er skygge
af bevis for det påståede.

<snip resten af det selvsmagende flæb>
--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 21:46

> Nej.

SÅ BRING DIT GRÙNDLAG

> [...]
> ansvar* - det er det du ofte glemme. Du kan ikke forvente at folk
> lader sig svine til af dig eller nogen anden, hvis der ikke er skygge

jEG HAR INGEN DOMME FOR RACISME
JEg har bødestraf for at forhåne etnisk gruppe, muslimer - altså en
injurieparagraf/bagvaskelsesparagraf(266b i straffeloven).
Der ligger ingen tilsvining i at udtrykke sandheder om overkriminalitet og
eksplosiv formering pr familiesammenføring på god gammeldags dansk og
glistrupsk vis.
Alle tre domme er RIDDERKORS - men Glistrups fængselsdom efter samme § er en
NOBELPRIS i disciplinen gavn for fædrelandet.

"Sticks and stones may brake your bones, but words can never hurt you.
"Det er bedre at blive gennemskuet end at blive overset
"Det man ikke dør af bliver man stærkere af.

Du flygter fra det emne du selv bragte op VIDENSKABELIGE KILDER vedr det
sindsyge postulat om at man i New Orleans kan blive syg af ligene. Politiken
og jeg står ubestridt - men du har vist indset at Semmelweis er
irrelevant., for druknede hurrycaneofre bliver ikke obduceret og lægen går
ikke derfra til fødsel uden at vaske hænder.
Hygiejne er 99,99% hysteri og overdrivelse.

Fra : Snuden

Dato : 06-09-05 17:25

On Mon, 5 Sep 2005 22:45:31 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>"Snuden" <snudie@hotmail.com> wrote in message

<snip en hel masse>>

>jEG HAR INGEN DOMME FOR RACISME
>JEg har bødestraf for at forhåne etnisk gruppe, muslimer - altså en
>injurieparagraf/bagvaskelsesparagraf(266b i straffeloven).

Populært kaldet racisme-paragraffen. Det er der nok en grund til den
bliver kaldt skal du se.

>Der ligger ingen tilsvining i at udtrykke sandheder om overkriminalitet og
>eksplosiv formering pr familiesammenføring på god gammeldags dansk og
>glistrupsk vis.

Joh - hvis du ikke kan bevise dine påstande som værende sande, så er
det en tilsvining.

>Alle tre domme er RIDDERKORS - men Glistrups fængselsdom efter samme § er en
>NOBELPRIS i disciplinen gavn for fædrelandet.

Ridderkors og nobelpriser optræder mig bekendt ikke i domsafsigelser.
Gavn for fædrelandet? Både du og Glistrup burde have en ekstra-straf
for at tvinge samfundet til at spilde værdifulde ressourcer på jeres
pladder.

>"Sticks and stones may brake your bones, but words can never hurt you.
>"Det er bedre at blive gennemskuet end at blive overset
>"Det man ikke dør af bliver man stærkere af.

"Den ged, der bræger mest, giver mindst mælk"

>Du flygter fra det emne du selv bragte op VIDENSKABELIGE KILDER vedr det
>sindsyge postulat om at man i New Orleans kan blive syg af ligene.

Næ. Jeg har på intet tidspunkt bedt om eller hævdet at have kilder
desangående.

> [...]
>irrelevant., for druknede hurrycaneofre bliver ikke obduceret og lægen går
>ikke derfra til fødsel uden at vaske hænder.

Næ. Semmelweiss viste tydeligt at manglende hygiene i sygepleje er et
problem. Det behøver ikke nødvendigvis at begrænse sig til
kombinationen obduktion/barselsseng.

>Hygiejne er 99,99% hysteri og overdrivelse.

Det siger du jo. Men du har endnu ikke bevist det.

For min skyld kan *du* bo så svinsk som du måtte ønske det. Indtil
videre vil *jeg* fortsat gøre rent jævnligt, bruge rene "instrumenter"
til madlavning og spisning, gå i bad dagligt, tage rent tøj på
dagligt, skifte mit sengetøj jævnligt, vaske mit tøj jævnligt, og
vaske hænder når jeg har forrettet min nødtørft på det møbel der er
indrettet til det: Toilettet (og ikke sofaen som du lader til at tro).

Krydspost til dk.videnskab fjernet.

--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 06-09-05 19:07

> Populært kaldet racisme-paragraffen. Det er der nok en grund til den
> bliver kaldt skal du se.

