Nyt om London 7/7 bomberne
Fra : Knud Larsen

Dato : 02-09-05 09:49

Bombemændene vidste åbenbart, at det var et selvmordsangreb, eller det
gjorde i det mindste hovedmanden Khan, som man kan se på en video som kom ud
i går:

The following is a transcript of Khan's speech in the video. He said:

"I am going to keep this short and to the point because it's all
been said before by far more eloquent people than me. But our words
have no impact upon you therefore I'm going to talk to you in a
language that you understand. Our words are dead until we give them
life with our blood.

I'm sure by now the media has painted a suitable picture of me, this
predictable propaganda machine will naturally try to put a spin on it
to suit the Government and to scare the masses into conforming to their
power and wealth obsessed agendas.

I and thousands like me are forsaking everything for what we believe.
Our driving motivation doesn't come from tangible commoditiesthat
this world has to offer. Our religion is Islam, obedience to the one
true God, Allah and follow in the footsteps of the final prophet and
messenger Mohammed...

This is how our ethical stances are dictated. Your democratically
elected governments continuously perpetuate atrocities against my
people and your support of them makes you directly responsible, just as
I am directly responsible for protecting and avenging my Muslim
brothers and sisters.

Until we feel security, you will be our target. Until you stop the
bombing, gassing, imprisonment and torture of my people, we will not
stop this fight. We are at war and I am a soldier. Now you too will
taste the reality of this situation."

Fra : Sten Schou

Dato : 02-09-05 11:24

> [...]
> bombing, gassing, imprisonment and torture of my people, we will not
> stop this fight. We are at war and I am a soldier. Now you too will

Og nu sidder han sikkert i sin etniske himmel og nyder det sammen med de 77
jomfruer, skønt de vel alle ikke er jomfruer mere,med mindre han naturligvis
mistede den lille mand, da han udførte den,for Allah, så heltmodige aktion.

Hilsen Sten

Fra : Rune

Dato : 02-09-05 12:03

> [...]
> 77 jomfruer, skønt de vel alle ikke er jomfruer mere,med mindre han
> naturligvis mistede den lille mand, da han udførte den,for Allah, så

Du mener 72 rosiner? aw. Hvor må det være nedtur at komme op og forvente
sine 72 jomfruer med dådyrøjne og store bryster og så få udleveret en pakke
børne Sun-Maid i stedet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-09-05 17:52

"Rune" <slam@slam.slam> wrote in message

> Du mener 72 rosiner? aw. Hvor må det være nedtur at komme op og forvente
> sine 72 jomfruer med dådyrøjne og store bryster og så få udleveret en
> pakke børne Sun-Maid i stedet.

Hvordan forklarer man hvorfor disse rosiner skal restaureres hver nat? Det
er en mærkelig teori, den med rosinerne, der står jo tydeligt om deres
dådyrøjne osv. Og de 72 styks stammer fra hadith, hvor der ingen tvivl er om
at det er jomfruer der er tale om. Én nærig lærd mente dog kun, der var tale
om 70 jomfruer.

Fra : John Schmitt

Dato : 02-09-05 18:05

> [...]
> om at det er jomfruer der er tale om. Én nærig lærd mente dog kun, der var

En kvindelig kriger der død som martyr, får hun 72 velhængte fyre?

JS

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-09-05 23:26

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message

> En kvindelig kriger der død som martyr, får hun 72 velhængte fyre?

Oprindelig var der ikke noget om hvad kvinder kunne forvente i den
henseende, men nu skriver man noget om, at de får lov at gense ægtemanden,
og åbenbart dele ham med de 72 jomfruer. Under alle omstændigheder ryger
mange kvinder i helvede, iflg profeten, - han fik lov til at se ind i
helvede og fandt at de fleste derinde var kvinder. En kvinde som gør sin
mand utilfreds ryger naturligvis lige i flammerne.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 05:04

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> Oprindelig var der ikke noget om hvad kvinder kunne forvente i den
> henseende, men nu skriver man noget om, at de får lov at gense ægtemanden,
> og åbenbart dele ham med de 72 jomfruer.

