Benzin prisen
Fra : PerX ...

Dato : 02-09-05 14:54

Kunne være 5 kr, hvis ikke den korrupte regering lagde 6 kroner i
strafafgift oven i - føj!

Fra : Allan Knaap

Dato : 02-09-05 15:40

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> Kunne være 5 kr, hvis ikke den korrupte regering lagde 6 kroner i
> strafafgift oven i - føj!

Ja, og lad os dog bare smide momsen oveni som med alle andre varer og betale
7 kr. Når der så var priskrig og/eller rabatter ville man nok kunne få en
liter benzin til mellem 5 - 6 kr.

Allan Knaap som er så glad for sin nye cykel........

Fra : Allan Riise

Dato : 02-09-05 15:51

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> Kunne være 5 kr, hvis ikke den korrupte regering lagde 6 kroner i
> strafafgift oven i - føj!

Flyt til Venezuela, der er prisen ca. 5 cents pr. Gallon = ca. 0,40 D.Kr.
pr. liter.

Fra : Henri Gath

Dato : 02-09-05 21:40

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
>
> Flyt til Venezuela, der er prisen ca. 5 cents pr. Gallon = ca. 0,40 D.Kr.
> pr. liter.

Jamen, det gør vi så allesammen...så kan du sidde alene tilbage her.......

Fra : Allan Riise

Dato : 02-09-05 21:42

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen, det gør vi så allesammen...så kan du sidde alene tilbage her.......

Jeg vil skam ikke være alene, men god rejse.

--
Allan Riise

Fra : GB

Dato : 02-09-05 22:13

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen

> Jamen, det gør vi så allesammen...så kan du sidde alene tilbage
> her.......

Varer det længe? Kan du ikke overtale 'Allan "Op med armen, op med armen,
kykelikyy" "Holger Danske" Riise' til at tage med?

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Egon Stich

Dato : 02-09-05 15:21

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> Kunne være 5 kr, hvis ikke den korrupte regering lagde 6 kroner i
> strafafgift oven i - føj!

Jamen "skattestoppet" skal jo financieres...
Og kapitalisterne trækker jo momsen fra.
På liberal vis betaler de fattigste.

MVH
Egon

Fra : Sten Schou

Dato : 02-09-05 19:59

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Jamen "skattestoppet" skal jo financieres...
> Og kapitalisterne trækker jo momsen fra.
> På liberal vis betaler de fattigste.

Hold da kæft for en gang socialdemokratisk vrøvl. Hvorfor råber S ikke op
om, at afgifterne skal sættes ned?

Hilsen Sten

Fra : Egon Stich

Dato : 03-09-05 10:05

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Hold da kæft for en gang socialdemokratisk vrøvl. Hvorfor råber S ikke op
> om, at afgifterne skal sættes ned?
>
> Hilsen Sten

Socialdemokraterne?
Hvorfor skulle de dog gøre det?
De er jo blevet en søsterorganisation til venstre.
Da jeg så, hvor det bar hen ad før formandsvalget, meldte jeg mig ud.
Og er nu partiløs.

MVH
Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 06:00

Egon Stich <stich-foto@stich-foto.dk> wrote:

> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Jamen "skattestoppet" skal jo financieres...
> Og kapitalisterne trækker jo momsen fra.
> På liberal vis betaler de fattigste.

Næh, de fattigste har da ikke bil. De nøjes med cykel, kollektiv
transport og - apostlenes heste.
--
Per Erik Rønne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-09-05 08:28

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en
meddelelse

> Næh, de fattigste har da ikke bil. De nøjes med cykel,
> kollektiv
> transport og - apostlenes heste.

Min datter er lige kommet hjem efter en studierejse (1
måned) fra Jordan -her var benzinpriserne på omkring 1,50 pr
liter. Se og græd!

--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 09:06

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> [...]