Grunden er at vore journalister lyver værre end Goebbels.
De har opfundet nysprog så §en misforstås som bevis på at jeg er racist.
Men jeg er jo klart den mindst racistiske på usenet, fordi jeg er etnisk
gift og har brugt 4 år af mit liv på at bekæmpe sult og sygdom i
muhamedanske og afrikanske lande.

> Joh - hvis du ikke kan bevise dine påstande som værende sande, så er
> det en tilsvining.

Du hånede og har ikke bevist noget af hvad du modsagde om lig og smittefare.

> [...]
> Gavn for fædrelandet? Både du og Glistrup burde have en ekstra-straf
> for at tvinge samfundet til at spilde værdifulde ressourcer på jeres

Når 266b er antidemokratisk er det sundt at nogen provokerer så den bliver
brugt og alle kan se at den er et urimeligt angreb på nødvendig
ytringsfrihed.

> [...]
>
> Næ. Semmelweiss viste tydeligt at manglende hygiene i sygepleje er et
> problem. Det behøver ikke nødvendigvis at begrænse sig til

Han angreb at man obducerede lig og uden håndvask stak hånden ind i fødende
kvinde.
Det beviste han skadeligt.
Han beviste ikke noget der strider mod min trådstarts tese vedr New
Orleans - så du er 100% gal på den

> Det siger du jo. Men du har endnu ikke bevist det.

Sagens kerne er her smitte fra lig
hvor du hånede at jeg gik imod facts
Hvad jeg ikke gjorde.

Du har en bevisbyrde at løfte
Du har ikke overhovedet retfærdiggjort noget af din hån.
Kilder udbedes - eller du har selv tilføjet din troværdighed stor skade.
Hvilket er normalt når folk forlyster sig med mudderkast og glemmer facts og
ikke indser at der er videnskabelig hold i hvad jeg skriver.

Fra : Snuden

Dato : 07-09-05 00:07

On Tue, 6 Sep 2005 20:06:31 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>De har opfundet nysprog så §en misforstås som bevis på at jeg er racist.
>Men jeg er jo klart den mindst racistiske på usenet, fordi jeg er etnisk

At du bor sammen med en japansk kvinde beviser kun du ikke har noget
mod japanere. Det siger intet om dit forhold til andre folkeslag.

>og har brugt 4 år af mit liv på at bekæmpe sult og sygdom i
>muhamedanske og afrikanske lande.

4 år du selv har udtalt var spild af tid.

>Du hånede og har ikke bevist noget af hvad du modsagde om lig og smittefare.

Det har intet at gøre med de forhold der dækkes af §266b, som er emnet
i denne del af tråden. Hold dig venligst til emnet.

>Når 266b er antidemokratisk er det sundt at nogen provokerer så den bliver
>brugt og alle kan se at den er et urimeligt angreb på nødvendig
>ytringsfrihed.

Jeg vil ikke diskutere paragraffens rimelighed eller mangel på samme.
Den er gældende lov og du har dom for at have brudt den - det er hvad
jeg forholder mig til.

> [...]
>kvinde.
>Det beviste han skadeligt.
>Han beviste ikke noget der strider mod min trådstarts tese vedr New

Som nævnt behøver Simmelweiss' bevis på skadeligheden ved manglende
hygiejne ved sygepleje ikke at begrænse sig til fødende kvinder. Du
tror vel ikke det er et tilfælde fx. tandlægen vasker hænder mellem
patienter?

<snip resten>

--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-05 01:47

> At du bor sammen med en japansk kvinde beviser kun du ikke har noget
> mod japanere. Det siger intet om dit forhold til andre folkeslag.

> 4 år du selv har udtalt var spild af tid.

Ja, men hensigterne var dybfølt kristne, og beviser at jeg ikke har noget
mod farvede eller imod kulturfremmede, der bliver i regioner, hvor de hører
hjemme.
Jeg har sikkerhedspolitiske indvendinger mod folkevandringen men tror ikke
at farvede arver dumhed, og jeg har oprettet privatiseret sæddonorformidling
baseret på at psyke ikke følger sæden så meget at det gør noget, så jeg er
den mest effektive antiracist jeg kender.

> Jeg vil ikke diskutere paragraffens rimelighed eller mangel på samme.
> Den er gældende lov og du har dom for at have brudt den - det er hvad

Snart har jeg nok også justitsmorddom for at have blufærdighedskrænket en
sort pige der besigtigede lejlighed, for dommere er slaver af
godhedsindustrien - frygter jeg. Men du tror blindt på systemet...

> jeg forholder mig til.

