Anmeldelse:rudeknuseri fra alle sider
Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-05 08:11

En snes gange har jeg skrevet og/eller ringet til Københavns Politi,
Bellahøj, vedr de autonomes over tyve af rudeknusninger mod mit hus.

Aldrig gøres noget - kun når unge står og bliver ved at smide ting mod
vinduerne har jeg een gang fået en patruljebil ud, og de to betjente
latterliggjorde at jeg ikke havde set at stenkasterne var under den
kriminelle lavalder (("drengestreger") og ikke havde kunne gennemtrænge
ruderne, de bombarderede, hvoraf mange efterhånden er udskiftet med
plexiglas eller metal-net-forstærket. Kriminalassistenterne ville end ikke
bede de unge om navn, selvom de talte med dem.

Især sker hærværket om natten, og tyveri og hærværk skete bl.a. af den
fordrukne kommunistfestival i Nørrebroparken sidste uge (omfattende
rødmaling overalt),
og nu igen en uge senere natten mellem lørdag og søndag, hvor jeg vækkedes
kl 5 af brosten, der ramte langt ind i min kones og min opholdsstue, hvor
jeg sover.
Hendes soveværelse har tidligere fået sten, der trængte en centimeter ind i
gipsvæggen bag hendes seng - hvad politiet ikke ville komme og besigtige,
men stadig er dokumenterbart (at jeg ikke har råd til glas&indboforsikring,
giver politiet et alibi til ikke at komme)
Da jeg talte med vagthavende her til morgen, omstillede de til ordenspoliti,
der omstillede mig tilbage og så til kriminalpoliti, der ville komme, men
ikke er kommet nu efter tre timer (ikke at jeg tror de kan gøre noget - men
det bør indgå i statistikken over racevold ).
Dyre termoglas var spredt i til skår indendørs og i haven, hvilket også er
sket mod husets øverste ruder mod den solfattige Husum-gadebagggård, hvor
beboere, der er misundelige på min solrige tagterasse har klaget til
kommunens bygningsinspektor og fået medhold i, at den skulle fjernes, fordi
den var uden bygningstilladelse. Men jeg fik tilladelse efterfølgende af
byggesagsafdelingen til at bevare status quo, og fra høje vinduer på
nabogaden må mine politiske modstandere have stenkastet.
Min kone rejser formodentlig meget snart hjem til Japan pga denne vold i
vort fremmedgjort-sindsyge land.

Med venlig hilsen Bo Warming, pensionist, cand.scient., Bjelkes Alle 46,
2200 N, 35861000

Politi og kommune bedes venligst bekræfte modtagelse af ovenstående

Fra : Bo Warming

Dato : 28-08-05 22:13

Medierne var enige om, at attentatet på ministerdamens garage var
terrorangreb på hendes embede og folkestyret.
Jeg frygter at man vedr livsfarligt brostenkast i går nat ind i mit hjem vil
mene, at jeg ligger som jeg har redt.
Lad mig gennemgå hvad jeg er oppe imod, i større sammehæng end hvad jeg
medtog i indledende anmeldelse om kun rudeknuseri.