> Min datter er lige kommet hjem efter en studierejse (1
> måned) fra Jordan -her var benzinpriserne på omkring 1,50 pr

Hvorfor skulle jeg dog græde? Jeg har aldrig ejet et motorkøretøj større
end en Kreisler Floret eller Puch Flagskib knallert, og aldrig haft
kørekort til andet end knallert. Som københavner kan man sagtens klare
sig med cykel, rulleskøjter, busser og tog. Selv hvis man bor i Husum og
underviser på Frederiksværk Gymnasium. To timer hver vej med bus og tog.
--
Per Erik Rønne

Fra : Egon Stich

Dato : 03-09-05 10:11

> [...]
> sig med cykel, rulleskøjter, busser og tog. Selv hvis man bor i Husum og
> underviser på Frederiksværk Gymnasium. To timer hver vej med bus og tog.

Du er jo så heldig.
Men sagen stiller sig en anelse anderledes for en hel del mennesker.
Det er uforholdsmæssigt dyrere for fattige på landet.
Her må stigningerne faktisk lægges oveni fødevarepriserne.
Købmænd ligger ikke alle steder indenfor gåafstand
Og ikke alene stiger benzinen, men også fyringsolien.
Og vi har endnu ikke set de prisstigninger, der kommer som følge af større
udgifter for vognmændene og andre distributører.

Altsammen fordi, grådige kapitalister benytter chancen, når de har en
undskyldning for at øge profitten.
Og vor liberale regering øjner muligheden for bedre financiering af
"skattestoppet".

MVH
Egon

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 11:51

> [...]

> Men sagen stiller sig en anelse anderledes for en hel del mennesker.
> Det er uforholdsmæssigt dyrere for fattige på landet.

Nåeh, bopriserne er nu temmelig meget lavere end i København, hvor en
2-værelses lejlighed ligger på et par millioner kroner.

> Her må stigningerne faktisk lægges oveni fødevarepriserne.

Medmindre man nøjes med at gå ud i køkkenhaven, har høns gående, og en
pattegris til at klare affaldet - så er flæskestegen også klaret.

> Købmænd ligger ikke alle steder indenfor gåafstand

Det kommer så sandelig an på hvad du mener med »gåafstand«. I mine
forædres sommerhus ved Nyrup, Odsherred, er der vel 10 minutters gang
til de to nærmeste supermarkeder, og højst en times gang til Nykøbing
Sjælland, hvor der både er Netto, Irma og brugs. Og så kan man jo i
øvrigt tage cyklen.

> Og ikke alene stiger benzinen, men også fyringsolien.

Folk kan da bare sætte en anhænger på cyklen. Eller tage bussen.

> Og vi har endnu ikke set de prisstigninger, der kommer som følge af større
> udgifter for vognmændene og andre distributører.

Dem skal konkurrencen nok sørge for at holde nede.
--
Per Erik Rønne

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-09-05 14:53

> Nåeh, bopriserne er nu temmelig meget lavere end i
> København, hvor en
> 2-værelses lejlighed ligger på et par millioner kroner.

Det afhænger af hvor man bor - og har man hus, skal der
altså brændstof til - med andre ord: det er ikke så nemt som
du hævder og en bil kan for mange -herunder os -være en
absolut nødvendighed for at vi ikke skal bruge unødig tid på
transport af os selv og fødevarer - det er let for dig som
ungkarl at sige at man bare kan .... men det er - som jeg
har skrevet om - ikke så enkelt som du gør det til.

> Medmindre man nøjes med at gå ud i køkkenhaven, har høns
> gående, og en
> pattegris til at klare affaldet - så er flæskestegen også
> klaret.

Så skal du selv slagte din gris, hvilket vist ikke
umiddelbart er tilladt - og du skal bruge uforholdsvis meget
tid på havearbejde uden sikkerhed for at du får det fulde
udbytte af dine anstrengelser. Det kan man sagtens gøre når
man har tid nok, ikke har famliie og ikke er afhængig af at
man får mad hver dag

> [...]
> til Nykøbing
> Sjælland, hvor der både er Netto, Irma og brugs. Og så kan

Ja, hvis man er alene - jeg ved ikke om du har prøvet at
balancere med 8 liter sødmælk, morgenmadsprodukter i samme
mængde og andre nødvendige fødevarer på en cykel og det
efter en lang arbejdsdag - du lever i teoriernes verden.

