/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Krabasken Atter Nu Igen!!
Fra : Ulrich Valera


Dato : 24-08-05 18:21

Så skal vi til det igen!

Nye stramninger for bilisterne -
Klip i kørekortet for en masse ting på en lang liste -.

Besynderligt som de bilhadende papirnussere kan blive ved med at udforme
hadefulde forordninger til at tugte løs på deres medmennesker.

Bilisternes organisationer, herunder FDM, har man - heller ikke i denne
sag - nogen glæde af.

De er ligeså uduelige som de øvrige brancheorganisationer.
Det lyder derfra som med én mund:
"Vi er så glade for de nye regler. Dem har vi ventet på så længe."

Men vi er mange, der er SÅ trætte af alle de urimelige krav, der forpester
dagligdagen.

Er det mon nu også virkelig VorHerre Gud selv, der fastsætter fartgrænserne
på de forskellige vejstrækninger?

Eller har du også set en del steder, hvor det helt tydeligt er en bilhadende
idiot, der har fastsat dem?

Så vi må til at slå igen!

Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
panelkrybere, der finder sig i alt!
Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op for
deres fjernelse.

Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle instanser.

Et demokrati er ikke for nikkedukker og skulderklappere.

Det er til for at blive hørt!

Ulrich Valera
Forbudshader



 
 
John Schmitt (24-08-2005)
Kommentar
Fra : John Schmitt


Dato : 24-08-05 19:00


"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Så skal vi til det igen!
>
> Nye stramninger for bilisterne -
> Klip i kørekortet for en masse ting på en lang liste -.
>
> Besynderligt som de bilhadende papirnussere kan blive ved med at udforme
> hadefulde forordninger til at tugte løs på deres medmennesker.
>
> Bilisternes organisationer, herunder FDM, har man - heller ikke i denne
> sag - nogen glæde af.
>
> De er ligeså uduelige som de øvrige brancheorganisationer.
> Det lyder derfra som med én mund:
> "Vi er så glade for de nye regler. Dem har vi ventet på så længe."
>
> Men vi er mange, der er SÅ trætte af alle de urimelige krav, der forpester
> dagligdagen.
>
> Er det mon nu også virkelig VorHerre Gud selv, der fastsætter
> fartgrænserne på de forskellige vejstrækninger?
>
> Eller har du også set en del steder, hvor det helt tydeligt er en
> bilhadende idiot, der har fastsat dem?
>
> Så vi må til at slå igen!
>
> Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
> panelkrybere, der finder sig i alt!
> Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
> lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op for
> deres fjernelse.
>
> Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle instanser.
>
> Et demokrati er ikke for nikkedukker og skulderklappere.
>
> Det er til for at blive hørt!
>
> Ulrich Valera
> Forbudshader

Tør nu øjnene og overhold færdselsloven.

JS



Henri Gath (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 24-08-05 20:59


"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
news:430cb56b$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Tør nu øjnene og overhold færdselsloven.

Hold kæft.....du er da et skod?



John Schmitt (25-08-2005)
Kommentar
Fra : John Schmitt


Dato : 25-08-05 12:09


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430cd17b$0$98269$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
> news:430cb56b$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Tør nu øjnene og overhold færdselsloven.
>
> Hold kæft.....du er da et skod?
Fedt argument, fik du noget i øjet eller tuder du stadigvæk?

JS



PerX ... (25-08-2005)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 25-08-05 22:18

In article <430cb56b$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "John
Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> says...
>
> "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Så skal vi til det igen!
> >
> > Nye stramninger for bilisterne -
> > Klip i kørekortet for en masse ting på en lang liste -.
> >
> > Besynderligt som de bilhadende papirnussere kan blive ved med at udforme
> > hadefulde forordninger til at tugte løs på deres medmennesker.
> >
> > Bilisternes organisationer, herunder FDM, har man - heller ikke i denne
> > sag - nogen glæde af.
> >
> > De er ligeså uduelige som de øvrige brancheorganisationer.
> > Det lyder derfra som med én mund:
> > "Vi er så glade for de nye regler. Dem har vi ventet på så længe."
> >
> > Men vi er mange, der er SÅ trætte af alle de urimelige krav, der forpester
> > dagligdagen.
> >
> > Er det mon nu også virkelig VorHerre Gud selv, der fastsætter
> > fartgrænserne på de forskellige vejstrækninger?
> >
> > Eller har du også set en del steder, hvor det helt tydeligt er en
> > bilhadende idiot, der har fastsat dem?
> >
> > Så vi må til at slå igen!
> >
> > Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
> > panelkrybere, der finder sig i alt!
> > Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
> > lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op for
> > deres fjernelse.
> >
> > Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle instanser.
> >
> > Et demokrati er ikke for nikkedukker og skulderklappere.
> >
> > Det er til for at blive hørt!
> >
> > Ulrich Valera
> > Forbudshader
>
> Tør nu øjnene og overhold færdselsloven.

Hvorfor? Den er jo forkert.


Christian B. Andrese~ (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 26-08-05 07:35


"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote in message
news:MPG.1d7853fcab3fa95f98b3af@news.usenetserver.com...
> In article <430cb56b$0$173$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>, "John
> Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> says...
> >
> > "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> > news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > > Så skal vi til det igen!
> > >
> > > Nye stramninger for bilisterne -
> > > Klip i kørekortet for en masse ting på en lang liste -.
> > >
> > > Besynderligt som de bilhadende papirnussere kan blive ved med at
udforme
> > > hadefulde forordninger til at tugte løs på deres medmennesker.
> > >
> > > Bilisternes organisationer, herunder FDM, har man - heller ikke i
denne
> > > sag - nogen glæde af.
> > >
> > > De er ligeså uduelige som de øvrige brancheorganisationer.
> > > Det lyder derfra som med én mund:
> > > "Vi er så glade for de nye regler. Dem har vi ventet på så længe."
> > >
> > > Men vi er mange, der er SÅ trætte af alle de urimelige krav, der
forpester
> > > dagligdagen.
> > >
> > > Er det mon nu også virkelig VorHerre Gud selv, der fastsætter
> > > fartgrænserne på de forskellige vejstrækninger?
> > >
> > > Eller har du også set en del steder, hvor det helt tydeligt er en
> > > bilhadende idiot, der har fastsat dem?
> > >
> > > Så vi må til at slå igen!
> > >
> > > Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
> > > panelkrybere, der finder sig i alt!
> > > Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
> > > lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op
for
> > > deres fjernelse.
> > >
> > > Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle
instanser.
> > >
> > > Et demokrati er ikke for nikkedukker og skulderklappere.
> > >
> > > Det er til for at blive hørt!
> > >
> > > Ulrich Valera
> > > Forbudshader
> >
> > Tør nu øjnene og overhold færdselsloven.
>
> Hvorfor? Den er jo forkert.

Generelt eller nogle få små bidder ?


--
mvh / regards
Christian
CMT top 20 countdown: http://makeashorterlink.com/?M29812BAB
Cruise music: http://www.yee-haw.dk



Kim Larsen (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-08-05 19:15

"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Så skal vi til det igen!
>
> Nye stramninger for bilisterne -
> Klip i kørekortet for en masse ting på en lang liste -.
>
> Besynderligt som de bilhadende papirnussere kan blive ved med at udforme
> hadefulde forordninger til at tugte løs på deres medmennesker.
>
> Bilisternes organisationer, herunder FDM, har man - heller ikke i denne
> sag - nogen glæde af.
>
> De er ligeså uduelige som de øvrige brancheorganisationer.
> Det lyder derfra som med én mund:
> "Vi er så glade for de nye regler. Dem har vi ventet på så længe."
>
> Men vi er mange, der er SÅ trætte af alle de urimelige krav, der forpester
> dagligdagen.
>
> Er det mon nu også virkelig VorHerre Gud selv, der fastsætter
> fartgrænserne på de forskellige vejstrækninger?
>
> Eller har du også set en del steder, hvor det helt tydeligt er en
> bilhadende idiot, der har fastsat dem?
>
> Så vi må til at slå igen!
>
> Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
> panelkrybere, der finder sig i alt!
> Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
> lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op for
> deres fjernelse.
>
> Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle instanser.
>
> Et demokrati er ikke for nikkedukker og skulderklappere.
>
> Det er til for at blive hørt!

