Pat Robertson kalder for 'assasination on ~
Fra : Ingolf

Dato : 24-08-05 19:02

Det er da helt hen i vejret.. eller blot Amerikansk?

Denne historie har nu florertet i over 2 døgn nu, og det er dokumenteret
fakta at manden (robertson), håber på et MORD PÅ EN PRÆSIDENT. nemlig Hugo
Chavez! Der er videoklip af denne sygelige 'ayatollah'/præst der kalder for
et mord.. hvad pokker, har han ikke læst Bibelen's 10 bud.. hvori der står..
"Du må ikke slå ihjel"

Men nu er man begyndt at kalde Robertson's udtalelser for overdrevne, og at
han IKKE foresørger et mord.
http://www.cnn.com/2005/US/08/24/robertson.chavez/index.html

Igen igen.. skal CIA afsted med deres "Jørgen Bonde"-våben (James Bond), og
nakke en, ja tro det eller ej, en tidligere CIA agaent, der ikke følger
ordre fra Washington.. og det skal fandme ikke undre mig han lægger død en
dag!.. pludseligt!
http://en.wikipedia.org/wiki/User:TDC/Hugo_Chavez

Se hvad Greg palast skriver:
http://www.gregpalast.com/detail.cfm?artid=230&row=2

Hvad mener i andre... Bør USA ikke tage afstand fra denne mand.. totalt!
Burde han ikke også blive sagsøgt, som man er så flittig med i USA, og blive
spærret inde?

Men ellers er det er lige en opgave for CIA..
http://en.wikipedia.org/wiki/CIA

Og læg mærke til deres tidligere statsstøttede terroraktioner
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_U.S._foreign_interventions_since_1945

_
Terror'r'Us

Fra : Per Rønne

Dato : 24-08-05 19:15

Ingolf <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote:

> Det er da helt hen i vejret.. eller blot Amerikansk?

Han er gak i låget, så kort kan det siges.
--
Per Erik Rønne

Fra : Ingolf

Dato : 24-08-05 19:38

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Han er gak i låget, så kort kan det siges.

Der er vi enige.. Og så siger man at 'at det kun de fanatiske muslimer der
kan finde på den slags'...

I rest my case!

Fra : Sirannon

Dato : 24-08-05 21:29

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Der er vi enige.. Og så siger man at 'at det kun de fanatiske muslimer der
> kan finde på den slags'...

prøv at se her:
http://www.reandev.com/taliban/

Fra : TBC

Dato : 25-08-05 00:25

"Sirannon" <rune_nospammmingaagaard@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> prøv at se her:
> http://www.reandev.com/taliban/

Næ, hele persongalleriet fra Fox News

Særligt Ann Coulter, Bob Dornan, og Rush Limbaugh er jævnligt
tilbagevendende gæster og "eksperter" på Fox News.

De er fuldstændigt uhæmmede, ekstremistiske, og ramt af nationalistisk og
højreekstremt storhedsvanvid i deres verdens og menneskesyn. Jeg tror de
ville kunne have skræmt både Hitler, Mosulini og Franco til løbe grædende
hjemmefra hver dag, hvis de alle havde været brødre og søstre.

TBC

Fra : Per Rønne

Dato : 25-08-05 03:56

TBC <-sutmin@2night.dk> wrote:

> Mosulini

Mussolini, Benito.
--
Per Erik Rønne

Fra : TBC

Dato : 25-08-05 09:07

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> Mussolini, Benito.

Sì, majonæse

Han var ikke lige i min PC's stavekontrol. Heldigvis er du og de fleste nok
i stand til at abstrahere fra fejlstavningen, og forstå meningen alligevel

TBC

Fra : Knud Larsen

Dato : 25-08-05 09:07

"TBC" <-sutmin@2night.dk> wrote in message
> [...]
> ville kunne have skræmt både Hitler, Mosulini og Franco til løbe grædende
> hjemmefra hver dag, hvis de alle havde været brødre og søstre.

Men både de og Pat Robertson bliver gjort til grin i store TV-udsendelser
hver eneste dag, - jeg så ét eksempel i går. De muslimske ayatollaer bliver
ikke gjort til grin i muslimske medier, tværtimod. Dér er jo da én væsentlig
forskel.

Fra : TBC

Dato : 25-08-05 09:30

> Men både de og Pat Robertson bliver gjort til grin i store TV-udsendelser
> hver eneste dag, - jeg så ét eksempel i går.

Virkelig? ...Jeg ville syntes det kunne være sjovt at se Ann Coulter, Bob
Dornan eller og Rush Limbaugh gjort til genstand for humor, men jeg har
desværre kun set Ann Coulter, Bob Dornan, og Rush Limbaugh gøre sig selv til
grin, ...afhængigt af øjnene der ser.

> De muslimske ayatollaer bliver ikke gjort til grin i muslimske medier,
> tværtimod. Dér er jo da én væsentlig forskel.

Ja.

TBC

Fra : Knud Larsen

Dato : 25-08-05 12:32

> [...]
> desværre kun set Ann Coulter, Bob Dornan, og Rush Limbaugh gøre sig selv
> til grin, ...afhængigt af øjnene der ser.