Og hvad angår dine forældres sommerhus, så er der to ting at
sige til dette: for det første er et sommerhus næppe noget
man benytter året rundt (undtagen dem der har fået
tilladelse til det eller som bor ulovligt) - så det bliver
normalt benyttet i sommerferierne, hvor man har tid nok.

Vi kan ikke komme hjem kl. 17 og begynde at gå 10 km for at
købe ind inden de lukker kl. 17,30 - hvorefter vi atter skal
gå tilbage, lave mad og sørge for at fodre familien af. Hvis
vi så oven i købet skulle til at sørge for havearbejde i
form af grøntsagsdyrkning, så ville vi være færdige kl. lort
om natten og det er for surt.

Du frister ungkarlelivets fordele på det område -og når du
bor i København, er der jo ikke langt til den næremste
grillbar eller restaurant. Og som ene, har du jo rigeligt
råd til at spise ude flere gange om ugen, hvís det er det,
du lyster.

> Folk kan da bare sætte en anhænger på cyklen. Eller
> tage bussen.

Hvad skulle det hjælpe på fyringsolien?

> Dem skal konkurrencen nok sørge for at holde nede.

Vrøvl -monopollignende foretagender gør at man aftaler
priserne indbyrdes -ganske vist er det ulovligt, men det er
svært at bevise, og sådanne sager tager lang tid -og i
mellemtiden scorer de pågældende kassen.

--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 15:36

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> Ja, hvis man er alene - jeg ved ikke om du har prøvet at
> balancere med 8 liter sødmælk, morgenmadsprodukter i samme
> mængde og andre nødvendige fødevarer på en cykel

De skal da være på ryggen - i en rygsæk. I øvrigt er der kun 10
minutters gang til det nærmeste supermarked, måske et par minutter
længere til brugsen, den modsatte vej.

> [...]
> grillbar eller restaurant. Og som ene, har du jo rigeligt
> råd til at spise ude flere gange om ugen, hvís det er det,

Jeg spiser stort set kun ude, når min fagforening betaler. Det sker så
efter hvert møde.

> Hvad skulle det hjælpe på fyringsolien?

Er det ikke benzinen der er steget i pris, som følge af at
raffinaderikapaciteten er reduceret efter Katinka?
--
Per Erik Rønne

Fra : Egon Stich

Dato : 04-09-05 11:15

> [...]
> efter hvert møde.

> Er det ikke benzinen der er steget i pris, som følge af at
> raffinaderikapaciteten er reduceret efter Katinka?

Fyringsolien har sandelig også fået et hak..
Kapitalisterne lader ikke een chance for profit slippe fra sig.
Og de eneste vores liberalfascistiske regering MÅSKE hjælper, er dem der har
et kørselsfradrag.
Pensionister, af enhver art, tælles ikke med, skønd det er dem der
procentvis rammes hårdest.

Forøvrigt kan alle øvelserne med boligpriser, cykler osv ikke bruges til
noget som helst.
Folk lever nu engang hvor de gør, under forskellige forhold, og ofte
dikteret af tilfældigheder opstået undervejs i livet.
Letkøbte betragtninger om, hvad "man bare kan gøre", er tomgangssnak for at
forsvare et liberalt livssyn.
Uden smålig skelen til den virkelighed, at sådanne "løsninger" kræver likvid
kapital.
Hvilket ikke alle, som sikkert bekendt, har.

MVH
Egon.

Fra : Egon Stich

Dato : 04-09-05 11:06

"Per Rønne" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Nåeh, bopriserne er nu temmelig meget lavere end i København, hvor en
> 2-værelses lejlighed ligger på et par millioner kroner.

Nu var det vel egentlig extraudgiften fremkommet af benzinprisen, jeg
omtalte?
Skal vi tage boligudgiften med, betyder den alligevel intet.
Bortset fra, at mange er stavnsbundne i provinsen.

> Medmindre man nøjes med at gå ud i køkkenhaven, har høns gående, og en
> pattegris til at klare affaldet - så er flæskestegen også klaret.

