Velfærdspartiet
Fra : Per Hagemann

Dato : 30-08-05 11:26

Peter Brixtofte har stiftet et nyt parti, som opstiller til valget i Furesø
Kommune.

Partiet har fået navnet Velfærdspartiet, altså samme navn som det islamiske
parti i Tyrkiet. Kan det tænkes at Brixtofte er skabsislamist? I hvert fald
er han nok den dansker, som har gjort mest for at de 3-verdensfremmede kan
bide sig fast i Danmark ved at skaffe dem arbejde. Derved får de fremmede
dels flere penge end de ville have haft som arbejdsløse, dels bliver de
bedre til at begå sig i samfundet og lærer hvordan man kan overtage magten
mest rationelt.

Andenviolin i partiet bliver formodentlig tyrken Husein Tas, som længe har
været Brixtoftes protegé.

--
Sura 9:20 "De, som tror og udvandrer (fra deres hjem) og kæmper for Allahs
sag med deres ejendele og deres liv, har den højeste rang for Allahs åsyn.

Fra : Rune

Dato : 30-08-05 11:36

> Partiet har fået navnet Velfærdspartiet, altså samme navn som det
> islamiske parti i Tyrkiet. Kan det tænkes at Brixtofte er skabsislamist?

Med det rødvinsforbrug? Næppe.

Fra : Konrad

Dato : 30-08-05 18:11

"Rune" <slam@slam.slam> skrev i en meddelelse

> Med det rødvinsforbrug? Næppe.

Har nu mødt læssevis af muslimer der drak alkohol...

Fra : Per Hagemann

Dato : 30-08-05 21:46

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Har nu mødt læssevis af muslimer der drak alkohol...

Koranen har heller ikke noget forbud mod at drikke alkohol, læste jeg. Det
må være profetens sædvane, som har bragt muhamedanerne på vandvognen. I
starten af Muhameds karriere som hærfører udlovedes vin i paradis, men
senere ændredes dette til perlende klart vand. De yppige jomfruer blev dog
bibeholdt som belønning i paradis ved djihaddød.

--
Sura 2:217 "Det er forskrevet jer at kæmpe, selv om I hader det. Men det kan
være, at I hader noget, skønt det er godt for jer, og det kan være, at i

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-08-05 10:25

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message

> [...]
> senere ændredes dette til perlende klart vand. De yppige jomfruer blev dog
> bibeholdt som belønning i paradis ved djihaddød.

Man får skam stadig vin i paradis, endda vin som ikke giver tømmermænd, - og
de 72 jomfruer får alle gode muslimske mænd, sammen med 80.000 tjenere.
Martyrerne får dem bare øjeblikkeligt ved ankomsten, andre skal lige
bedømmes først.

Fra : Per Hagemann

Dato : 31-08-05 22:25

> [...]
> og de 72 jomfruer får alle gode muslimske mænd, sammen med 80.000 tjenere.
> Martyrerne får dem bare øjeblikkeligt ved ankomsten, andre skal lige

Jeg har opgivet at forstå alle reglerne i Muhamedanismen. Det er f.eks.
svært at få rede på hvilke koranvers, der er ophævede af nyere vers, når
mange muhamedanere selv citerer nogle af de ophævede vers som argument for
et eller andet.

http://www.islamstudie.dk/boeger_anmeld.islam.htm er fyldt med hårkløvende
belæringer af en forfatter. Der nævnes også drikkene i paradis:

citat start

Den nektar, som der er tale om i 83,25 er "forseglet", dvs. at den har
fået Guds anerkendelse, idet den hverken "giver hovedpine eller beruser",
som det præciseres i 37,45-47. Og den kilde, der er tale om i 83,27-28, er
den paradisiske kilde Tasnîm, hvis vand er "renere og fyldigere end selv
vin".

citat slut

--
Hvor vor bibel udtaler: »Giv Gud, hvad Guds er og Kejseren, hvad Kejserens
er, siger de »Hudan«. Det betyder, at Islam regulerer alt i menneskelivet.

Fra : Knud Larsen

Dato : 31-08-05 23:43

> [...]
> mange muhamedanere selv citerer nogle af de ophævede vers som argument for

Sådanne vers har også blandt de lærde været fra fem til 50, - tror jeg det
var, desværre er de nyeste vers jo de mest krigeriske, fordi de er fra
Medina-tiden hvor profeten var blevet krigsherre.