De er jo også vant til haremerne - og til at de må dele manden med op
til tre andre koner {ad gangen - ægteskab kan indgås for en time,
hvilket er praktisk ved bordelbesøg}.
--
Per Erik Rønne

Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-05 15:51

Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:

> [...]
> mistede den lille mand, da han udførte den,for Allah, så heltmodige aktion.

Næh, de bliver mirakuløst alle til jomfruer igen, når de vågner.

Men mon ikke han er vågnet op et /noget/ varmere sted? Som vist i
Dvoráks opera »Katja og Djævelen« .
--
Per Erik Rønne

Fra : Knud Larsen

Dato : 02-09-05 17:56

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> wrote in message

> [...]
> 77 jomfruer, skønt de vel alle ikke er jomfruer mere,med mindre han
> naturligvis mistede den lille mand, da han udførte den,for Allah, så

Iflg en terror-forskningsorganisation, så er det ikke ualmindeligt at
bombemænd har taget op til ti par underbukser på, og nogle har et
penishylster på, netop for ikke at blive snydt for gevinsten. Hvordan de har
tænkt sig at bruge redskabet uden en krop, melder historien intet om.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 05:04

> [...]

> tænkt sig at bruge redskabet uden en krop, melder historien intet om.

Russerne syr døde tjetjenske terrorister ind i et svinekadaver, og giver
dem en anonym begravelse i Sibirien. Det skulle virke afskrækkende på
disse muslimer {det synes dog ikke at have nogen synderlig virkning}.
--
Per Erik Rønne

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-09-05 10:22

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Russerne syr døde tjetjenske terrorister ind i et svinekadaver, og giver
> dem en anonym begravelse i Sibirien. Det skulle virke afskrækkende på
> disse muslimer {det synes dog ikke at have nogen synderlig virkning}.

Hvor har du læst det? Tjetjenien er helt speciel da russerne fører total
krig mod befolkningen, kun 40% er tilbage efter ti år.

Jeg læste en beretning, som skulle være autentisk, om hellige krigere i
Phillippinerne for 100 år siden, man havde fanget syv mand, lod de seks
begrave sammen med svinekroppe, og lod den syvende løbe, så han kunne
fortælle om det. Det skulle have stoppet krigerne. Tjetjenerne er nok
krigere først og "hellige" derefter.

Fra : Per Rønne

Dato : 03-09-05 10:48

Knud Larsen <larsen_knud@hotmail.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Hvor har du læst det?

I en af aviserne.

> Tjetjenien er helt speciel da russerne fører total
> krig mod befolkningen, kun 40% er tilbage efter ti år.

Ja, men det viste sig jo også at de ikke kunne klare den reelle
selvstændighed. Ikke alene levede befolkningen som kidnappere; man
skulle partout også invadere Dagestan, efter at man først udstedte
trusler om at ville terror-bombe Moskva og
Sct Petersborg, hvis ikke Rusland ville overlade hele Nordkaukasus til
tjetjenerne.

> [...]
> begrave sammen med svinekroppe, og lod den syvende løbe, så han kunne
> fortælle om det. Det skulle have stoppet krigerne. Tjetjenerne er nok

Ja, desværre. Personligt regner jeg med at tiden nok skal »løse« det
tjetjenske problem; tjetjenerne forsvinder ganske simpelt. 40% tilbage?
Hvoraf mange bor i Moskva? Om et 20 år er det vel så slut.
--
Per Erik Rønne

Fra : Knud Larsen

Dato : 03-09-05 14:09

> Ja, desværre. Personligt regner jeg med at tiden nok skal »løse« det
> tjetjenske problem; tjetjenerne forsvinder ganske simpelt. 40% tilbage?
> Hvoraf mange bor i Moskva? Om et 20 år er det vel så slut.

Det er 40% i Tjetjenien, og 20% af befolkningen er blevet dræbt de sidste 10
år.

Fra : Joakim von And

Dato : 02-09-05 12:22

> Bombemændene vidste åbenbart, at det var et selvmordsangreb, eller det
> gjorde i det mindste hovedmanden Khan, som man kan se på en video som kom
ud
> i går:

Det kan simpelthen ikke passe. Det har jeg selv læst på dk.politik

Joakim