Det har nu vist de færreste.
Det er ikke ret stort grisehold man ser i landsbyerne.
Det må være bønderne, du tænker på?
(Som forøvrigt har skatte og momsfri diesel.. Hmmm... Fik liiige en ide

> [...]
> til de to nærmeste supermarkeder, og højst en times gang til Nykøbing
> Sjælland, hvor der både er Netto, Irma og brugs. Og så kan man jo i

12 km. kan nu faktisk godt tage ret lang tid for en rollatorfører?
Og dem er der jo en del af.
Det er jo ikke alle, der har bil, eller førlighed til cykel?

> Folk kan da bare sætte en anhænger på cyklen. Eller tage bussen.

Hvilken bus?
Det offentlige befordringsnet er jo efterhånden næsten ikke existerende
mange steder i landet.

> Dem skal konkurrencen nok sørge for at holde nede.
> --
> Per Erik Rønne

Tror du virkelig det?
Her i landet, hvor priskarteller stortrives?

MVH
Egon

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-09-05 14:42

> [...]
> bor i Husum og
> underviser på Frederiksværk Gymnasium. To timer hver vej

Man kan sagtens nøjes, ja - men når man bor uden for
København og har familie og vovhund, der skal transporteres
diverse steder hen, når man har famliære relation på Fyn og
på et plejehjem, når man har en far, der skal transporteres
med kørestol til familien fx ved juletid, så er det ulig
lettere at have adgang til en bil - men er man alene og ikke
har nogen særlige forpligtelser, så er det da korrekt at man
kan nøjes med mindre.

Det kunne vi naturligvis også, hvis vi skulle, men det ville
gøre hverdagen mægtig meget mere besværlig og bestemt ikke
øge vor livskvalitet.

Hvad angår rulleskøjter, så kan jeg - selvom jeg har
kørekort - ikke anvende nogle sådanne, og når jeg ser
rulleskøjeløbere trodse færdselsloven den ene gang efter den
anden med kørsel på vej og cykelsti, så er det ikke just det
signal jeg har lyst til at sende til mine børn.

Cykel? igen kan man benytte en cykel til mange ting, og det
er da også sundt -men jeg kan ikke transportere hund og
faderligt ophav på en sådan. Ejheller kan vi få afleveret
vort storskrald på en genbrugsplads uden at have adgang til
en bil og en trailer -sådan er det når man bor ude på det
dejlige bøhland.

--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 15:36

> [...]

> vort storskrald på en genbrugsplads uden at have adgang til
> en bil og en trailer -sådan er det når man bor ude på det

Jeg troede at du boede i hus i Københavns Kommune?
--
Per Erik Rønne

Fra : fooledagain

Dato : 03-09-05 18:13

> Jeg troede at du boede i hus i Københavns Kommune?

Nej, da - hvor får du den idé fra? Jeg har ikke boet i
Københavns kommune i årevis -du forveksler det med at jeg
arbejder i Københavns kommune -min bopæl er i en helt anden
kommune.

--
ahw

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 18:56

fooledagain <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> [...]
> Københavns kommune i årevis -du forveksler det med at jeg
> arbejder i Københavns kommune -min bopæl er i en helt anden

OK. Kastrup kan jeg se ved et hurtigt opslag på degulesider.dk.

Men det er nu stadig i /byen/ København.
--
Per Erik Rønne

Fra : PerX ...

Dato : 05-09-05 23:44

In article <1h2awb1.1wc0lx3zwf7ekN%spam@husumtoften.invalid>,
spam@husumtoften.invalid says...

> Næh, de fattigste har da ikke bil. De nøjes med cykel, kollektiv
> transport og - apostlenes heste.

Så er det godt den kollektive transport ikke bruger benzin.

Fra : René Løweneck

Dato : 03-09-05 07:31

Hej Per !

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Kunne være 5 kr, hvis ikke den korrupte regering lagde 6 kroner i
> strafafgift oven i - føj!

Ja, det er uanstændigt og jeg ville ikke engang blive forbavset over, hvis
benzinprisen røg op på 15kr/l indenfor en uges tid.