Det er godt at du sådan piver og jamrer. Det bekræfter mig i at klip på
kørekortet er en rigtig god idé. Formentlig er du én af dem som kommer i
kombolage med denne nye lov og skal på den med nyt førerbevis. Jeg kender en
anden som sikkert også render ind i problemer med denne lov. Han kører bil
som ind i h.l..de og mener samtidig han gør det rimeligt godt i trafikken.

Desperadoerne i trafikken får nu kærligheden at føle og det skulle have
været sket for *længe* siden. Kørekortet er ikke noget man ejer, hvad mange
tror, men noget man har til låns og skal opføre sig ordentligt for at gøre
sig fortjent til at beholde. Jeg har selv kørekort og det har jeg lige som
altid tænkt mig at passe godt på.

Det bedste er, at de unge fartglade idioter i trafikken nu bliver
afmonteret.

Alt i alt, en god dag på torsdag den 1. september - en god dag for
trafiksikkerheden.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Henri Gath (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 24-08-05 21:00


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:d9e24$430cb924$3e3d8cd9$28279@news.arrownet.dk...

> Alt i alt, en god dag på torsdag den 1. september - en god dag for
> trafiksikkerheden.

*LOOOOL*....hold da kæft, en velafrettet idiot........



Kurt Harald Nedergaa~ (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Kurt Harald Nedergaa~


Dato : 24-08-05 21:32


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430cd1ae$0$98294$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:d9e24$430cb924$3e3d8cd9$28279@news.arrownet.dk...
>
>> Alt i alt, en god dag på torsdag den 1. september - en god dag for
>> trafiksikkerheden.
>
> *LOOOOL*....hold da kæft, en velafrettet idiot........

Ja det bliver en skelsættende dag for trafiksikkerheden, den
1.september. Det er det bedste tiltag der er sket til at komme af med
vandvidsbilisterne, der også har inddraget fortovene til gade. Og ikke
kender hastighedsgrænser...........
>
>



Henri Gath (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 24-08-05 21:36


"Kurt Harald Nedergaard" <kurtnedergaard@privat.tele.dk> skrev i en
meddelelse news:430cd931$0$183$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:430cd1ae$0$98294$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:d9e24$430cb924$3e3d8cd9$28279@news.arrownet.dk...
>>
>>> Alt i alt, en god dag på torsdag den 1. september - en god dag for
>>> trafiksikkerheden.
>>
>> *LOOOOL*....hold da kæft, en velafrettet idiot........
>
> Ja det bliver en skelsættende dag for trafiksikkerheden, den
> 1.september. Det er det bedste tiltag der er sket til at komme af med
> vandvidsbilisterne, der også har inddraget fortovene til gade. Og ikke
> kender hastighedsgrænser...........

Vel talt, slave....



Tim (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 25-08-05 06:49

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
news:d9e24$430cb924$3e3d8cd9$28279@news.arrownet.dk...
> "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> Så skal vi til det igen!
>>

snip

>>
>> Et demokrati er ikke for nikkedukker og skulderklappere.
>>
>> Det er til for at blive hørt!
>
> Det er godt at du sådan piver og jamrer. Det bekræfter mig i at klip på
> kørekortet er en rigtig god idé. Formentlig er du én af dem som kommer i
> kombolage med denne nye lov og skal på den med nyt førerbevis. Jeg kender
> en anden som sikkert også render ind i problemer med denne lov. Han kører
> bil som ind i h.l..de og mener samtidig han gør det rimeligt godt i
> trafikken.
>
> Desperadoerne i trafikken får nu kærligheden at føle og det skulle have
> været sket for *længe* siden. Kørekortet er ikke noget man ejer, hvad
> mange tror, men noget man har til låns og skal opføre sig ordentligt for
> at gøre sig fortjent til at beholde. Jeg har selv kørekort og det har jeg
> lige som altid tænkt mig at passe godt på.
>
> Det bedste er, at de unge fartglade idioter i trafikken nu bliver
> afmonteret.
>
> Alt i alt, en god dag på torsdag den 1. september - en god dag for
> trafiksikkerheden.
>

Få dig nu et kørekort, inden du hyler op om noget du ikke aner en døjt om.

Tim



Christian B. Andrese~ (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 25-08-05 08:50


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
news:d9e24$430cb924$3e3d8cd9$28279@news.arrownet.dk...
> Alt i alt, en god dag på torsdag den 1. september - en god dag for
> trafiksikkerheden.

Enig.


--
mvh / regards
Christian
CMT top 20 countdown: http://makeashorterlink.com/?M29812BAB
Cruise music: http://www.yee-haw.dk



GB (25-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 25-08-05 12:58

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> skrev i meddelelsen
news:430d781d$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

>> Alt i alt, en god dag på torsdag den 1. september - en god dag for
>> trafiksikkerheden.
> Enig.

Også herfra - hvis folk kører råddent, er de ikke alene til fare for sig
selv, men også for uskyldige medtrafikanter.



--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

PerX ... (25-08-2005)
Kommentar
Fra : PerX ...


Dato : 25-08-05 22:20

In article <d9e24$430cb924$3e3d8cd9$28279@news.arrownet.dk>,
kl2607x@yahoo.dk says...
> "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> > Så skal vi til det igen!
> >
> > Nye stramninger for bilisterne -
> > Klip i kørekortet for en masse ting på en lang liste -.
> >
> > Besynderligt som de bilhadende papirnussere kan blive ved med at udforme
> > hadefulde forordninger til at tugte løs på deres medmennesker.
> >
> > Bilisternes organisationer, herunder FDM, har man - heller ikke i denne
> > sag - nogen glæde af.
> >
> > De er ligeså uduelige som de øvrige brancheorganisationer.
> > Det lyder derfra som med én mund:
> > "Vi er så glade for de nye regler. Dem har vi ventet på så længe."
> >
> > Men vi er mange, der er SÅ trætte af alle de urimelige krav, der forpester
> > dagligdagen.
> >
> > Er det mon nu også virkelig VorHerre Gud selv, der fastsætter
> > fartgrænserne på de forskellige vejstrækninger?
> >
> > Eller har du også set en del steder, hvor det helt tydeligt er en
> > bilhadende idiot, der har fastsat dem?
> >
> > Så vi må til at slå igen!
> >
> > Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
> > panelkrybere, der finder sig i alt!
> > Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
> > lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op for
> > deres fjernelse.
> >
> > Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle instanser.
> >
> > Et demokrati er ikke for nikkedukker og skulderklappere.
> >
> > Det er til for at blive hørt!
>
> Det er godt at du sådan piver og jamrer. Det bekræfter mig i at klip på
> kørekortet er en rigtig god idé.

Det er tåbeligt at de siger folk skal tage kørekortet igen, kunne de
ikke bare udskrive en større bøde (10000 kr fx). Der er jo ingen der er
i tvivle om loven, kun om hvorfor idioterne laver en dårlig lov.