Længe før jeg fandt på at have partipropaganda på mit plankeværk og dagens
morgen og formiddags-aviser til genbrug ved havegærdet sammen med
DDF-litteratur, fik jeg smadret ruder af natlige kriminelle
Cirka dec 1987 afbrændtes mit plankeværk og et par år senere mit cykelskur
i min baggård bag huset - her har natlig tyv fundet at jeg havde en
plastpetroleumsdunk gemt med en sjat petroleum i (til grilloptænding) og
har brugt det til at antænde for mange titusinde kr værdier og
trætilbygning. Brandvæsenet kom og slukkede og politiet skrev rapport,
dengang.
Måske samme bande eller enlige mand stod bag at nabofamilien _(Bjelkes Alle
48) der grillede i haven, i august 2003 fik antændt cin tagterasse, ved at
tændvæske-flaske efterladt ved grillen i haven blev smidt op på 1
salsterassen som molotov - halvdelen af huset måtte under operation i ½ år -
også dengang skete det, da det begyndte at blive lyst (kl 5 sommertid)
For ca ½ år siden smed unge sten mod mine ruder om eftermiddagen og jeg fik
politiet til at komme og de talte blidt med de unge og ville ikke bede om
deres navne.
Måske disse nu stod bag at der sattes toilet i min have og blev smidt
brosten ind, som kunne have været farligere end hvad dem der 18 maj 1993
ramte politi på Sct Hans torv var.
Måske der næste gang følger molotov eller sprængstof med.
Jeg og min familie er ikke mere provokerende end Rikke Hvilshøj og familie
- jeg har samme ret til at skrive STEM DF inde i min egen have, som hun har
til at være minister - hendes embede og min brug af ytringsfriheden er cirka
lige vigtige for demokratiet og bør beskyttes i samme grad. Opsætning af
kameraer anbefales.Fingeraftryktagning mm.
(Plastik og ølflasker samlet sammen og gemt i baggård hhv have til senere
indløsning af pant, er i ca 1995 og i 2005 gange blevet stjålet, også på
lyse sommermorgener og trods forsvarlig bortgemning forskellige steder i
haven.)
Idag kl ca 16 hørte jeg at de papirer på plankeværket, som ikke var blevet
flænset i stykker om natten, blev revet af - og jeg løb ud og så ca 8
drenge/unge, hvoraf de ældste var indvandrere. . De kikkede mange gange
hånligt tilbage mod mig, da jeg stod ved haveindgangen og så hen langs
fortovet, men blev ved at gå væk, mens jeg prøvede at indprente mig
signalement.

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 29-08-05 05:47

In article <qLpQe.76504$Pi4.24039@fe23.usenetserver.com>, Bo Warming wrote:
> [...]
> Lad mig gennemgå hvad jeg er oppe imod, i større sammehæng end hvad jeg
> medtog i indledende anmeldelse om kun rudeknuseri.

Smid noget videoovervågningop. Men gør sådan det kun optager når du trykker
på en optageknap. Så er det lovligt, og du har dokumentationen.

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-05 07:45

"Povl H. Pedersen" <povlhp@acomputer.home.terminal.dk> wrote in message

> Smid noget videoovervågningop. Men gør sådan det kun optager når du
> trykker
> på en optageknap. Så er det lovligt, og du har dokumentationen.

Tak for interesse og råd, og hvis nogen ved hvor egnet udstyr købes, er jeg
interesseret MEN jeg har oplevet at ungdomsbande med muslimer lidt under den
kriminelle lavalder har smidt ting på mine ruder - heldigvis de pansrede af
dem - og jeg fik politiet til at komme og de talte med de unge, MEN BAD IKKE
ENGANG OM DERES NAVNE

Så hvad har jeg ud af at fotografere hærværksfolk?
Der er ikke lighed for loven. Mon ikke der er overvågningskameraer på Rikke
Hvilshøjs hjem, betalt af politiet, men grundløst vil holdningen hos
Nørrebro Politi nok være, at jeg og min kone ligger, som vi har redt.

Jeg bor i stuelejligheder med vinduer mod 3 verdenshjørner - alle steder kan
brandattentat ske. Fotografering må vist ikke ske imod offentlig vej.

Fra : Per Hagemann

Dato : 29-08-05 15:51

> Lad mig gennemgå hvad jeg er oppe imod, i større sammehæng end hvad jeg
> medtog i indledende anmeldelse om kun rudeknuseri.

Redegørelse slettet af PH

> [...]
> hånligt tilbage mod mig, da jeg stod ved haveindgangen og så hen langs
> fortovet, men blev ved at gå væk, mens jeg prøvede at indprente mig

Hvis du nu er oppe mod muhamedanere i stedet for de sædvanlige autonome, er
der nok intet andet at gøre end at flygte fra Nørrebro.