De er jo meget langt ude, - og lever af det, lige som Pat Robertson gør, jo
værre jo bedre for deres økonomi.

Fra : TBC

Dato : 25-08-05 19:05

> De er jo meget langt ude, - og lever af det, lige som Pat Robertson gør,
> jo værre jo bedre for deres økonomi.

Det har du for så vidt ret i. Men hvis det insinuerer at de burde kunne gøre
for det, så at sige, og man der burde kunne forvente lidt større
ansvarlighed på basis af deres kapacitet, så gør det egentligt bare det hele
meget værre.

TBC

Fra : Niels Elgaard Larsen

Dato : 25-08-05 19:55

TBC skrev:

> [...]
> desværre kun set Ann Coulter, Bob Dornan, og Rush Limbaugh gøre sig selv
> til grin, ...afhængigt af øjnene der ser.

Pat Robertson bidraget fantastisk til The Daily Show.

http://www.comedycentral.com/sitewide/media_player/play.jhtml?itemId=17493

Og det kommer jo fint i tråd med at han bad for døde højesteretsdommere:
http://www.comedycentral.com/sitewide/media_player/play.jhtml?itemId=17138

--
Niels Elgaard Larsen
http://www.agol.dk/elgaard

Fra : TBC

Dato : 04-09-05 19:17

"Niels Elgaard Larsen" <elgaard@agol.dk> skrev i en meddelelse

>Og det kommer jo fint i tråd med at han bad for døde højesteretsdommere:
>http://www.comedycentral.com/sitewide/media_player/play.jhtml?itemId=17138

Det har tilsyneladende virket

....Bare ikke lige på den han formentligt selv havde i tanke

Justice Rehnquist er død, så Bush får en chanche mere. Ikke at det betyder
det store da Rehnquist var en af de absolut mest højreorienterede
højesteretsdommere der var

TBC

Fra : 3W

Dato : 05-09-05 01:12

> [...]
> Justice Rehnquist er død, så Bush får en chanche mere. Ikke at det betyder
> det store da Rehnquist var en af de absolut mest højreorienterede

Hvad præcist gjorde ham til højreorienteret?

Fra : Allan Riise

Dato : 05-09-05 06:34

"3W" <dghncv@cvxlksjdf.net> skrev i en meddelelse

> Hvad præcist gjorde ham til højreorienteret?

Vil du ikke nok begrænse dig til at debattere noget du har fakta om, for nu
er du simpelthen for plat.

Prøv at sætte dig ind i emnet, du kunne evt gå ind på www.cnn.com,
www.nytimes.com eller www.washingtonpost.com, eller hvis du vil have the
short story, så søg på hans biografi.

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 05-09-05 06:55

3W <dghncv@cvxlksjdf.net> wrote:

> Hvad præcist gjorde ham til højreorienteret?

Voldsom modstand mod fri abort. Voldsom mod at Højesterets flertal
erklærede forbud mod homoseksualitet som forfatningsstridig - han mente
at et seksuelt forhold mellem to voksne mænd fortsat burde kunne medføre
en langvarig fængselsdom, sådan som lovgivningen i sydstaterne var
indtil Højesteret for få år siden erklærede det forfatningsstridigt.

Han var jo lige så højreorienteret som Kim Larsen i denne gruppe er det.
--
Per Erik Rønne

Fra : 3W

Dato : 05-09-05 20:27

> [...]
> en langvarig fængselsdom, sådan som lovgivningen i sydstaterne var
> indtil Højesteret for få år siden erklærede det forfatningsstridigt.

Så vidt jeg ved, var hans job at fortolke forfatningen, ikke at lovgive sin
egen mening.

Fra : Allan Riise

Dato : 05-09-05 20:32

> "Per Rønne" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message
>
> Så vidt jeg ved, var hans job at fortolke forfatningen, ikke at lovgive
> sin
> egen mening.

He he he he, ho ho ho ho, ha ha ha ha, hulk og støn...

Klart worldwideweb, det er derfor at Bush gør alt for at få en så
konservativ højesteretsdommer som muligt som leder af samme, og derfor at
det virkelig er en appelsin i hans turban, at ikke nok med at han skal
udpege 2 nye dommere, han skal også vælge hvem der sætter dagsordenen.

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 06-09-05 07:41

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
> det virkelig er en appelsin i hans turban, at ikke nok med at han skal
> udpege 2 nye dommere, han skal også vælge hvem der sætter dagsordenen.

Ja, reelt er den amerikanske Højesteret på mange måder et /lovgivende/
organ. Hvis medlemmer altså sidder på livstid.
--
Per Erik Rønne

Fra : 3W

Dato : 06-09-05 17:59

> Ja, reelt er den amerikanske Højesteret på mange måder et /lovgivende/
> organ. Hvis medlemmer altså sidder på livstid.