John Schmitt (25-08-2005)
Kommentar
Fra : John Schmitt


Dato : 25-08-05 22:41

Hello, PerX!
You wrote on Thu, 25 Aug 2005 23:19:57 +0200:

P> In article <d9e24$430cb924$3e3d8cd9$28279@news.arrownet.dk>,
P> kl2607x@yahoo.dk says...
??>> "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
??>> news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
??>>> Så skal vi til det igen!
??>>>
??>>> Nye stramninger for bilisterne -
??>>> Klip i kørekortet for en masse ting på en lang liste -.
??>>>
??>>> Besynderligt som de bilhadende papirnussere kan blive ved med at
??>>> udforme hadefulde forordninger til at tugte løs på deres
??>>> medmennesker.
??>>>
??>>> Bilisternes organisationer, herunder FDM, har man - heller ikke i
??>>> denne sag - nogen glæde af.
??>>>
??>>> De er ligeså uduelige som de øvrige brancheorganisationer.
??>>> Det lyder derfra som med én mund:
??>>> "Vi er så glade for de nye regler. Dem har vi ventet på så længe."
??>>>
??>>> Men vi er mange, der er SÅ trætte af alle de urimelige krav, der
??>>> forpester dagligdagen.
??>>>
??>>> Er det mon nu også virkelig VorHerre Gud selv, der fastsætter
??>>> fartgrænserne på de forskellige vejstrækninger?
??>>>
??>>> Eller har du også set en del steder, hvor det helt tydeligt er en
??>>> bilhadende idiot, der har fastsat dem?
??>>>
??>>> Så vi må til at slå igen!
??>>>
??>>> Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
??>>> panelkrybere, der finder sig i alt!
??>>> Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en
??>>> god lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen
??>>> op for deres fjernelse.
??>>>
??>>> Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle
??>>> instanser.
??>>>
??>>> Et demokrati er ikke for nikkedukker og skulderklappere.
??>>>
??>>> Det er til for at blive hørt!
??>>
??>> Det er godt at du sådan piver og jamrer. Det bekræfter mig i at klip
??>> på kørekortet er en rigtig god idé.

> Det er tåbeligt at de siger folk skal tage kørekortet igen, kunne de
> ikke bare udskrive en større bøde (10000 kr fx). Der er jo ingen der er
> i tvivle om loven, kun om hvorfor idioterne laver en dårlig lov.

Tudefjæs - overhold loven eller tag bussen.



Henri Gath (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 25-08-05 23:05


"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
news:430e3aa7$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Tudefjæs - overhold loven eller tag bussen.


Pikspiller-blic´v du ved at være slave



John Schmitt (26-08-2005)
Kommentar
Fra : John Schmitt


Dato : 26-08-05 00:06


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430e408b$0$43537$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
> news:430e3aa7$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
>> Tudefjæs - overhold loven eller tag bussen.
>
>
> Pikspiller-blic´v du ved at være slave

Tvært i mod - jeg er ikke afhængig af adrenalinrusen ved at køre for stærkt.
Du er selv slaven, men din anden blodtryksforhøjende afhængighed: at være en
utålelig nar i nyhedsgrupper.
Ingen bliver slave ved at overholde love alle (på nær nogle få tudefjæs)
synes er rimelige.



JS



Henri Gath (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 26-08-05 00:14


"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
news:430e4e99$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:430e408b$0$43537$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
>> news:430e3aa7$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>>> Tudefjæs - overhold loven eller tag bussen.
>>
>>
>> Pikspiller-blic´v du ved at være slave
>
> Tvært i mod - jeg er ikke afhængig af adrenalinrusen ved at køre for
> stærkt.

Nej...du er vist ikke i besiddelse af noget,der bare minder om adrenalin...

> Du er selv slaven, men din anden blodtryksforhøjende afhængighed: at være
> en utålelig nar i nyhedsgrupper.

Sagde denne parodi på et menneske......

> Ingen bliver slave ved at overholde love alle (på nær nogle få tudefjæs)
> synes er rimelige.

Du kan godt lide ordet tudefjæs? Får det din lille impotente pik til at
dryppe noget, der minder om normale menneskers udløssning?
Svans



John Schmitt (26-08-2005)
Kommentar
Fra : John Schmitt


Dato : 26-08-05 00:19


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430e4fd9$0$43517$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
> news:430e4e99$0$188$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>
>> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:430e408b$0$43537$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>
>>> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
>>> news:430e3aa7$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>>>
>>>> Tudefjæs - overhold loven eller tag bussen.
>>>
>>>
>>> Pikspiller-blic´v du ved at være slave
>>
>> Tvært i mod - jeg er ikke afhængig af adrenalinrusen ved at køre for
>> stærkt.
>
> Nej...du er vist ikke i besiddelse af noget,der bare minder om
> adrenalin...
>
>> Du er selv slaven, men din anden blodtryksforhøjende afhængighed: at være
>> en utålelig nar i nyhedsgrupper.
>
> Sagde denne parodi på et menneske......
>
>> Ingen bliver slave ved at overholde love alle (på nær nogle få tudefjæs)
>> synes er rimelige.
>
> Du kan godt lide ordet tudefjæs? Får det din lille impotente pik til at
> dryppe noget, der minder om normale menneskers udløssning?
> Svans

Al den vrede Gath - men trøst dig, det er der også behandling for.
Sov sødt lille Gath!

JS



Alucard (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 26-08-05 06:14

On Fri, 26 Aug 2005 01:13:52 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>>>> Tudefjæs - overhold loven eller tag bussen.
>>>
>>> Pikspiller-blic´v du ved at være slave
>>
>> Tvært i mod - jeg er ikke afhængig af adrenalinrusen ved at køre for
>> stærkt.
>
>Nej...du er vist ikke i besiddelse af noget,der bare minder om adrenalin...
>
>> Du er selv slaven, men din anden blodtryksforhøjende afhængighed: at være
>> en utålelig nar i nyhedsgrupper.
>
>Sagde denne parodi på et menneske......
>
>> Ingen bliver slave ved at overholde love alle (på nær nogle få tudefjæs)
>> synes er rimelige.
>
>Du kan godt lide ordet tudefjæs? Får det din lille impotente pik til at
>dryppe noget, der minder om normale menneskers udløssning?
>Svans

Sagde fjolset der opfører sig som en dreng på 12 år, der står bag
køkkendøren og spiller pik.......


GB (26-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-08-05 06:34

Alucard <alucard44@otmail.com> skrev i meddelelsen
news:659tg1l8kk5me896qgsj4rf9tcvb57ebqd@4ax.com:

> Sagde fjolset der opfører sig som en dreng på 12 år, der står bag
> køkkendøren og spiller pik.......

Stod du bag køkkendøren og spillede pik da du var 12 år, da? Eller er du
bare på drugs?

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

Christian B. Andrese~ (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 26-08-05 07:36


"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
news:430e408b$0$43537$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> skrev i en meddelelse
> news:430e3aa7$0$147$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> > Tudefjæs - overhold loven eller tag bussen.
>
>
> Pikspiller-blic´v du ved at være slave

Håber ikke at jeres evner til at overholde færdselsloven er på samme niveau
som jeres evne til debat.


--
mvh / regards
Christian
CMT top 20 countdown: http://makeashorterlink.com/?M29812BAB
Cruise music: http://www.yee-haw.dk



Henri Gath (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 24-08-05 21:05


"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

skrev en masse fornuftige ting.....

Ja, du har helt ret....tiden nærmer sig for et opgør med alle de små
pikspillere i den offentlige administration..........har fire fartbøder
liggende, som jeg nu går i retten med....de skal eddemanene få lov at
arbejde for deres penge.............de stiller deres målelort op i
overgangen fra land- til byzone....kors i røven!



Ukendt (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 24-08-05 21:33



"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430cd2fb$0$98219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>de stiller deres målelort op i overgangen fra land- til byzone....kors i
>røven!

Altså der hvor man skal sætte farten ned til 50 km/t pga. tæt befolkning,
eller?




Henri Gath (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 24-08-05 21:36


"KLL" <ja jeg har da> skrev i en meddelelse
news:430cd96e$0$33652$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:430cd2fb$0$98219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>de stiller deres målelort op i overgangen fra land- til byzone....kors i
>>røven!
>
> Altså der hvor man skal sætte farten ned til 50 km/t pga. tæt befolkning,
> eller?

Hvis du ellers kunne læse.....så stod der , der hvor man skal sætte farten
op, fordi der ikke er nogen mennesker mere......



Ralph (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 24-08-05 22:22

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430cda1c$0$98303$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>de stiller deres målelort op i overgangen fra land- til byzone....kors i
>>>røven!
>>
> Hvis du ellers kunne læse.....så stod der , der hvor man skal sætte farten
> op, fordi der ikke er nogen mennesker mere......

