Shame on you Århus Politi !!!
Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-08-05 12:31

Fra : Ukendt

Dato : 25-08-05 12:43

news:430dad1d$0$176$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> http://www.stiften.dk/aarhus/artikel:aid=227819

Tre samtidige brande, måske en del andre opmærksomhedskrævende situationer
rundt om i byen?
Hvor meget mere vil du betale i skat for at få fuldstændig sikkerhed?

- Gepper

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 25-08-05 13:19

"(Gepper) Gert Poulsen" <Gepper(A)invalid.com> wrote in message

> [...]
> rundt om i byen?
> Hvor meget mere vil du betale i skat for at få fuldstændig sikkerhed?

Hvis en person bliver overfaldet under udførelsen af sit job, så skal
politiet fanden gale mig møde om PRONTO

(der er sgu ingen slinger i valsen hvis det er en politimand der føler sig
truet - og det skal der heller ikke være)

Og hvis problemet er penge, så kunne man jo bare have fortalt ham den
krigsliderlige at vi ikke havde råd til at fejre hans fødselsdag for ham

Peter

Fra : Peter Bang

Dato : 25-08-05 13:04

Christian B. Andresen <nobody@domain.country> skrev:
>http://www.stiften.dk/aarhus/artikel:aid=227819

Ja, det var ikke nogen heldig prioritering.

Ved ikke hvordan kontrollørene og deres arbejdsgiver er
organiseret, men der er da al mulig grund til at få noget dialog
om fremtiden op at stå, mellem Politi, faglig organisation,
brancheforening og andre interessanter.

Samtidig synes jeg nok, at fotografens billeder står flot og
skarpt. Han/hun var åbenbart heller ikke i det barmhjertige hjørne
den formiddag.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-08-05 13:18

"Peter Bang (slet MUFD7)" <peterbang@MUFD7privat.dk> wrote in message

> [...]
>
> Samtidig synes jeg nok, at fotografens billeder står flot og
> skarpt. Han/hun var åbenbart heller ikke i det barmhjertige hjørne

Synd at de anonymiseres.

Fra : Peter Bang

Dato : 25-08-05 13:31

Christian B. Andresen <nobody@domain.country> skrev:

>"Peter Bang (slet MUFD7)" <peterbang@MUFD7privat.dk> wrote in
message

>Synd at de anonymiseres.

Det er da fløjtende ligegyldigt.

Fra : Tim

Dato : 25-08-05 13:38

"Peter Bang (slet 4JX4A)" <peterbang@4JX4Aprivat.dk> wrote in message

> message

> hjørne

> Det er da fløjtende ligegyldigt.

Næh, absolut ikke.

Tim

Fra : Peter Bang

Dato : 25-08-05 14:03

Tim <thpetersen@hotmail.com> skrev:
>"Peter Bang (slet 4JX4A)" <peterbang@4JX4Aprivat.dk> wrote in
message

>Næh, absolut ikke.

øh ... nånå. Hvorfor ikke?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-08-05 14:10

"Peter Bang (slet P3IHL)" <peterbang@P3IHLprivat.dk> wrote in message

> øh ... nånå. Hvorfor ikke?

Hvorfor skal sådanne ballademagere og voldsmænd anonymiseres og beskyttes ?

Fra : Peter Bang

Dato : 25-08-05 14:17

Christian B. Andresen <nobody@domain.country> skrev:

> [...]

Det sla de heller ikke. De er blot ikke sigtet endnu. Der er vel
regler for hvad dagspressen kan bringe i sådanne sager.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 25-08-05 14:29

"Peter Bang (slet W09SB)" <peterbang@W09SBprivat.dk> wrote in message

> Det sla de heller ikke. De er blot ikke sigtet endnu. Der er vel
> regler for hvad dagspressen kan bringe i sådanne sager.

Men havde det været 2 der kysser så måtta man godt vise det ?!?!

Fra : hyggesen

Dato : 25-08-05 15:05

> [...]
>ikke kommer før de er ca 40 mand,de er nemlig en flok kællinger,men ja det
>er jo også kun dem som kan blive politifolk
rigtige mænd kan og vil ikke være polititøsedreng

Fra : Tim

Dato : 25-08-05 15:51

"hyggesen" <manse@mail.dk> wrote in message

> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i en meddelelse

> rigtige mænd kan og vil ikke være polititøsedreng

LOL for en smøre

Desuden tror jeg du havde løbet din vej, mens du hvinede som en fed lyserød
gris på vej til slagteriet )

Tim

Fra : Peter Bang

Dato : 25-08-05 16:05

Christian B. Andresen <nobody@domain.country> skrev:

>"Peter Bang (slet W09SB)" <peterbang@W09SBprivat.dk> wrote in
message

>Men havde det været 2 der kysser så måtta man godt vise det ?!?!

Pressejura er ikke min stærke side. Men hvis det kunne hjælpe på
politiets responstid og villighed til at hjælpe tjenestemænd i
nød, så fint med mig.

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 25-08-05 17:15

> "Peter Bang (slet W09SB)" <peterbang@W09SBprivat.dk> wrote in message

> Men havde det været 2 der kysser så måtta man godt vise det ?!?!

Buskontrollør Stefan Møller, viste hvordan muhamedanske overfaldsmænd
skal takles, op af lommen med hænderne, I stedet for at lade sig kue
tyranniseret spyttet på og hånet af en flok analfabeter, rejs jer op og klap
dem ned, det er det eneste de har respekt for, de er så bange at få en på
nakken, de er så forkælet af olden,bedste, og mor/søstre og andre
hunkønsvæsner i familien, de er ikke andet end fætre gedelort. Selv om
hunnerne i familien ser ham som den store hjerne læge på Skejby...........
Kurt