Jep. Du er som Eichmann. Adlyder ordre. Tænker ikke selv. Kun held gør, at
_du_ ikke hænges.
Pligt-etik jvf Immanuel Kant. Jeg syns spontanitet og individuel
selvbestemmelse og YTRINGSFRIHED er bedre end din slave-løsning.
Stive preussere var gode til krig, og Eichmann og Best var kreative og fik
danske jøder reddet til Sverige, men din moral når næppe de højder, hvis du
gør dig det til vane at kun forholde dig til, hvad lovgiverne ikke har en
mening om.

>>> desangående.

Du heppede på en tidligere debatør i tråden, der løj at der var problemer
med mine kilder.
Jeg bakkede op om Politikens videregivelse af up to date viden fra
amerikanske eksperter om at lig i New Orleans gader medfører ingen
smittefare.
Du troede du havde belæg for at mobbe og være sjov, men graver man en grav
for for andre, falder man ofte selv i den.

> [...]
> hygiejne ved sygepleje ikke at begrænse sig til fødende kvinder. Du
> tror vel ikke det er et tilfælde fx. tandlægen vasker hænder mellem

Jeg tror det er et religiøst ritual, og at ikke een tandlægepatient ville
blive syg, mere end ellers, hvis de fandt livet for kort til håndvask.
Men skidt pyt - dem om det. Folk får falsk tryghed ved disse ritualer, og
autoritetstro overfor ekspertdikterede regler - og det smitter skadeligt af
på meget, så folk får et trist robotliv og blindt følger Hitler-typer, Lone
Dybkær-typer og lignende.(hvordan er det nu man staver den forgudede
radikale godhedsindustri-dame?)

Fra : Snuden

Dato : 07-09-05 17:26

On Wed, 7 Sep 2005 02:46:55 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

>Jep. Du er som Eichmann. Adlyder ordre. Tænker ikke selv. Kun held gør, at
>_du_ ikke hænges.

Så kunne du ikke styre dig længere hva? Jeg gider ikke dine
personangreb. Vi stopper her.

X-post til dk.videnskab fjernet, FUT: mudderet

--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 07-09-05 17:41

> Så kunne du ikke styre dig længere hva? Jeg gider ikke dine
> personangreb. Vi stopper her.
>
> X-post til dk.videnskab fjernet, FUT: mudderet

Du kan prale nok så meget af at vær en flod for dit folk, men at du nu
flygter, skyldes at du postulerede infektionsfare fra lig, og ingen kilder
kan bakke dig op.

Fra : Snuden

Dato : 08-09-05 21:45

On Wed, 7 Sep 2005 18:41:23 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>
>Du kan prale nok så meget af at vær en flod for dit folk, men at du nu
>flygter, skyldes at du postulerede infektionsfare fra lig, og ingen kilder

Nej. Grunden til jeg vælger at stoppe diskussionen nu fremgår ovenfor.

X-post til dk.videnskab igen fjernet, FUT til mudderet genindsat.

--
Snuden

Fra : Snuden

Dato : 05-09-05 21:07

On Mon, 5 Sep 2005 18:16:08 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

en hel masse, som vel egentlig blot rækker til at fastslå, at Bo's
evne til at modsige sig selv ikke er blevet mindre med årene, og at
hans konstante "ord-kan-ikke-skade" mantra ikke gælder, når det er ham
selv der bliver ramt.

FUT: mudderet

--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 21:21

> [...]
> evne til at modsige sig selv ikke er blevet mindre med årene, og at
> hans konstante "ord-kan-ikke-skade" mantra ikke gælder, når det er ham

Personer er ligegyldige. Jeg er ikke ramt.
Mudderkast er kun forekommet fra dig, når bortses fra min milde
overdrivelse at du generelt foragter kilder - det er naturligvis kun vedr
den aktuelle lig-sag at jeg har dokumentation..

Du indflettede , at der skulle eksistere kilder, der støtter
ammestuehistorierne om at lig kan smitte under New Orleans omstændigheder.

Det viste sig, at du var totalt uvidenskabelig og ingen kilder har du
fremlagt - selvom du slynger om dig injurier netop om kilder og
dokumentation.

Hold dig til dette, som er sagens kerne, og vær ikke netikette-skurk ved at
futte til irrelevante ng.

Hvis du ser modsigelse hos mig, så er opskriften
1 citer hvad jeg har skrevet først
2. citer hvad jeg har skrevet efterfølgende
3. påvis modstrid.

Selvfølgelig kan ord ikke såre eller skade. Men optrapper du din skingerhed,
så springer jeg ned på dit niveau og "hyler som de ulve jeg er iblandt". Ord
kan kun være en udfordring. Kom an - tag handsken op - men BOLD EJ MAND,
please.