> [...]
> den paradisiske kilde Tasnîm, hvis vand er "renere og fyldigere end selv

Ja, hvis man skulle være helt korrekt, så burde man nævne hvilken lovskole
et givet udsagn stammer fra, mange ting er dog ens i de fire
sunni-lovskoler.

Fra : Rune

Dato : 30-08-05 11:57

Var det ikke i øvrigt dig med skod hjemmesiden dedikeret til en lang gang
ynk over de onde amerikanere og israelere udbytning og undertrykkelse af de
stakkels små palæstinensere? Snak om en skabs-islamist.

Fra : Per Hagemann

Dato : 30-08-05 16:35

> Var det ikke i øvrigt dig med skod hjemmesiden dedikeret til en lang gang
> ynk over de onde amerikanere og israelere udbytning og undertrykkelse af
> de stakkels små palæstinensere? Snak om en skabs-islamist.

Ikke mig. Godt nok synes jeg USA og Israel hører til de skadelige lande i
verden, men deres undertrykkelse af palæstinenserne protesterer jeg aldrig
over.

--
Sura 47:36 "Vær derfor ikke svage, så I opfordrer til fred, når I er
overlegne. Allah er med jer og vil ikke berøve jer frugten af jeres

Fra : Rune

Dato : 31-08-05 10:55

> Ikke mig.
Jamen så må du meget undskylde jeg forvekslede dig.

Fra : Peter Bang

Dato : 30-08-05 12:44

Per Hagemann <perhag@tdcadsl.dk> skrev:
> [...]
>mest rationelt.
>
>Andenviolin i partiet bliver
>formodentlig tyrken Husein Tas, som længe har

Du har gennemskuet ham.

Han ville have kaldt det for Dommedagspartiet, hvilket dog var for
bombastisk.

Så gik han over til Konspirationspartiet, men det synes han så
alligevel var for gennemskueligt.

Hvad Brixtofte ikke havde regnet med, var Hagemanns evner indenfor
udredning. Jeg tror han ærgrer sig nu.

Fra : John Schmitt

Dato : 30-08-05 14:59

"Peter Bang (slet ZIH2H)" <peterbang@ZIH2Hprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Brixtofte er ikke skabs-nogetsomhelst, han er lutter opportunist!

JS

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3233066/
http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3212994:fid=5632/

Fra : Rune

Dato : 31-08-05 10:55

> Brixtofte er ikke skabs-nogetsomhelst, han er lutter opportunist!

skabsopportunist?

Fra : please-answer-here

Dato : 31-08-05 11:19

Rune wrote:

> skabsopportunist?

Du mener altså han ikke er sprunget ud endnu?

Fra : John Schmitt

Dato : 31-08-05 11:33

"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse

> Du mener altså han ikke er sprunget ud endnu?
LOL

Fra : Peter Bang

Dato : 01-09-05 11:01

Rune <slam@slam.slam> skrev:
opportunist!

>skabsopportunist?

Eventuelt blot 'skab'?

Fra : John Schmitt

Dato : 01-09-05 11:32

"Peter Bang (slet VFMZC)" <peterbang@VFMZCprivat.dk> skrev i en meddelelse
> opportunist!

> Eventuelt blot 'skab'?

Right on!

JS

Fra : Mogens Michaelsen

Dato : 30-08-05 23:52

Per Hagemann wrote:
> [...]
> mest rationelt.
>
> Andenviolin i partiet bliver formodentlig tyrken Husein Tas, som længe har

For pokker: er det ikke i Tyrkiet, at Brixtofte laver en masse
forretning med sommerhuse eller luksus-lejligheder eller sådan
noget?

Det er sgu nok til de stinkende rige tyrkere der har overtaget
Danmark om nogle år.

Det kan godt være Brixtofte drikker rødvin, men han lider trods
alt ikke af paranoia - så vidt jeg ved.

--
Mogens Michaelsen
Dansk weblog: http://mogmich2.blogspot.com/

Fra : John Schmitt

Dato : 31-08-05 10:16

"Mogens Michaelsen" <momi@stofanet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Danmark om nogle år.
>
> Det kan godt være Brixtofte drikker rødvin, men han lider trods

Jo han gør - alle der ikke er enige med ham er idioter, imkompetente
fjolser, narrehoveder, osv, osv,
Hovsa, det beskrev jo også en del af denne gruppes medlemmer - det må I
undskylde

JS