Desværre ja. Der er ofte gået aktivisme i dommene. Det mange glemmer er, at
USA forfatning er utroligt frihedsorienteret, med begrænset magt til den
føderale regering og beskyttelse af individets rettigheder. Det er en
forfatning baseret på konservative/liberalistiske ideer. Derfor når en
dommer fortolker forfatningen, kan han nemt blive beskyldt for at være
konservativ. Dermed ikke sagt, at der ikke er aktivister i begge retninger,
men de mest grelle eksempler kommer oftest fra de mere venstreorienterede
dommere, som mange gange ikke har skyggen af opbakning i forfatningen, men i
stedet "fortolker" meget bredt.

Fra : Per Rønne

Dato : 24-08-05 21:27

> [...]

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Der er vi enige.. Og så siger man at 'at det kun de fanatiske muslimer der

Du trænger vist til et oplysende besøg på en lukket, psykiatrisk
afdeling ;-(.

I øvrigt var ej heller Adolf Hitler eller mændene omkring ham muslimer,
selv om de dog nærede stor respekt for netop dette religiøst-politiske
system. Som skabte så gode soldater.

Manden fylder ifølge Encyclopædia Britannica til november 67 år, så han
kan ikke engang undskyldes med fremskreden alder - og han har altid
ligget derude, hvor republikanske præsidenter har følt at med sådanne
venner, er der slet ikke brug for fjender ...
--
Per Erik Rønne

Fra : Ingolf

Dato : 24-08-05 21:59

> Du trænger vist til et oplysende besøg på en lukket, psykiatrisk
> afdeling ;-(.

ROFL... det kan da næppe være oplysende? Men ved du bedre? ;)

> I øvrigt var ej heller Adolf Hitler eller mændene omkring ham muslimer,
> selv om de dog nærede stor respekt for netop dette religiøst-politiske
> system. Som skabte så gode soldater.

Hvordan kæder du dette samme med AH?

> [...]
> ligget derude, hvor republikanske præsidenter har følt at med sådanne
> venner, er der slet ikke brug for fjender ...

Ja.. men han du skal nok ikke skue hunden på hårene.. Men det er stadig en
mulighed aten ignorant som Jeb Bush , eller Shwarzenegger blev præsident i
USA...

Tjaa.. behøver jeg at uddyde?

Ja.. kald mig bare Nazist.. det er i jo godt på med.. .selvom jeg er MEGET
lagt fra!

Fra : Per Rønne

Dato : 25-08-05 03:56

Ingolf <Dont_Spam_ingolf@excite.com> wrote:

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message
>
> ROFL... det kan da næppe være oplysende? Men ved du bedre? ;)

> Hvordan kæder du dette samme med AH?

Jeg nævner blot folk fra Vesten der er eller var lige så langt ude,
eller længere, som de islamiske terrorister vi i dag har problemer med.
--
Per Erik Rønne

Fra : Sten Schou

Dato : 24-08-05 21:32

"Ingolf" <Dont_Spam_ingolf@excite.com> skrev i en meddelelse

> Der er vi enige.. Og så siger man at 'at det kun de fanatiske muslimer der
> kan finde på den slags'...

Der er forskel på at gå efter manden, og så gå efter mængden....

Hilsen Sten

Fra : TBC

Dato : 25-08-05 02:58

> Det er da helt hen i vejret.. eller blot Amerikansk?

> Hvad mener i andre... Bør USA ikke tage afstand fra denne mand.. totalt!

Jo, det mener jeg. Og det gør de normale Amerikanere også, og manden har nu
måttet undskylde.

Problemet er blot at landet for tiden har alt for mange ekstreme redneck
right wingers og fanatikere. Så sent som i går i The O'Reily factor var der
en eller anden kendt politiker der forsvarede Pat Robertsons's holdning og
tillige talte for at man jævnede et par civile irakiske huse med jorden med
fly angreb hver gang der havde været et bombeanslag mod Amerikanerne tropper
i landet. Og lige nu i dag er jeg lige blevet færdig med at lytte til endnu
en "ekspert" på Fox News (en tidligere FBI mand, Wayne Simmons) som mener at
USA burde snigmyrde ikke alene Hugo Chavez, men også mange andre fjender af
landet, som f.eks Nord Koreas og Irans præsidenter.

Jeg husker også den sindsyge republikaner der i ramme alvor mente at man
burde sende et hangarskib til Frankrig, den gang Frankrig havde talt USA
imod. "Det er det eneste de forstår", og "diplomatiet var spild af tid med
dem" var hans mening.

Sheriff Joe Arpaio er heller ikke værd at glemme, han er direkte populær i
hans redneck distrikt.

Jeg er begyndt at "holde" lidt mere af Bush, efter at jeg har opdaget at
manden er direkte afbalanceret og moderat set i forhold til nogle af de helt
psykopatiske rednecs, nationalister og republikanere landet ellers kan diske
op med. (På en måde minder det lidt om gruppen her

> Burde han ikke også blive sagsøgt, som man er så flittig med i USA

Jo, spørgsmålet er bare for hvad. Han har, og bør jo dog trods alt have hans
ytringsfrihed.

Men man kunne *syntes* at han burde stå til ansvar på et eller andet plan
for at skade både sin religion og sit lands omdømme, som har det svært nok i
forvejen.

> og blive spærret inde?

Ikke sku da i et Amerikansk fængsel, det ville være for overdreven en straf
for hans fejltrin imho.

TBC