Hvis du mener at man skal sætte farten OP i overgang fra land- til byzone
(de fire ovenstående linier er DINE citater) så tæl de dage du har dit
kørekort endnu - forhåbentligt få.


--
venligst
Ralph



Henri Gath (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 24-08-05 22:29


"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:430ce4d2$0$68323$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:430cda1c$0$98303$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>>de stiller deres målelort op i overgangen fra land- til byzone....kors i
>>>>røven!
>>>
>> Hvis du ellers kunne læse.....så stod der , der hvor man skal sætte
>> farten op, fordi der ikke er nogen mennesker mere......
>
> Hvis du mener at man skal sætte farten OP i overgang fra land- til byzone
> (de fire ovenstående linier er DINE citater) så tæl de dage du har dit
> kørekort endnu - forhåbentligt få.

Hehe...der skulle nu have stået overgang fra by- til landzone......men det
gør vel ingen forskel for slavenaturerne herinde?



Kim Larsen (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 24-08-05 22:46

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:430ce4d2$0$68323$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:430cda1c$0$98303$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>>de stiller deres målelort op i overgangen fra land- til byzone....kors i
>>>>røven!
>>>
>> Hvis du ellers kunne læse.....så stod der , der hvor man skal sætte
>> farten op, fordi der ikke er nogen mennesker mere......
>
> Hvis du mener at man skal sætte farten OP i overgang fra land- til byzone
> (de fire ovenstående linier er DINE citater) så tæl de dage du har dit
> kørekort endnu - forhåbentligt få.

Det er en skam jeg ikke kan stå og se på den dag strømerne snupper Henri
Gaths kørekort. Han vil sikkert stå og skabe sig helt åndsvagt og ryge i
spjældet til afkøling og et yderligere bødeforlæg

Men vi kan jo sikkert nyde ham her i nyhedsgruppen når han de efterfølgende
dage flipper helt ud over inddragelsen ))))

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Henri Gath (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 24-08-05 22:56


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:3738c$430ceaad$3e3d8cd9$17007@news.arrownet.dk...

> Det er en skam jeg ikke kan stå og se på den dag strømerne snupper Henri
> Gaths kørekort. Han vil sikkert stå og skabe sig helt åndsvagt og ryge i
> spjældet til afkøling og et yderligere bødeforlæg
>
> Men vi kan jo sikkert nyde ham her i nyhedsgruppen når han de
> efterfølgende dage flipper helt ud over inddragelsen ))))


Din signatur er for lang..se så at få den rette, eller der ryger en klage
afsted til din udbyder....



Kim Larsen (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 25-08-05 00:43

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430cecf2$0$98269$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:3738c$430ceaad$3e3d8cd9$17007@news.arrownet.dk...
>
>> Det er en skam jeg ikke kan stå og se på den dag strømerne snupper Henri
>> Gaths kørekort. Han vil sikkert stå og skabe sig helt åndsvagt og ryge i
>> spjældet til afkøling og et yderligere bødeforlæg
>>
>> Men vi kan jo sikkert nyde ham her i nyhedsgruppen når han de
>> efterfølgende dage flipper helt ud over inddragelsen ))))
>
> Din signatur er for lang..se så at få den rette, eller der ryger en klage
> afsted til din udbyder....

Så send dog den klage afsted, tumpe ! Det har jeg skrevet mange mange
gange - jeg er ikke bange for dig - jeg synes du er en latterlig nar - så
send den dog afsted den klage og vis dig som den elendige ynkelige bunke
affald du er.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Christian B. Andrese~ (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 25-08-05 08:52


"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
news:430cecf2$0$98269$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:3738c$430ceaad$3e3d8cd9$17007@news.arrownet.dk...
>
> > Det er en skam jeg ikke kan stå og se på den dag strømerne snupper Henri
> > Gaths kørekort. Han vil sikkert stå og skabe sig helt åndsvagt og ryge i
> > spjældet til afkøling og et yderligere bødeforlæg
> >
> > Men vi kan jo sikkert nyde ham her i nyhedsgruppen når han de
> > efterfølgende dage flipper helt ud over inddragelsen ))))
>
>
> Din signatur er for lang..se så at få den rette, eller der ryger en klage
> afsted til din udbyder....

Ha ha, hvor en måde at fortsætte debatten på


--
mvh / regards
Christian
CMT top 20 countdown: http://makeashorterlink.com/?M29812BAB
Cruise music: http://www.yee-haw.dk



Tim (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 25-08-05 06:55

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
news:430ce4d2$0$68323$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:430cda1c$0$98303$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>>de stiller deres målelort op i overgangen fra land- til byzone....kors i
>>>>røven!
>>>
>> Hvis du ellers kunne læse.....så stod der , der hvor man skal sætte
>> farten op, fordi der ikke er nogen mennesker mere......
>
> Hvis du mener at man skal sætte farten OP i overgang fra land- til byzone
> (de fire ovenstående linier er DINE citater) så tæl de dage du har dit
> kørekort endnu - forhåbentligt få.
>

Faktisk er det _netop_ blevet foreslået fra "Rådet for større
færdselssikkerhed", at præcis på strækninger i den overgang fra land- til
byzone (indfaldsvejene) at hæve hastighedsgrænsen fra 50-70km/t.

http://www.sikkertrafik.dk/b5000a/base/316f2776/GSID/2451291

Sååææhh... hvad sagde du Ralph?

Tim



John Schmitt (25-08-2005)
Kommentar
Fra : John Schmitt


Dato : 25-08-05 12:12


"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:430d5d12$0$43505$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> news:430ce4d2$0$68323$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>> news:430cda1c$0$98303$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>>>de stiller deres målelort op i overgangen fra land- til byzone....kors
>>>>>i røven!
>>>>
>>> Hvis du ellers kunne læse.....så stod der , der hvor man skal sætte
>>> farten op, fordi der ikke er nogen mennesker mere......
>>
>> Hvis du mener at man skal sætte farten OP i overgang fra land- til byzone
>> (de fire ovenstående linier er DINE citater) så tæl de dage du har dit
>> kørekort endnu - forhåbentligt få.
>>
>
> Faktisk er det _netop_ blevet foreslået fra "Rådet for større
> færdselssikkerhed", at præcis på strækninger i den overgang fra land- til
> byzone (indfaldsvejene) at hæve hastighedsgrænsen fra 50-70km/t.
>
> http://www.sikkertrafik.dk/b5000a/base/316f2776/GSID/2451291

Der er andre grunde til at holde hastigheden nede i nærheden af byområder,
mest af alt trafikos og trafikstøj.
Jeg har selv foreslået, at alle motorveje gennem bebyggede områder får en
hastighedsgrænse på 90 km/t (dvs. hele Storkøbenhavn bl.a.)
- sikkert noget der kan få kaffen til at glide i det gale Gath.

JS



Tim (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 25-08-05 16:01

"John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message
news:430da7b9$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:430d5d12$0$43505$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> "Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
>> news:430ce4d2$0$68323$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:430cda1c$0$98303$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>>>>>de stiller deres målelort op i overgangen fra land- til byzone....kors
>>>>>>i røven!
>>>>>
>>>> Hvis du ellers kunne læse.....så stod der , der hvor man skal sætte
>>>> farten op, fordi der ikke er nogen mennesker mere......
>>>
>>> Hvis du mener at man skal sætte farten OP i overgang fra land- til
>>> byzone (de fire ovenstående linier er DINE citater) så tæl de dage du
>>> har dit kørekort endnu - forhåbentligt få.
>>>
>>
>> Faktisk er det _netop_ blevet foreslået fra "Rådet for større
>> færdselssikkerhed", at præcis på strækninger i den overgang fra land- til
>> byzone (indfaldsvejene) at hæve hastighedsgrænsen fra 50-70km/t.
>>
>> http://www.sikkertrafik.dk/b5000a/base/316f2776/GSID/2451291
>
> Der er andre grunde til at holde hastigheden nede i nærheden af byområder,
> mest af alt trafikos og trafikstøj.
>

Fuck det. Hele Danmark kan jo ikke gå istå, blot fordi der sidder en vranten
socialist og får sin Carlsberg galt i halsen ved Roskildevej.