Muhamedanerne er kendt for at være handlekraftige i deres planer om at gøre
områder frie for vantro. Allerede i 2001 uddelte sufi-ordenen Tariqah Jihad
løbesedler om danskerfrit Nørrebro. Som kendt vantro provokatør er du et
oplagt emne at få jaget væk fra Nørrebro i den indledende fase af
udrensningen. Mere tilbageholdende danskere kan måske endda få lov til at
blive boende på Nørrebro, hvis de indordner sig under de nye magthavere.

Politi og medier er måske ikke alt for interesseret i at stikke hånden i den
hvepserede, som muhamedanermiljøet på Nørrebro er.

Løbesedlen om danskerfrit Nørrebro med tilhørende redegørelse af Rolf
Slot-Henriksen ses her http://www.dci.dk/?artikel=880

--
Sura 9:29 " Kæmp mod dem fra Skriftens folk, som ikke tror på Allah og ej
heller på den yderste dag, og som ikke holder det forbudt, som Allah og Hans

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-05 16:38

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
> blive boende på Nørrebro, hvis de indordner sig under de nye magthavere.

Hvad tror du kan være næste træk fra helligkrighorderne?

Mit fantasiløse modtræk er læserbrev a la følgende

Intolerancen hos muslimer eller autonome har ført til brosten gennem mine
vinduer om natten, som heldigvis ikke ramte mig.
Man skulle tro at politis og mediers dagsorden er at skabe et billede af
etnisk harmoni, for politi vil ikke tage fingeraftryk af det toilet, der
sattes i haven, eller sten eller en øldåse der kastedes først, men kun
deformeredes. Politiet kommer slet ikke, og ingen af de store aviser vil
ikke skrive om det.

-------------------

Hvis jeg erstatter flere og flere vinduer med plexiglas og metalnet (p.t. 9
stk således) vil de så gå over til eksplosiver og giftgas - eller ?

Om en måned indlægges fjernvarme - så har jeg bodyguards i haven nogle
timer.

Der er da ikke noget særlig provokerende ved teksterne inde i min have, som
er synlig fra vejen -
Vi vil vinde
Stem DF
Glistrups ånd i byråd
DF har de rigtig godt af.

Fra : Knud Larsen

Dato : 29-08-05 16:45

> [...]
> blive boende på Nørrebro, hvis de indordner sig under de nye magthavere.

Den "løbeseddel" stinker jo langt væk af at være en "Zions Vises
Protokoller" sag. De fleste muslimer aner ikke engang hvad en sufi-orden er
for noget.

Fra : Per Hagemann

Dato : 29-08-05 21:05

> [...]
>
> Den "løbeseddel" stinker jo langt væk af at være en "Zions Vises
> Protokoller" sag. De fleste muslimer aner ikke engang hvad en sufi-orden

Sufierne selv ved det nok godt, i hvert fald hvis man oversætter til deres
egne sprog.

Derimod er det næsten umuligt at forestille sig at en dansk provokatør
skulle konstruere en løbeseddel og vælge navnet Tariqah Jihad.

I danske øjne virker løbesedlens indhold absurd, men den er oprindeligt
skrevet på arabisk og derefter oversat til dansk af hensyn til de
muhamedanere, som ikke forstår arabisk. Jo mere man undersøger detaljer i
denne løbeseddel, som Rolf Slot-Henriksen har gjort, jo tydeligere bliver
det at den kun kan være skrevet af folkene bag www.islamidag.dk .

