Pop-politi ka li sexsager og ignorerer vol~
Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-05 18:56

Forsvarstale som jeg overvejer at sende til aviser for at latterliggøre
Nørrebros politi.(og evt få dem til at afblæse en useriøs, ikke-berammet
straffesag)

I de senere år har politiet foretaget en drastisk nedprioritering af hvor
alvorlige volds og hærværks episoder, de gider føre sag om, og de har
opprioriteret ligegyldigheder om sex: blufærdighedskrænkelse, forførelse
kaldet voldtægt, blid ufarlig verbal og berørings- erotik med aldersforskel,
der grundløst kaldes "pædofili og incest overgreb" osv osv.
Politiet og medierne belønnes vistnok for at skabe et billede af etnisk
harmoni, så når jeg får brosten gennem ruden om natten og kunne være dræbt ,
så vil de end ikke komme og dokumentere til forsikringsselskabet, det
begåede hærværk.
Derimod spilder de resourcer på falsk anmeldelse for blufærdighedskrænkelse,
som må være iscenesat af behandler-mafiaerne og andre dele af den
antiracistiske godhedsindustri.
En sort indvandrerpige i tyverne foregav at ville leje de (annoncerede)
øverste 94 m2 af huset, jeg bor i, og efter besigtigelse, hvor jeg end ikke
havde øjenkontakt med hende, gik hun til politiet og løj, at jeg havde
trukket mit lem frem, såsnart vi var alene!
Bødeforlægget for blufærdighedskrænkelse er en skandale. Hvis retsprincipper
stadig fungerer, er det en klart tabt sag for politiet, da påstand mod
påstand kun bør kunne føre til dom vedr alvorlig vold og lignende.
Fra jeg åbnede døren for hende og til hun gik, var jeg fuldt påklædt , men
rygter i kvarteret er fjer, der er blevet til fem høns, såsom at jeg når
alene i min højt indhegnede og tilgroede have solbader nøgen, af
bekvemmelighed og dovenskab.

Fra : Per Hagemann

Dato : 30-08-05 23:35

> [...]
> rygter i kvarteret er fjer, der er blevet til fem høns, såsom at jeg når
> alene i min højt indhegnede og tilgroede have solbader nøgen, af

Politiet reagerer nok ikke meget anderledes end gennemsnittet af deltagere i
disse grupper; aparte opførsel virker mistænkeligt. Da du ikke bestræber dig
på at være ydmyg og autoritetstro, vil du næppe blive populær hos
ordensmagten, og de vil som udgangspunkt have mere sympati for dine
modparter.

--
at være verdenspioner med torturcentre, måtte det da være for verdens
højestbeskattede befolkning, hvoraf tusindvis hvert år brutalt køres gennem

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-05 04:06

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> dig på at være ydmyg og autoritetstro, vil du næppe blive populær hos
> ordensmagten, og de vil som udgangspunkt have mere sympati for dine

pOLITI skal slet ikke interessere sig positivt for "ydmyghed og autoritetro"

Popularitet må aldrig indgå i deres beskyttelse af borgerne, som bør have
fokus på vold, tyveri og bedrag

Det er ringeagt for retsvæsenet at være tilfreds med, at de er som
gennemsnits usenetteren og har samme hang til at "kanøfle aparte"

1976, just hjemkommen fra ulandsarbejde, boede jeg i saneringsmoden
lejlighed på Nørrebro og hørte vand løbe i nabolejligheden og ringede til
politiet (nabo svarede ikke på banken)
Et år senere blev jeg stoppet efter drukfest med mine gymnasieelever og
skulle puste ballon, og den var vist lidt farvet. Politimanden sagde "er du
ikke den Bo Warming, der ringede om et sprunget vandrør" og ignorerede
ballonen.
Det fandt jeg også forkert - ramboerne skal ikke være selvbestaltede
sheriffer, der styres af personlig sympati og antipati
Der bør være få vigtige love, der administreres stringent, ens for alle.

"Mistænkelighed" mht farlige asociale ting skal betjentene være vågne for.
At jeg lægger "Danskeren" ud ved min havelåge sammen med dagens aviser til
genbrug, anser de for en provokation imod den ny herskermagt, Islam. Det er
forkert.