>
> Jeg har selv foreslået, at alle motorveje gennem bebyggede områder får en
> hastighedsgrænse på 90 km/t (dvs. hele Storkøbenhavn bl.a.)
>

Nejda... op på 140 med den omkring København. 185 forbi dit hus, uanset det
er motor- eller stillevej.

Desuden skal der klaskes et atomkraftværk op på Christiania, efter at vi har
fået revet alle nasserøvenes møgbunker ned.

>
> - sikkert noget der kan få kaffen til at glide i det gale Gath.
>

Det kunne muligvis få rystet nogle ting på plads i hovedet på dig....
omvendt, nahhh!

Tim



Christian B. Andrese~ (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 26-08-05 07:38


"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
news:430ddcfd$0$43493$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message
> news:430da7b9$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> >
> > Jeg har selv foreslået, at alle motorveje gennem bebyggede områder får
en
> > hastighedsgrænse på 90 km/t (dvs. hele Storkøbenhavn bl.a.)
> >
>
> Nejda... op på 140 med den omkring København. 185 forbi dit hus, uanset
det
> er motor- eller stillevej.
>
> Desuden skal der klaskes et atomkraftværk op på Christiania, efter at vi
har
> fået revet alle nasserøvenes møgbunker ned.

Det ville også løse problemet med at alm. mennesker ikke har råd til
ejerboliger i København.


--
mvh / regards
Christian
CMT top 20 countdown: http://makeashorterlink.com/?M29812BAB
Cruise music: http://www.yee-haw.dk



Tim (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 26-08-05 10:56

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message
news:430eb8d0$0$182$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> news:430ddcfd$0$43493$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> "John Schmitt" <John Schmitt@webpost.nl> wrote in message
>> news:430da7b9$0$192$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>> >
>> > Jeg har selv foreslået, at alle motorveje gennem bebyggede områder får
> en
>> > hastighedsgrænse på 90 km/t (dvs. hele Storkøbenhavn bl.a.)
>> >
>>
>> Nejda... op på 140 med den omkring København. 185 forbi dit hus, uanset
> det
>> er motor- eller stillevej.
>>
>> Desuden skal der klaskes et atomkraftværk op på Christiania, efter at vi
> har
>> fået revet alle nasserøvenes møgbunker ned.
>
> Det ville også løse problemet med at alm. mennesker ikke har råd til
> ejerboliger i København.
>

Ja, for helevede. Det var en fordel jeg ikke engang havde tænkt på

Tim



Christian B. Andrese~ (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 25-08-05 08:51


"Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote in message
news:430cd2fb$0$98219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> skrev en masse fornuftige ting.....

Hvor ? Ikke i det aktuelle indlæg i hvert fald.

> Ja, du har helt ret....tiden nærmer sig for et opgør med alle de små
> pikspillere i den offentlige administration..........har fire fartbøder
> liggende, som jeg nu går i retten med....de skal eddemanene få lov at
> arbejde for deres penge.............de stiller deres målelort op i
> overgangen fra land- til byzone....kors i røven!

Er det politiets skyld at du kørte for stærkt ?
Eller bilen skyld ?
Eller naboen ?


--
mvh / regards
Christian
CMT top 20 countdown: http://makeashorterlink.com/?M29812BAB
Cruise music: http://www.yee-haw.dk



Egon Stich (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Egon Stich


Dato : 25-08-05 11:23


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430cd2fb$0$98219$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
> news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
>
> skrev en masse fornuftige ting.....
>
> Ja, du har helt ret....tiden nærmer sig for et opgør med alle de små
> pikspillere i den offentlige administration..........har fire fartbøder
> liggende, som jeg nu går i retten med....de skal eddemanene få lov at
> arbejde for deres penge.............de stiller deres målelort op i
> overgangen fra land- til byzone....kors i røven!
>
>
Her rammer du da endelig noget væsentligt.
Nemlig den såkaldte "ordensmagts" måde at udføre deres arbejde på.
Den er jo helt ude i hampen.
Man har godt belæg for at tro, at de alene arbejder for finansministeren.
Men det er der vel ikke noget at sige til, al den stund politiledelsen
består af DJØFere.

MVH
Egon.
99 % af DJØFerene ødelægger restens rygte.--



Jesper (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 24-08-05 21:18

Ulrich Valera <ulrich@valera.cc> wrote:

> Så skal vi til det igen!
>
> Nye stramninger for bilisterne -
> Klip i kørekortet for en masse ting på en lang liste -.

Klip, klip, klip og farvel kørekort! Det har bilisterne respekt for.
>
> Besynderligt som de bilhadende papirnussere kan blive ved med at udforme
> hadefulde forordninger til at tugte løs på deres medmennesker.
>
> Bilisternes organisationer, herunder FDM, har man - heller ikke i denne
> sag - nogen glæde af.
>
> De er ligeså uduelige som de øvrige brancheorganisationer.
> Det lyder derfra som med én mund:
> "Vi er så glade for de nye regler. Dem har vi ventet på så længe."

FDM er /de lovlydige/ bilisters organisation.
>
> Men vi er mange, der er SÅ trætte af alle de urimelige krav, der forpester
> dagligdagen.
>
> Er det mon nu også virkelig VorHerre Gud selv, der fastsætter fartgrænserne
> på de forskellige vejstrækninger?
>
> Eller har du også set en del steder, hvor det helt tydeligt er en bilhadende
> idiot, der har fastsat dem?
>
> Så vi må til at slå igen!
>
> Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
> panelkrybere, der finder sig i alt!
> Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
> lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op for
> deres fjernelse.
>
> Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle instanser.
>
> Et demokrati er ikke for nikkedukker og skulderklappere.
>
> Det er til for at blive hørt!
>
> Ulrich Valera
> Forbudshader

Overhold færdselsloven, spar menneskeliv og en masse penge i skat, de
trafikdræbte og kvæstede koster dig og mig rigtigt mange penge via
skattebilletten. Så flere regler der skaber større trafiksikkerhed, ja
tak!
--
Three things are certain: Death, taxes and lost data.
Guess which has occurred. -- David Dixon
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/extract

Henri Gath (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 24-08-05 21:24


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1h1tkfa.14718mkox1sekN%spambuster@users.toughguy.net...
> Overhold færdselsloven, spar menneskeliv og en masse penge i skat, de
> trafikdræbte og kvæstede koster dig og mig rigtigt mange penge via
> skattebilletten. Så flere regler der skaber større trafiksikkerhed, ja
> tak!

Kan forstå, du mener, at færdselsloven er indstiftet af Gud?



Ralph (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Ralph


Dato : 24-08-05 22:28

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430cd73b$0$98317$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> Kan forstå, du mener, at færdselsloven er indstiftet af Gud?

Hvem er Gud? Kan han skrive?Kan han lave love? Kan han bestemme hvornår du
ikke skal have kørekort mere?

Se mere i næste uge, vil Henri stadig have sit kørekort? Vil Gud jævne ham
med jorden? Vil han selv? Vil Politiet?

Findes Gud? Findes Henri? Findes færdelsloven? Skal den overholdes?

--
venligst
Ralph



Henri Gath (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 24-08-05 22:45


"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> skrev i en meddelelse
news:430ce628$0$68357$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:430cd73b$0$98317$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>> Kan forstå, du mener, at færdselsloven er indstiftet af Gud?
>
> Hvem er Gud? Kan han skrive?Kan han lave love? Kan han bestemme hvornår du
> ikke skal have kørekort mere?
>
> Se mere i næste uge, vil Henri stadig have sit kørekort? Vil Gud jævne ham
> med jorden? Vil han selv? Vil Politiet?
>
> Findes Gud? Findes Henri? Findes færdelsloven? Skal den overholdes?

*LOOOOOOL*.........smukt...