Afgiften burde øjeblikkeligt sættes markant ned eller helst helt fjernet.
Hvis afgiften ikke bliver justeret eller fjernet, er jeg et eller andet sted
overbevist om, at det vil få uforudsete konsekvenser.

René Løweneck
www.loweneck.dk

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 07:37

René Løweneck <rene@loweneck.dk> wrote:

> Afgiften burde øjeblikkeligt sættes markant ned eller helst helt fjernet.

Næh, men du kunne jo vælge at tage cykel, bus eller tog i stedet for
bilen.

> Hvis afgiften ikke bliver justeret eller fjernet, er jeg et eller andet sted
> overbevist om, at det vil få uforudsete konsekvenser.

Det ville måske få dig til at overveje at flytte din stemme fra Venstre
til Enhedslisten?
--
Per Erik Rønne

Fra : Peter Ole Kvint

Dato : 03-09-05 08:39

"PerX ..." wrote:

> Kunne være 5 kr, hvis ikke den korrupte regering lagde 6 kroner i
> strafafgift oven i - føj!

Ja det ville være bedre om alle kunne få bensien til halv pris ligesom
USA. Men hvem skal så betale?

Fra : Snuden

Dato : 03-09-05 12:53

On Fri, 2 Sep 2005 15:54:04 +0200, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Kunne være 5 kr, hvis ikke den korrupte regering lagde 6 kroner i
>strafafgift oven i - føj!

Tjah - i Norge er prisen for en liter 95 blyfri oppe på kr. 11,67, og
afgiften er kr. 6,87 (tallene er omregnet til danske kroner efter
nationalbankens senest kendte vekselkurs). Så det er endnu værre
deroppe. Det er dyrt at være bilejer.
--
Snuden

Fra : Sten Schou

Dato : 03-09-05 13:15

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> afgiften er kr. 6,87 (tallene er omregnet til danske kroner efter
> nationalbankens senest kendte vekselkurs). Så det er endnu værre

Godt den står i konens navn....

Hilsen Sten

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 03-09-05 14:55

"Snuden" <snudie@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Det er dyrt at være bilejer.

DET er det, ja - men man skal ikke klynke her -det ved man
på forhånd, men når priserne til brændstof stiger urimeligt
meget, oven i købet på nogle "fornemmelser" for hvad der vil
ske i verdens brændpunkter, så er de hysteriske kællinger på
Børsen dem, der ubegrundet presser priserne op i et
urimeligt højt leje.

--
ahw

Fra : Snuden

Dato : 03-09-05 20:01

On Sat, 3 Sep 2005 15:54:45 +0200, "Arne H. Wilstrup"
> [...]

>ske i verdens brændpunkter, så er de hysteriske kællinger på
>Børsen dem, der ubegrundet presser priserne op i et

Nu følger prisen jo altså udbud og efterspørgsel, samt dollarprisen
pr. tønde olie. Det nyder vi så godt af når prisen på olie er lav. Og
prisen steg ikke til himmelhøjder pga. fornemmelser for hvad der
*kunne* ske, men pga. hvad der rent faktisk skete - nemlig dels
orkanen i USA, og den fortsatte stærkt nedsatte olieproduktion i Iraq.

TV2's Nyheder (mener jeg det var) havde i øvrigt et indslag her til
aften, hvor det blev sagt, at nu bliver der sluppet 2 millioner tønder
olie ud på markedet. De tages fra bl.a. danske reservelagre. Så prisen
på benzin burde altså falde om ikke så forfærdeligt længe (iflg.
indslaget).
--
Snuden

Fra : PerX ...

Dato : 05-09-05 23:47

In article <hfsjh1tj8mqc9vpmlcr8ovbs10l1v1kc7j@4ax.com>,
snudie@hotmail.com says...

> Nu følger prisen jo altså udbud og efterspørgsel,

Det er jo løgn. De sælger den benzin de har købt til en billiger pris,
og straks sætter de grådige hunde prisen op.

>De tages fra bl.a. danske reservelagre. Så prisen
> på benzin burde altså falde om ikke så forfærdeligt længe (iflg.
> indslaget).

