Det går ufatteligt godt!
Fra : Jesper

Dato : 28-08-05 12:50

40-50 mia i overskud på statsbudgettet, arbejdsløsheden bare falder og
falder, væksten stiger og stiger, nu senest er den blevet opjusteret fra
2,2% til 2,4 %

Det må være regeringens skyld altsammen!

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 28-08-05 13:01

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> 2,2% til 2,4 %
>
> Det må være regeringens skyld altsammen!

Skattelettelserne har virket.

Thorkild

Fra : Peter Bang

Dato : 28-08-05 13:27

Thorkild Poulsen <thor@superthorkild.fjerndette.dk> skrev:

>"Jesper"
><spambuster@users.toughguy.net>
>wrote in message
>er@users.toughguy.net...

>Skattelettelserne har virket.
>
>Thorkild

Ja, de par tusinde batter virkelig noget ... specielt når man
kigger ind hos realkreditinstitutterne og ser, hvad de bruges til.

Æren for væksten kan selvfølgelig også tilskrives den lave rente.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 28-08-05 14:00

"Peter Bang (slet 7RQRZ)" <peterbang@7RQRZprivat.dk> wrote in message

> Ja, de par tusinde batter virkelig noget ... specielt når man
> kigger ind hos realkreditinstitutterne og ser, hvad de bruges til.
>
> Æren for væksten kan selvfølgelig også tilskrives den lave rente.

Det er i hvert fald vanskeligt at forklare de skattelettelser for 10 Mia.
kr. har været kostbare.

Thorkild

Fra : Pjensen73

Dato : 29-08-05 10:16

Thorkild Poulsen skrev:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Skattelettelserne har virket.
>
> Thorkild

Jamen så har du da fået skattelettelser. Er det ikke godt nok? Eller vil
du have mere?

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 29-08-05 10:52

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in message

> Jamen så har du da fået skattelettelser. Er det ikke godt nok? Eller vil
> du have mere?

Skattelettelserne har ikke fjernet marginalskatterne, væk med dem.

Thorkild

Fra : Pjensen73

Dato : 29-08-05 16:41

Thorkild Poulsen skrev:

> "Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> wrote in message

> Skattelettelserne har ikke fjernet marginalskatterne, væk med dem.
>
> Thorkild
Det er da bedre at alle får skattelettelser, istedet for nogle få.

Fra : Thorkild Poulsen

Dato : 29-08-05 16:45

> Det er da bedre at alle får skattelettelser, istedet for nogle få.

Næ, det er bedre vi får fjernet de skatter der reelt kun er
samfundsskadelige.

Thorkild

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 28-08-05 13:52

> [...]
> 2,2% til 2,4 %
>
> Det må være regeringens skyld altsammen!

Jamen det ER det da også

Peter

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 29-08-05 13:11

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Jamen det ER det da også

Bingo - viddet blomstrer jo ligefrem her?

--
ahw

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 29-08-05 13:53

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message

> Bingo - viddet blomstrer jo ligefrem her?
jeg havde så bare forventet en komentar fra trådstarteren, SÅ skulle du have
set "vid" men denne gang var højrefløjen ikke helt så forudsigelig som de
plejer at være - måske fordi de ikke forstod mit indlæg

Peter