Jesper (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 25-08-05 17:03

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> news:1h1tkfa.14718mkox1sekN%spambuster@users.toughguy.net...
> > Overhold færdselsloven, spar menneskeliv og en masse penge i skat, de
> > trafikdræbte og kvæstede koster dig og mig rigtigt mange penge via
> > skattebilletten. Så flere regler der skaber større trafiksikkerhed, ja
> > tak!
>
> Kan forstå, du mener, at færdselsloven er indstiftet af Gud?

Kan forstå, du misbruger den hjerne Gud har givet dig!
--
Three things are certain: Death, taxes and lost data.
Guess which has occurred. -- David Dixon
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/extract

Henri Gath (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 25-08-05 19:14


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1h1v3fv.8alx6u12szwqoN%spambuster@users.toughguy.net...
> Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:
>
>> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>> news:1h1tkfa.14718mkox1sekN%spambuster@users.toughguy.net...
>> > Overhold færdselsloven, spar menneskeliv og en masse penge i skat, de
>> > trafikdræbte og kvæstede koster dig og mig rigtigt mange penge via
>> > skattebilletten. Så flere regler der skaber større trafiksikkerhed, ja
>> > tak!
>>
>> Kan forstå, du mener, at færdselsloven er indstiftet af Gud?
>
> Kan forstå, du misbruger den hjerne Gud har givet dig!

sagde slaven......



Jesper (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Jesper


Dato : 25-08-05 19:39

Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:

> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> news:1h1v3fv.8alx6u12szwqoN%spambuster@users.toughguy.net...
> > Henri Gath <gath@mail.dk> wrote:
> >
> >> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> >> news:1h1tkfa.14718mkox1sekN%spambuster@users.toughguy.net...
> >> > Overhold færdselsloven, spar menneskeliv og en masse penge i skat, de
> >> > trafikdræbte og kvæstede koster dig og mig rigtigt mange penge via
> >> > skattebilletten. Så flere regler der skaber større trafiksikkerhed, ja
> >> > tak!
> >>
> >> Kan forstå, du mener, at færdselsloven er indstiftet af Gud?
> >
> > Kan forstå, du misbruger den hjerne Gud har givet dig!
>
> sagde slaven......

Slaven af hvad? Du misbruger stadig den hjerne, Gud har givet dig
--
Three things are certain: Death, taxes and lost data.
Guess which has occurred. -- David Dixon
http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/extract

Henri Gath (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 25-08-05 23:12


"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
news:1h1vanr.nke4whxl9kjuN%spambuster@users.toughguy.net...

> Slaven af hvad? Du misbruger stadig den hjerne, Gud har givet dig

Du er en slave af din bondskhed og fantasiløshed og manglende medfødte
frihedstrang........du er vel en af de typer, der smækker hælene sammen og
siger javel, når der bliver begået overgreb mod dem...måske takker du oven i
købet?



John Schmitt (26-08-2005)
Kommentar
Fra : John Schmitt


Dato : 26-08-05 00:10


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430e4226$0$43436$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
> news:1h1vanr.nke4whxl9kjuN%spambuster@users.toughguy.net...
>
>> Slaven af hvad? Du misbruger stadig den hjerne, Gud har givet dig
>
> Du er en slave af din bondskhed og fantasiløshed og manglende medfødte
> frihedstrang........du er vel en af de typer, der smækker hælene sammen og
> siger javel, når der bliver begået overgreb mod dem...måske takker du oven
> i købet?

Færdselsregler = overgreb?
Der er en diagnose for din tilstand = paranoid skizofreni.
Bare rolig, du skal blot tage de piller den gode læge har ordineret.
Så vær en god dreng, synk og gå i seng!

Du bliver søvning nu
Du bliver søvning nu
Du bliver søvning nu
Du bliver søvning nu
Du bliver søvning nu
Du bliver søvning nu
Du bliver søvning nu
Du bliver søvning nu
Du bliver søvning nu
Du bliver søvning nu

Hva er du her endnu?

(Jeg ringer til din læge i morgen og får forhøjet din dosis . .)

JS



GB (26-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-08-05 00:12

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:430e4226$0$43436$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> Du er en slave af din bondskhed og fantasiløshed og manglende medfødte

Og du har vist et slave-kompleks. Må jeg anbefale "pollentallene" i Ekstra
Bladet?

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

Bo Nielsen (24-08-2005)
Kommentar
Fra : Bo Nielsen


Dato : 24-08-05 23:50


"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Så skal vi til det igen!
>
> Nye stramninger for bilisterne -
> Klip i kørekortet for en masse ting på en lang liste -.
>
> Besynderligt som de bilhadende papirnussere kan blive ved med at udforme
> hadefulde forordninger til at tugte løs på deres medmennesker.
>
> Bilisternes organisationer, herunder FDM, har man - heller ikke i denne
> sag - nogen glæde af.
>
> De er ligeså uduelige som de øvrige brancheorganisationer.
> Det lyder derfra som med én mund:
> "Vi er så glade for de nye regler. Dem har vi ventet på så længe."
>
> Men vi er mange, der er SÅ trætte af alle de urimelige krav, der forpester
> dagligdagen.
>
> Er det mon nu også virkelig VorHerre Gud selv, der fastsætter
fartgrænserne
> på de forskellige vejstrækninger?
>
> Eller har du også set en del steder, hvor det helt tydeligt er en
bilhadende
> idiot, der har fastsat dem?
>
> Så vi må til at slå igen!
>
> Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
> panelkrybere, der finder sig i alt!
> Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
> lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op for
> deres fjernelse.
>
> Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle instanser.
>
> Et demokrati er ikke for nikkedukker og skulderklappere.
>
> Det er til for at blive hørt!
>
> Ulrich Valera
> Forbudshader
>

HØRT ULRICH HØRT !!!

Lad os alle starte med at køre over for rødt, og derefter få sagen prøvet i
Højesteret.

Boni



Henri Gath (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 25-08-05 00:09


"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:430cf9d1$0$18643$14726298@news.sunsite.dk...

> HØRT ULRICH HØRT !!!
>
> Lad os alle starte med at køre over for rødt, og derefter få sagen prøvet
> i
> Højesteret.

Det er ikke din studenterhue, der trykker, vel?



Kim Larsen (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 25-08-05 00:45

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430cfdfb$0$98236$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> news:430cf9d1$0$18643$14726298@news.sunsite.dk...
>
>> HØRT ULRICH HØRT !!!
>>
>> Lad os alle starte med at køre over for rødt, og derefter få sagen prøvet
>> i
>> Højesteret.
>
> Det er ikke din studenterhue, der trykker, vel?

Nej ikke på den latterlige parodi til det grødhoved som sidder i forlængelse
af din hals.

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Bo Nielsen (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Bo Nielsen


Dato : 25-08-05 14:43


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430cfdfb$0$98236$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
> news:430cf9d1$0$18643$14726298@news.sunsite.dk...
>
> > HØRT ULRICH HØRT !!!
> >
> > Lad os alle starte med at køre over for rødt, og derefter få sagen
prøvet
> > i
> > Højesteret.
>
> Det er ikke din studenterhue, der trykker, vel?
>

Eller også er det din styrthjælm som trykker, siden du har fire færdelsbøder
liggende.
Du og Ulrich skal blot få jeres evner til at færdes i trafikken, afgjort af
domstolene.

Boni



Henri Gath (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 25-08-05 19:14


"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:430dcb2a$0$18638$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:430cfdfb$0$98236$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> "Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
>> news:430cf9d1$0$18643$14726298@news.sunsite.dk...
>>
>> > HØRT ULRICH HØRT !!!
>> >
>> > Lad os alle starte med at køre over for rødt, og derefter få sagen
> prøvet
>> > i
>> > Højesteret.
>>
>> Det er ikke din studenterhue, der trykker, vel?
>>
>
> Eller også er det din styrthjælm som trykker, siden du har fire
> færdelsbøder
> liggende.
> Du og Ulrich skal blot få jeres evner til at færdes i trafikken, afgjort
> af
> domstolene.

