Danskere er en uddøende "race"
Fra : Martin K

Dato : 29-08-05 17:56

Beregninger fra Københavns Universitet, der tager udgangspunkt i nye tal fra
Danmarks Statistik viser at mængden af danske statsborgere vil toppe
allerede næste år. Og derefter går det kun én vej for os mere eller mindre
oprindelige danskere - i et styrtdyk.

Men det er selvfølgelig altid noget, at vi ikke som tidligere forsøger at
pumpe befolkningstallet kunstigt op ved at importere en masse folk fra
ulandene, og dermed på sigt udskifte den danske befolkning med ulandsfolk,
hvilket ville forvandle Danmark til et uland. Det ville nok trods alt være
en grummere skæbne for de kommende generationer af danskere, end at skulle
leve i et lidt tyndere befolket land.

Fra : Ruth Nielsen

Dato : 29-08-05 19:47

"Martin K" skrev i en meddelelse

> [...]
være
> en grummere skæbne for de kommende generationer af danskere, end at

Helt klart. Sverige må da være et ret tyndt befolket land sammenlignet
med Danmark. Men også et meget velfungerende land.

Og et land, hvor indbyggerne har det godt.

Ruth

Fra : GB

Dato : 30-08-05 00:52

"Ruth Nielsen" <cfs29093a@post.cybercity.dk> skrev i meddelelsen

> Helt klart. Sverige må da være et ret tyndt befolket land sammenlignet
> med Danmark. Men også et meget velfungerende land.
> Og et land, hvor indbyggerne har det godt.

Efter sidste weekend i Swärje har jeg faktisk overvejet at købe et hus til
250.000, bruge 100.000 på at få det sat tiptop i stand, og så bruge min
nuværende lejlighed som pied-a-terre her i Køwenhawnstrup.

Fed natur, 1-2 km til nærmeste nabo, 100% stilhed om natten, billige priser
i ICA og hos Volvo - det er lige mig.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.

Fra : Per Hagemann

Dato : 30-08-05 19:05

"Martin K" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse

> [...]
> Danmarks Statistik viser at mængden af danske statsborgere vil toppe
> allerede næste år. Og derefter går det kun én vej for os mere eller mindre

Ikke noget at bekymre sig over. Ved den første danske folketælling i 1769
var der kun 797.584 indbyggere. Dengang kunne man få høsten i hus, selv uden
mejetærskere, så reduktion af folketallet til under 1 mio. er altså intet
problem.

> [...]
> en grummere skæbne for de kommende generationer af danskere, end at skulle

I 2004 fik 14.976 udlændinge dansk statsborgerskab, så antallet af danske
statsborgere pumpes stadigt op med ikke-danskere. Hans Olaf Hansen fra
Københavns Universitet har set helt bort fra dem med dansk statsborgerskab,
men er alligevel nået frem til at de nuværende udenlandske statsborgere i
Danmark får så mange børn at de udgør et flertal inden 100 år.

De ægte danskere får i øvrigt færre end 1,7 barn pr. kvinde. Dette
fertilitetstal er jo pumpet op af de fremmede med dansk statsborgerskab, som
antageligt har samme fertilitet som deres egne landsmænd.

Det ville være en stor fordel, hvis danskernes fertilitet dalede til 0,0. Så
ville der måske blive overskud til andet end at opfostre børn. Den første
vigtige erkendelse og aktivitet for de barnløse danskere bliver selvfølgelig
at gøre Danmark muhamedanerfrit. Derefter er der masser af påtrængende
gøremål, f.eks. at forhindre sygdom, alderdom og død.

--
Det er ubeføjet snak, at »politiske flygtninge« skulle rejse fra deres
elskede fædrelandshjem en tredjedel af jordkloden rundt, og så nødtvungent

Fra : John Schmitt

Dato : 30-08-05 19:46

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> som antageligt har samme fertilitet som deres egne landsmænd.
>
> Det ville være en stor fordel, hvis danskernes fertilitet dalede til 0,0.

Det er en opfriskende ny vinkel - vi afvikler befolkningen over 100 år -
Danmark tilbage til bjørne, ulve og elge, bøgeskov over det hele . . .

> Så ville der måske blive overskud til andet end at opfostre børn.

Ja for der ingen børn. . .

> Den første vigtige erkendelse og aktivitet for de barnløse danskere bliver
> selvfølgelig at gøre Danmark muhamedanerfrit.

Hvordan skulle de kunne gøre det, når de alle bliver ældre og ældre og først
keder sig ad helvede til og til sidst uddør? Hvem skal forsvare grænsen, når
der ikke er flere tilbage?

> Derefter er der masser af påtrængende gøremål, f.eks. at forhindre sygdom,
> alderdom og død.

Nej der bliver bare sygdom og død og de ældre begraver de ældste . . .

<snip fler ubegavede Glistrupcitater . .>