Danmarks sidste cigaret år 2032
Fra : Jesper

Dato : 28-08-05 13:35

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3228792/

Bedre sent end aldrig

Fra : Allan Knaap

Dato : 28-08-05 14:17

Jesper wrote:
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3228792/
>
> Bedre sent end aldrig

Ja, sådan en prognose må da for alvor få det til at banke hektisk i
hvert et forbuds og adfærdsstyrende og kontrollerende væsen.

Tænk hvad man ellers kan komme godt afsted med. Måden vi klæder os, hvad
vi spiser, hvad vi foretager os fysisk. Og det er jo kun starten. Når
den politisk korrekte elite er blevet drevne, går turen til det åndelige
plan. Hvad vi tænker og hvad vi føler.

SÅDAN Danmark !! Det skal sq nok gå godt. Vi skal nok lære at der findes
ikke noget dig og mig, kun os og vi. Og enten er du med os eller også er
du imod os.

Allan Knaap

Fra : jodem

Dato : 28-08-05 15:38

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Ja, og efter samme fremskrivningslogik vil en toårig til den tid være knap
13 meter høj.

Fra : Henri Gath

Dato : 28-08-05 19:46

> [...]
>
> SÅDAN Danmark !! Det skal sq nok gå godt. Vi skal nok lære at der findes
> ikke noget dig og mig, kun os og vi. Og enten er du med os eller også er

Jaaaa.kontrol er godt! Og slaverne klapper i deres små fede
hænder...........

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 28-08-05 17:02

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3228792/
>
> Bedre sent end aldrig
> --
Helt sikkert en positiv prognose.
Dejligt, glæder mig..

Michael

Fra : Henri Gath

Dato : 28-08-05 19:50

"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Helt sikkert en positiv prognose.
> Dejligt, glæder mig..

Det er da godt, at du har noget at se frem til.......

Fra : Sten Schou

Dato : 28-08-05 21:24

> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3228792/
>
> Bedre sent end aldrig

Så kan jeg altså nyde mine daglige 20 Scotsman i 27 år endnu.......

Hilsen Sten

Fra : Ralph

Dato : 28-08-05 22:43

"Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse
> Så kan jeg altså nyde mine daglige 20 Scotsman i 27 år endnu.......

DET ville jeg nok ikke satse på - hvis jeg var dig. R.I.P.

--
venligst
Ralph

Fra : Sten Schou

Dato : 29-08-05 00:03

> DET ville jeg nok ikke satse på - hvis jeg var dig. R.I.P.

Risikoen for, at jeg forinden bliver kørt ned af en stor bus foreligger
naturligvis.

Hilsen Sten

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 29-08-05 12:54

> Risikoen for, at jeg forinden bliver kørt ned af en stor bus foreligger
> naturligvis.
>
> Hilsen Sten
Næ, risikoen for at du raller dig selv til døde med lungekræft er langt
større.

Michael

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-08-05 13:13

> [...]
meddelelse

> "Sten Schou" <rabin@planetwave.net> skrev i en meddelelse

> Næ, risikoen for at du raller dig selv til døde med

Jeg kan nu ikke nære mig for at spørge: er det ikke et
problem at have dit efternavn i en debat om rygning?

--
ahw

Fra : Pjensen73

Dato : 29-08-05 16:43

Arne H. Wilstrup skrev:
> [...]
> meddelelse

> Jeg kan nu ikke nære mig for at spørge: er det ikke et
> problem at have dit efternavn i en debat om rygning?

Hva, faen Arne. Jeg viste ikke at du havde humor