Sagde slaven....



please-answer-here (25-08-2005)
Kommentar
Fra : please-answer-here


Dato : 25-08-05 23:54

Henri Gath wrote:
>
Plonk



Henri Gath (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 26-08-05 00:14


"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
news:430e4bf5$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Henri Gath wrote:
>>
> Plonk

Smed du en lort i skålen?



John Schmitt (26-08-2005)
Kommentar
Fra : John Schmitt


Dato : 26-08-05 00:20


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430e4ff7$0$43494$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
> news:430e4bf5$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Henri Gath wrote:
>>>
>> Plonk
>
> Smed du en lort i skålen?

Det er vist kun dig, der har et bækken ved din seng!





Kim Larsen (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 26-08-05 00:20

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:430e4ff7$0$43494$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
> news:430e4bf5$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Henri Gath wrote:
>>>
>> Plonk
>
> Smed du en lort i skålen?

Ja, DIG !

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




please-answer-here (26-08-2005)
Kommentar
Fra : please-answer-here


Dato : 26-08-05 07:07

Kim Larsen wrote:
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:430e4ff7$0$43494$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>>
>> "please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en
>> meddelelse news:430e4bf5$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>>> Henri Gath wrote:

Nu er der af uransagelige grunde, nogle ellers fornuftige mennesker, der
endnu ikke har fået puttet dig i deres kill-filter. Så derfor undtagelsesvis
et svar !!

>>>>
>>> Plonk
>>
>> Smed du en lort i skålen?

Nej. Ligesom flertallet af den danske normalbefolkning har jeg et pænt og
velfungerende toilet til den slags.

Det er kun dig der har behov for at kaste rundt med din egen afføring i
denne nyhedsgruppe

>
> Ja, DIG !



GB (26-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-08-05 00:13

"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i meddelelsen
news:430e4bf5$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Plonk

Du giver op for hurtigt? Nåja, det siger din kone også...

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

please-answer-here (26-08-2005)
Kommentar
Fra : please-answer-here


Dato : 26-08-05 00:20

GB wrote:
> "please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i
> meddelelsen news:430e4bf5$0$67263$157c6196@dreader2.cybercity.dk:
>
>> Plonk
>
> Du giver op for hurtigt? Nåja, det siger din kone også...

Nej, jeg frasorterer blot dem der er uden for pædagogisk rækkevidde



GB (26-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-08-05 00:57

"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i meddelelsen
news:430e5221$0$67261$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

>> Du giver op for hurtigt? Nåja, det siger din kone også...
> Nej, jeg frasorterer blot dem der er uden for pædagogisk rækkevidde

Jeg har følgende i mit killfilter:

Global Warming, Kim Larsen, CRL (rekordholder), Neslein (den pseudo-
kanadiske landsforræderiske islamist), og et par stykker til, som bare
larmer.

Guderne skal vide at Winston Churchill havde ret:

An appeaser is one who feeds a crocodile - hoping it will eat him last.
....
He has all the virtues I dislike and none of the vices I admire.
....
I have always felt that a politician is to be judged by the animosities
he excites among his opponents.
....
It has been said that democracy is the worst form of government except
all the others that have been tried.
....
Never, never, never believe any war will be smooth and easy, or that
anyone who embarks on the strange voyage can measure the tides and
hurricanes he will encounter. The statesman who yields to war fever must
realize that once the signal is given, he is no longer the master of
policy but the slave of unforeseeable and uncontrollable events.
....
Personally I'm always ready to learn, although I do not always like being
taught.
....
We make a living by what we get, we make a life by what we give.
....
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
....
When I am abroad, I always make it a rule never to criticize or attack
the government of my own country. I make up for lost time when I come
home.
....
We shall not fail or falter; we shall not weaken or tire...Give us the
tools and we will finish the job.


--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

Alucard (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 26-08-05 06:18

On 25 Aug 2005 23:56:33 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

>>> Du giver op for hurtigt? Nåja, det siger din kone også...
>> Nej, jeg frasorterer blot dem der er uden for pædagogisk rækkevidde
>
>Jeg har følgende i mit killfilter:
>
>Global Warming, Kim Larsen, CRL (rekordholder), Neslein (den pseudo-
>kanadiske landsforræderiske islamist), og et par stykker til, som bare
>larmer.
>
>Guderne skal vide at Winston Churchill havde ret:
>
>An appeaser is one who feeds a crocodile - hoping it will eat him last.
>...
>He has all the virtues I dislike and none of the vices I admire.
>...
>I have always felt that a politician is to be judged by the animosities
>he excites among his opponents.
>...
>It has been said that democracy is the worst form of government except
>all the others that have been tried.
>...
>Never, never, never believe any war will be smooth and easy, or that
>anyone who embarks on the strange voyage can measure the tides and
>hurricanes he will encounter. The statesman who yields to war fever must
>realize that once the signal is given, he is no longer the master of
>policy but the slave of unforeseeable and uncontrollable events.
>...
>Personally I'm always ready to learn, although I do not always like being
>taught.
>...
>We make a living by what we get, we make a life by what we give.
>...
>When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.
>...
>When I am abroad, I always make it a rule never to criticize or attack
>the government of my own country. I make up for lost time when I come
>home.
>...
>We shall not fail or falter; we shall not weaken or tire...Give us the
>tools and we will finish the job.

Dit indlæg ligner sgu et fra BW.... En masse intetsigende citater..

GB (26-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-08-05 06:33

Alucard <alucard44@otmail.com> skrev i meddelelsen
news:3f9tg15i8cro2shngvi2lat3drkdhs3l9k@4ax.com:

> Dit indlæg ligner sgu et fra BW.... En masse intetsigende citater..

Nå - jeg synes ellers at de siger en hel del.

Men BW kan vel også komme med guldkorn - ikke at jeg ved det, da han er
fast ingrediens i min killfile.

Til gengæld kan man jo kun lykønske dig med alle de strålende,
højtkvalificerede, brilliante, bevidsthedsudvidende og litterære indlæg, vi
ser fra dit tastatur. Det er garanteret et af Microsoft's de nyeste, at
dømme efter genren.

Keep up the good work.

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

Alucard (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 26-08-05 07:41

On 26 Aug 2005 05:32:56 GMT, GB <nonono@nospam.invalid> wrote:

>> Dit indlæg ligner sgu et fra BW.... En masse intetsigende citater..
>
>Nå - jeg synes ellers at de siger en hel del.

Det synes BW sikkert også at hans citater gør...

>Men BW kan vel også komme med guldkorn - ikke at jeg ved det, da han er
>fast ingrediens i min killfile.

Rigtigt.... En sjælden gang kommer der et guldkorn fra BW....

>Til gengæld kan man jo kun lykønske dig med alle de strålende,
>højtkvalificerede, brilliante, bevidsthedsudvidende og litterære indlæg, vi
>ser fra dit tastatur. Det er garanteret et af Microsoft's de nyeste, at
>dømme efter genren.

Hvad har tastaturet (som for øvrigt er en billig "bongo bongo" model)
at gøre med det.....????

Christian B. Andrese~ (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 25-08-05 08:49


"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Så skal vi til det igen!
>
> Nye stramninger for bilisterne -
> Klip i kørekortet for en masse ting på en lang liste -.

Endelig.

> Besynderligt som de bilhadende papirnussere kan blive ved med at udforme
> hadefulde forordninger til at tugte løs på deres medmennesker.

Det er da det bedste trafikpolitiske initiativ i mange mange år.

> Bilisternes organisationer, herunder FDM, har man - heller ikke i denne
> sag - nogen glæde af.
>
> De er ligeså uduelige som de øvrige brancheorganisationer.
> Det lyder derfra som med én mund:
> "Vi er så glade for de nye regler. Dem har vi ventet på så længe."
>
> Men vi er mange, der er SÅ trætte af alle de urimelige krav, der forpester
> dagligdagen.

Hvorfor ?
Ynder du at køre over for rødt ?
Køre med ikke fastspændte børn ?
Undlade at overholde vigepligter ?

> Er det mon nu også virkelig VorHerre Gud selv, der fastsætter
fartgrænserne
> på de forskellige vejstrækninger?