Nogle år fik jeg et Nørrebro-bibliotek til at abbonere på DDF-publikationen.
Det skabte stor vrede og blev afbrudt og chefbibliokaren, der havde føjet
mine demokrati-argumenter, ophørte som chef. Siden har bibliotekerne to
gange indført aparte servicenægtelse mod mig, og den første underkendtes af
indenrigsministeriet og den anden ophørte og de undskyldte, da jeg
præciserede at ved langen bøger gennem min brevsprække er jeg ikke
forpligtet til at have trukket nys påførte shorts helt på plads før jeg
åbner døren.Biblioteksbuddet så på ingen måde mit lem men kunne af
kropsbevægelser konstatere at jeg for ikke at lade ham vente kombinerede
indledende snak med påklædning.
Jeg forsker og undersøger grænser og søger at flytte grænser. Fuldt lovligt
og ikke mistænkeligt. Mine tre ridderkors pr §266b bøder bør følges op med
Nobelpris

ET PAR PLUK FRA PRIVATE MAILS JEG FOR NYLIG HAR FÅET - det første et
læserbrev, han har sendt til dagblad
--------------
Venstreekstremister udfører brandattentat mod integrationsminister Rikke
Hvilshøjs hus og overhælder statsministeren med maling. Muslimske
ekstremister opfordrer til drab på jøder. Muslimske indvandrere dræber
sagesløs turist. Verden er af lave, og der er ramaskrig i alle landets
aviser. PET undersøger sagerne. Den kendte Internetskribent gymnasielærer Bo
Warming fik for nogle dage siden smidt en brosten gennem en termorude midt
om natten den 28/8, stenen landede tæt på der hvor han sov. Men når sådan en
almindelig dansker rammes af ekstremisternes aktioner nægter politiet at
rykke ud og undersøge sagen, og medierne tier stille. Helt anderledes var
det da nogle bøller smadrede en somalisk families postkasse i Langeskov. Da
var overgrebet på forsiden i alle landets dagblade og i TV aviserne
adskillige gange. Fakkeltog blev arrangeret og igen rykkede TV
journalisterne ud. Skal man være minister, indvandrer eller skal man myrdes
før man har krav på beskyttelse eller pressens bevågenhed?
-------------------
Det er jo unægteligt svært at se logik eller visdom
i at en spritbilist får 6 mdr. for at dræbe en pige på 16,
mens en anden får 6 mdr. for at voldtage en pige på 16.
som tilmed var taget med manden hjem i lejligheden om natten!

Den første pige er død og borte!
Den anden har forhåbentlig fået sig en alvorlig lærestreg,
men hun er i live og fysisk uskadt.

Fra : Per Hagemann

Dato : 31-08-05 11:45

> [...]
> journalisterne ud. Skal man være minister, indvandrer eller skal man
> myrdes før man har krav på beskyttelse eller pressens bevågenhed?

Hvem har skrevet læserbrevet til hvilken avis, og er det blevet optaget?

--
Hvor vor bibel udtaler: »Giv Gud, hvad Guds er og Kejseren, hvad Kejserens
er, siger de »Hudan«. Det betyder, at Islam regulerer alt i menneskelivet.

Fra : Bo Warming

Dato : 31-08-05 20:53

> Hvem har skrevet læserbrevet til hvilken avis, og er det blevet optaget?

Han har netop sendt det - jeg finder det velskrevet og oddser 20% chance,
at JP tager det. Nogen der tror på 50% chance for at de tager det?
- det hjælper at det ikke er linselus-BW der er afsender.

Nørrebrolokalavisen har sammentrukket mine indlæg til godt indlæg, trykt
idag, og med overskrift der fokuserer på at man skal hedde Hvislhøj for at
politi tager hærværk alvorligt, selv når morderisk

At se sammenhæng i opgang i sexismesager og nedgang i RAPPORTEREDE
voldssager finder jeg er et tiltrængt emne for folkeoplysning om
tilstundende og fortiet borgerkrig.