MacOS X for Intel kan køre på alle PCere
Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-05 07:12

Ifølge:

http://www.mediamac.dk/index.php/news/show/id=14215

- behøver man slet ikke at købe en MacIntel for at køre det nye MacOS X
for Intel. Den kan køre på en hvilken som helst PC, selv en PC baseret
på en AMD-processor.

PC-fabrikanterne skal være begyndt at forhandle med Apple om
OEM-licenser, så køberne selv kan bestemme om PCen skal være født med
Windows, MacOS X eller eventuelt Linux.

--
Per Erik Rønne

Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-05 07:14

Per Rønne <spam@husumtoften.invalid> wrote:

> [...]
>
> PC-fabrikanterne skal være begyndt at forhandle med Apple om
> OEM-licenser, så køberne selv kan bestemme om PCen skal være født med

Ups, den røg galt. Den skulle have været i dk.edb.mac.
--
Per Erik Rønne

Fra : Allan Knaap

Dato : 02-09-05 07:39

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Ups, den røg galt. Den skulle have været i dk.edb.mac.

Ingen skade sket. Jeg blev da nysgerrig. Vil læse lidt i dk.edb.mac og
udvide min edb horisont :)

Allan Knaap

Fra : Sten Schou

Dato : 02-09-05 11:25

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Ups, den røg galt. Den skulle have været i dk.edb.mac.

Et vist andet emne, og tråden ville straks være blevet bombarderet med OT.

Hilsen Sten

Fra : Per Rønne

Dato : 02-09-05 15:51

Sten Schou <rabin@planetwave.net> wrote:

> Et vist andet emne

Hvad tænker du nærmere på?
--
Per Erik Rønne

Fra : Sten Schou

Dato : 05-09-05 21:31

> Hvad tænker du nærmere på?

Muhammedanere, f.eks.

Hilsen Sten

Fra : Trunte

Dato : 06-09-05 16:14

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Muhammedanere, f.eks.

sikkert.. men så havde det jo heller ikke været en "smutter", men et bevidst
valg.
Trunte