--
Sura 2:217 "Det er forskrevet jer at kæmpe, selv om I hader det. Men det kan
være, at I hader noget, skønt det er godt for jer, og det kan være, at i

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-05 01:45

> [...]
> skulle konstruere en løbeseddel og vælge navnet Tariqah Jihad.
>
> I danske øjne virker løbesedlens indhold absurd,

"Zions vise protokoller" var nok en pastiche over jødisk
sammensværgelsesmentalitet - måske tryksagen var et falskneri.
Måske den overdrev, men den lagde nogle tendenser til debat, og bagmand var
nok den russiske zar, som straffedes med en revolution i 1917.

Jeg mener ikke Hagemans analogi skal tages helt fundamentalistisk, men at
folkevandringen øges og øges, og de indvandredes foragt for danskerne øges
og øges, er da helt indlysende.

Ingen har kommenteret min subject lines telegramstil - at der er lige så
stor grund til debat om sten mod mig, som vedr. bombe mod minister Rikke
Hvilshøjs garage.

Er det en antik Glistrup-plakat på mit tag, der provokerede til volden -
helt som Fogh/DF-stramninger på familiesammenføringer provokerede?

Fra : Rune Wold

Dato : 28-08-05 09:38

Bo Warming wrote:

[klip]

> Min kone rejser formodentlig meget snart hjem til Japan pga denne vold i
> vort fremmedgjort-sindsyge land.

Har du overvejet at rejse med hende?

/Rune Wold

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 28-08-05 21:12

Rune Wold wrote:
> Bo Warming wrote:
>
> [klip]

> Har du overvejet at rejse med hende?
>
> /Rune Wold

LOL...

Med venlig hilsen / Best regards
Martin Jørgensen

Fra : Bo Warming

Dato : 29-08-05 07:11

"Martin Jørgensen" <unoder.spam@spam.jay.net> wrote in message

> LOL...

Mener I også at løsningen på attentat mod minister Rikke Hvilshøjs hjem, er
at familien rejser til den anden side af jorden?

Hvad er forskellen mht at demokratiets ytringsfrihed skal beskyttes?

Fra : Martin Jørgensen

Dato : 29-08-05 18:07

Bo Warming wrote:

> Mener I også at løsningen på attentat mod minister Rikke Hvilshøjs hjem,
> er at familien rejser til den anden side af jorden?
>
> Hvad er forskellen mht at demokratiets ytringsfrihed skal beskyttes?

Forskellen er at du er for langt ude og enormt kedelig, indimellem
ligefrem irriterende at læse indlæg fra. LOL...

Fra : Kim2000

Dato : 29-08-05 21:46

> Forskellen er at du er for langt ude og enormt kedelig, indimellem
> ligefrem irriterende at læse indlæg fra. LOL...

Det er Hvilshøjs taler dælem også

Nå spøg til side, det er selvfølgelig alvorligt, at du ikke kan bo i
fred med dine synspunkter, for selvom vi er uenig om vel det meste, så
er det din ret at have de synspunkter. Det er ligeledes de ret at hylde
Glistrup i din have.

Man kan ikke i min bog selv være udenom at få smadret sine vinduer og
ikke være i fred i sit eget hjem. Det er tilladt for forbipasserende at
ryste på hovedet og mene en masse om dig og dine meninger, men forhindre
dig i at have de meninger. Ikke på vilkår. Det er en trussel mod
demokratiet at acceptere den slags censor.

Hvis jeg var dig ville jeg gå ned på politistationen og anmelde det. Når
betjenten så nægter at modtage din anmeldelse, så skriver du (mens han
ser det) hans navn ned, mens du fortæller ham, at du føler dig krænket
og du vil indgive en klage over at man nægter at modtage anmeldelsen
(jeg mener faktisk de skal?) og indgiver derefter en klage over
betjenten.