En lille smule, men den kunne falde mere hvis ikke politikerne lagde de
ublu afgifter på.

Fra : Snuden

Dato : 06-09-05 16:13

On Tue, 6 Sep 2005 00:46:58 +0200, PerX ...
> [...]

>Det er jo løgn. De sælger den benzin de har købt til en billiger pris,
>og straks sætter de grådige hunde prisen op.

Naturligvis. Hvis du har en vare til salg vil du da også tage den
højst mulige pris for den. Udbud og efterspørgsel, og der er altså
temmelig mange bilister der har brug for benzin.

>En lille smule, men den kunne falde mere hvis ikke politikerne lagde de
>ublu afgifter på.

Som tidligere nævnt kunne det være meget værre - tjek priserne i fx
Norge.
--
Snuden

Fra : Thulemanden

Dato : 06-09-05 23:30

Uha, den er helt gal her.

De høje benzinpriser betyder at kun den mest nødvendige kørsel foretages.

Derfor er den liberale markedsmekanisme den, der beskytter miljøet mest
og bevarer resourcerne til nødvendige ærinder.

Fra : John Schmitt

Dato : 06-09-05 17:41

Hello, Thulemanden!
You bluted out on Wed, 07 Sep 2005 00:29:55 +0200:

T> De høje benzinpriser betyder at kun den mest nødvendige kørsel
T> foretages.

T> Derfor er den liberale markedsmekanisme den, der beskytter miljøet mest
T> og bevarer resourcerne til nødvendige ærinder.

Så er det altså lige, at vi må udstøde en mild latter . . . .

Fra : Egon Stich

Dato : 07-09-05 00:35

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
> Hello, Thulemanden!
> You bluted out on Wed, 07 Sep 2005 00:29:55 +0200:

> Så er det altså lige, at vi må udstøde en mild latter . . . .

Også over ham, der påstod, at vognmændene ikke ville hæve deres priser.
I følge pressen, er det lige sket.
Altså:
Udgiften væltes over på forbrugerne i form af højere priser.
For vognmændene skal jo, på bedste liberale vis, ikke selv betale deres del.
Vel?

MVH
Egon

Fra : Rasmus

Dato : 05-09-05 11:48

On Fri, 2 Sep 2005 15:54:04 +0200, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote:

>Kunne være 5 kr, hvis ikke den korrupte regering lagde 6 kroner i
>strafafgift oven i - føj!

Ej nu stopper hykleriet sgu. Om nogen er det socialisterne der har
gjort privatbilismen til et helvedes dyrt mareridt i Danmark

Der er faktisk chancer for at privatbilismen vil få bedre kår med
denne regering i længden. Noget der er ganske udelukket i en regering
støttet af enhedslisten og SF

Fra : John Schmitt

Dato : 05-09-05 12:07

Hello, Rasmus!
You wrote on Mon, 05 Sep 2005 12:47:59 +0200:

> [...]

R> Ej nu stopper hykleriet sgu. Om nogen er det socialisterne der har
R> gjort privatbilismen til et helvedes dyrt mareridt i Danmark

Privatbilisme er da meget billigt, folk nyder at køre i bil.
De fleste har rigeligt råd til bil, der er helvedes mange af dem og folk
køber bensin i lange baner . .

With best regards, John Schmitt. E-mail: John Schmitt@webpost.nl

Fra : PerX ...

Dato : 05-09-05 23:47

In article <ih8oh1951m63qanpashsaunu6lajvca6al@4ax.com>, rapperrj@it.dk
says...

> Ej nu stopper hykleriet sgu.

Jeg tror ikke du ved hvad det ord betyder.

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 05-09-05 14:35

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> Kunne være 5 kr, hvis ikke den korrupte regering lagde 6 kroner i
> strafafgift oven i - føj!

Der sker ikke noget før folk handler rationelt og lader være med at køre i
bil! Først når pengene ikke længere kastes i Statskassen breder panikken sig
på borgen og flux kommer der "et indgreb".

I det hele taget vælter "velfærds"-samfundet på få år hvis hele befolkningen
og ikke bare indvandrerne handlede rationelt.