Mobning er livet for kort til. Sandhedssøgning er interessant - og jeg vil
da ikke forsværge at der kan findes kilder der modsiger. men Semmelweiss er
som påpeget ikke i strid med hvad jeg skrev.

Fra : Snuden

Dato : 06-09-05 17:05

On Mon, 5 Sep 2005 22:21:02 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>overdrivelse at du generelt foragter kilder - det er naturligvis kun vedr
>den aktuelle lig-sag at jeg har dokumentation..

I stort set samtlige diskussioner med dig har jeg fremlagt mangfoldige
kilder.

>Du indflettede , at der skulle eksistere kilder, der støtter
>ammestuehistorierne om at lig kan smitte under New Orleans omstændigheder.

Det har jeg ikke nævnt noget som helst om. Enten husker du forkert
eller også digter du. Jeg hælder mest til den sidste mulighed. Det
passer ligesom bedre på din karakter :P

> [...]

kilder.

>Hold dig til dette, som er sagens kerne, og vær ikke netikette-skurk ved at

Sagens kerne her *er* vel mudderkast. Jeg kan ikke forestille mig en
mere egnet gruppe end dk.snak.mudderkastning.

>Hvis du ser modsigelse hos mig, så er opskriften
>1 citer hvad jeg har skrevet først
>2. citer hvad jeg har skrevet efterfølgende
>3. påvis modstrid.

message-ID effq61du5thssds9jhj86dr3a6eb7icf7o@4ax.com om gaskamre i
bl.a. Auschwitz, hvor du først hævdede der ingen spor fandtes
overhovedet af HCN, dernæst, *kun 1 indlæg senere*, hævdede der var
spor allevegne.

>Selvfølgelig kan ord ikke såre eller skade.

Så er det sjovt du altid tér dig som en forkælet 8-årig, og piver og
tuder i indlæg efter indlæg, hver gang man rammer en nerve hos dig.

> [...]
>kan kun være en udfordring. Kom an - tag handsken op - men BOLD EJ MAND,

Det er sq svært når du selv insisterer på at gå efter manden hver gang
du får malet dig selv ind i et hjørne, eller bliver argumenteret ind i
det. Eller bare går efter manden fordi du får lyst. I dette indlæg
*alene* har du kaldt mig mudderkastende (hvilket i dette tilfælde ikke
er helt ved siden af - derfor mit FUT til mudderet), uvidenskabelig,
injuriende og skinger.

>Mobning er livet for kort til. Sandhedssøgning er interessant - og jeg vil
>da ikke forsværge at der kan findes kilder der modsiger. men Semmelweiss er
>som påpeget ikke i strid med hvad jeg skrev.

Jo, når du generaliserer ved blot at skrive "Lig smitter ikke", så er
det *netop* i strid med Semmelweiss' opdagelse om årsagen til
barselsfeber. At du affejer det som blot en ammestue-historie bliver
det ikke mindre i strid med Semmelweiss af.

gen-FUT til mudderet.

--
Snuden

Fra : Bo Warming

Dato : 05-09-05 08:09

> Vi gider ikke høre mere på dit klynk, Bo Warming. Opsøg en advokat, hvis
> du har behov for assistance.

Kunne min morfar , der skrev "Vi vil vinde"
i sin forhave opnå assistance fra nogen dansker i 1944. Kun folkestemningen
var hans budskab rettet til og det var målet og det virkede. Fordi min
hacker-webmaster har modstået netcop-censuren fungerer internet for mig, som
den illegale presse virkede for min morfar

Voldsmændene, jeg står overfor, har med hjælp fra det samlede statsapparat
incl advokater og psykiatere og sangere som min bror og AG Nielsen(Gnags)
iscenesat sig som VILDE KANINER = listige guerillapartisaner i gummisko, som
om natten udfører hærværk og mordforsøg, i stil med Bopa og Holger Danskes
indbrud i tobaksforretninger og afbrænding af cykelskure hos de rivaler ,
som pigerne foretrak. Da Gestapo var væk, henrettedes disse såkaldt
tyskvenlige sexede rivaler i flæng. Jeg har levet længe nok til at turde
handle efter et af Glistrups yndlingsordsprog "Den er forskrækkes, skal
begraves i en rendesten"

Synliggørelse af muslimproblemet er vigtigt. Ønsker du et voldeligt Danmark?
Stem DF ved kommunevalget.

Fremmedgørelse bør modvirkes ved at gøre ting gennemsigtige - lys over land.
At få godhedsindustrien til at vise sit sande værre-end-stalinisme ansigt,
har sin pris.