Dagen efter kommer du tilbage og indgiver anmeldelsen igen, og gør samme
procedure - kort sagt vær så røvirriterende på den demokratiske måde, at
politiet tilslut tager anmeldelsen til sig. Men i en sådan sag handler
det primært om at tage den med ro, altså ikke noget med at svine nogle
til, ikke noget med at råbe op eller lign, så er du bare et uroligt
element, der ryger 24 timer i brummen

Hvis det ikke hjælper, så er der altid at søge fortræde for folketingets
retsudvalg eller ombudsmanden.

mvh
Kim

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-05 07:14

"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> wrote in message
> [...]
> at have de meninger. Ikke på vilkår. Det er en trussel mod demokratiet at

Ja, alle ordene om at Hvilshøjattentatet var rettet mod demokratiet, gælder
i samme grad her

> [...]
> vil indgive en klage over at man nægter at modtage anmeldelsen (jeg mener
> faktisk de skal?) og indgiver derefter en klage over betjenten.

Selvf'ølgelig ringede jeg 112 et minut efter jeg var vågnet. De omstillede
til vagthavende, så ordenspolitiet og så vagthavende og så kriminalpolitiet,
der modstræbende sagde at de ville komme og se på have og
glasskårs-opholdsstuen.

Men de kom ikke, og Politiken, Ekstrabladet, Berlingske, BT og JP omstillede
modstræbende til nyhedsredaktion der ikke ville dække sagen.

> [...]
> der ryger 24 timer i brummen
>
> Hvis det ikke hjælper, så er der altid at søge fortræde for folketingets

Kommandovejene siger at ingen af dem vil røre en finger. Når politi
ignorerer, så ignorerer alle.

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-05 07:08

LOL...

> Forskellen er at du er for langt ude og enormt kedelig, indimellem
> ligefrem irriterende at læse indlæg fra. LOL...

Altså ... min kollega blandt berømtheder Rikke er en sprudlende humørbombe,
så på et attentat på døde ting i udhus skal vedr hende ofres hundreder af
polititimer

Men du bifalder ikke min humor, så jeg er dødsdømt. For at være kedelig...

Makes sense?
---------------
Har nogen et bedre bud på at der diskrimineres mellem Rikke og mig. Mit bud
er i følgende læserbrevsudkast, som aldrig vil blive optaget

Politi og mediers jobsbeskrivelse er at skabe vrangbillede af etnisk harmoni
på Nørrebro.

Så ved attentatforsøg på min kone og mig, vil politi ikke have haft
realiteterne på nethinden - de skal kunne sige at rudeknusning nok er
opdigtet af et psykiatrisk tilfælde eller udført af mig selv. Fingeraftryk
de tre steder hvor de kunne testes, skal ikke testes. Borgerkrig skal
fortrænges. Hvis jeg var død i en blodpøl ville lægerne beordres at skrive
selvmord og politiet ville stadig ikke komme og ingen notits i noget blad.

Hvis DF bragte det op på TV, ville det ikke være en debatør, der var dræbt,
men en provokerende Nørrebro-bums, der "lå som han havde redt". En af mine
naboer udtalte igår at min smag gjorde at jeg er selv ude om det...

Kierkegaards citat om borgerkrig er her

" Det hændte på et teater, at der gik ild i kulisserne.
Bajads kom for at underrette publikum derom. Man troede, det var en
vittighed og applauderede; han gentog det; man jublede endnu mere. Således
tænker jeg, at verden vil gå til grunde under almindelig jubel af vittige
hoveder, der tror, at det er en vits. Søren
Kierkegaard

..

Fra : KNT

Dato : 30-08-05 03:50

Lad dog være at kaste med sten, når du bor i et glashus!

Knud

Fra : Bo Warming

Dato : 30-08-05 07:16

"KNT" <knud.thomsensle@tprivat.dk> wrote in message

> Lad dog være at kaste med sten, når du bor i et glashus!

Metaforisk kan man sige at mine ORD er at kaste med sten.

Juridisk og alm bondefornuft
gør indlysende at jeg er totalt skyldfri og har krav på samme beskyttelse
fra politi som en minister, for jeg er sagesløs og har ikke provokeret med
VOLD - kun med hvad ytringsfriheden giver mig ret til.