Nej, men det er billisten selv og kun ham selv som er ansvarligt for at
reglerne overholdes.

> Eller har du også set en del steder, hvor det helt tydeligt er en
bilhadende
> idiot, der har fastsat dem?

Nogle steder måske, men generelt er de ok.

> Så vi må til at slå igen!
>
> Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
> panelkrybere, der finder sig i alt!
> Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
> lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op for
> deres fjernelse.

Hvad er latterligt her:

a.. Overskrider hastighedsgrænsen med mere end 30 %
b.. Kører med for kort afstand til forankørende
c.. Kører ulovligt i nødsporet
d.. Ikke spænder børn under 15 år fast i bilen
e.. Kører over for rødt
f.. Overtræder reglerne om vigepligt
g.. Overtræder reglerne for overhaling og forbud mod overhaling
h.. Overskrider spærrelinier ved overhaling
i.. Øger hastigheden, når du bliver overhalet
j.. Overhaler ved et fodgængerfelt
k.. Kører mod færdselsretningen
l.. Kører uforsvarlig slalom- og forbikørsel i tæt trafik
m.. Ændrer færdselsretning og placering til fare/unødig ulempe for andre
trafikanter
n.. Kører venstre om helleanlæg
o.. Kører om kap eller væddeløbskørsel på vej
p.. Kører over jernbanespor, hvis der er givet signal til standsning
q.. Ikke sørger for at, passager ml. 8 og 15 år anvender styrthjelm på
motorcykel
> Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle instanser.

Hvorfor ?


--
mvh / regards
Christian
CMT top 20 countdown: http://makeashorterlink.com/?M29812BAB
Cruise music: http://www.yee-haw.dk



Peter Bang (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 25-08-05 12:46

Christian B. Andresen <nobody@domain.country> skrev:
>
>"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc>
>wrote in message
>news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11
>.news.tele.dk...
>> Så skal vi til det igen!
>>
>> Nye stramninger for bilisterne -
>> Klip i kørekortet for en masse ting
>>på en lang liste -.
>
>Endelig.

En praktisk og nem måde at administrere bilister, der ikke evner at
overholde simple fornuftige regler.

>
>> Besynderligt som de bilhadende
>>papirnussere kan blive ved med at udforme
>> hadefulde forordninger til at tugte
>>løs på deres medmennesker.
>
>Det er da det bedste trafikpolitiske
>initiativ i mange mange år.
>
>> Bilisternes organisationer,
>>herunder FDM, har man - heller ikke i denne
>> sag - nogen glæde af.
>>
>> De er ligeså uduelige som de øvrige
>>brancheorganisationer.
>> Det lyder derfra som med én mund:
>> "Vi er så glade for de nye regler.
>>Dem har vi ventet på så længe."
>>
>> Men vi er mange, der er SÅ trætte
>>af alle de urimelige krav, der forpester
>> dagligdagen.
>
>Hvorfor ?
>Ynder du at køre over for rødt ?
>Køre med ikke fastspændte børn ?
>Undlade at overholde vigepligter ?
>
>> Er det mon nu også virkelig
>>VorHerre Gud selv, der fastsætter
>fartgrænserne
>> på de forskellige vejstrækninger?
>
>Nej, men det er billisten selv og kun
>ham selv som er ansvarligt for at
>reglerne overholdes.
>
>> Eller har du også set en del
>>steder, hvor det helt tydeligt er en
>bilhadende
>> idiot, der har fastsat dem?
>
>Nogle steder måske, men generelt er de ok.
>
>> Så vi må til at slå igen!
>>
>> Altså må der nu klages løs, så det
>>kan forstås, at ikke alle er
>> panelkrybere, der finder sig i alt!
>> Hvis man bliver knaldet for en af
>>disse latterlige ting, er det en god
>> lejlighed til at få markeret
>>tåbeligheden deri og få taget kampen op for
>> deres fjernelse.
>
>Hvad er latterligt her:
>
> a.. Overskrider hastighedsgrænsen
>med mere end 30 %
> b.. Kører med for kort afstand til forankørende
> c.. Kører ulovligt i nødsporet
> d.. Ikke spænder børn under 15 år fast i bilen
> e.. Kører over for rødt
> f.. Overtræder reglerne om vigepligt
> g.. Overtræder reglerne for
>overhaling og forbud mod overhaling
> h.. Overskrider spærrelinier ved overhaling
> i.. Øger hastigheden, når du bliver overhalet
> j.. Overhaler ved et fodgængerfelt
> k.. Kører mod færdselsretningen
> l.. Kører uforsvarlig slalom- og
>forbikørsel i tæt trafik
> m.. Ændrer færdselsretning og
>placering til fare/unødig ulempe for andre
>trafikanter
> n.. Kører venstre om helleanlæg
> o.. Kører om kap eller
>væddeløbskørsel på vej
> p.. Kører over jernbanespor, hvis
>der er givet signal til standsning
> q.. Ikke sørger for at, passager
>ml. 8 og 15 år anvender styrthjelm på
>motorcykel
>> Ethvert klip og/eller bøde skal
>>medføre en hård kamp for alle instanser.
>
>Hvorfor ?

Vreden over initiativet bunder måske i påmindelsen om at færdselsloven
ikke er så present, som den burde være. Umiddelbart
har jeg svært ved at se hvordan et eneste af punkterne kan støde en
bilist. Der er naturligvis en tendens til, at overføre
køreegenskaber tillært via TV2's formel 1-dækning og fremragende
rally-spil til Playstation 2 til skoleveje og andre
stræder. Lidt ligesom dræberinstinktet forædles gennem
Rambo-romantiske krigsfilm og diverse shooter-spil. Klippekort-
initiativet kan forhåbentlig afholde en del fra at afprøve de nye
'evner' på offentlig vej.

>
>
>--
>mvh / regards
>Christian
>CMT top 20 countdown:
>http://makeashorterlink.com/?M29812BA B
>Cruise music: http://www.yee-haw.dk


Christian B. Andrese~ (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 25-08-05 12:50


"Peter Bang (slet PRA3K)" <peterbang@PRA3Kprivat.dk> wrote in message
news:11249705790.970624365445669@dtext.news.tele.dk...
> Christian B. Andresen <nobody@domain.country> skrev:
> >
> >"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc>
> >wrote in message
> >news:430cac50$0$2333$edfadb0f@dread11
> >.news.tele.dk...
> >> Så skal vi til det igen!
> >>
> >> Nye stramninger for bilisterne -
> >> Klip i kørekortet for en masse ting
> >>på en lang liste -.
> >
> >Endelig.
>
> En praktisk og nem måde at administrere bilister, der ikke evner at
> overholde simple fornuftige regler.

Ja.

> >> Besynderligt som de bilhadende
> >>papirnussere kan blive ved med at udforme
> >> hadefulde forordninger til at tugte
> >>løs på deres medmennesker.
> >
> >Det er da det bedste trafikpolitiske
> >initiativ i mange mange år.
> >
> >> Bilisternes organisationer,
> >>herunder FDM, har man - heller ikke i denne
> >> sag - nogen glæde af.
> >>
> >> De er ligeså uduelige som de øvrige
> >>brancheorganisationer.
> >> Det lyder derfra som med én mund:
> >> "Vi er så glade for de nye regler.
> >>Dem har vi ventet på så længe."
> >>
> >> Men vi er mange, der er SÅ trætte
> >>af alle de urimelige krav, der forpester
> >> dagligdagen.
> >
> >Hvorfor ?
> >Ynder du at køre over for rødt ?
> >Køre med ikke fastspændte børn ?
> >Undlade at overholde vigepligter ?
> >
> >> Er det mon nu også virkelig
> >>VorHerre Gud selv, der fastsætter
> >fartgrænserne
> >> på de forskellige vejstrækninger?
> >
> >Nej, men det er billisten selv og kun
> >ham selv som er ansvarligt for at
> >reglerne overholdes.
> >
> >> Eller har du også set en del
> >>steder, hvor det helt tydeligt er en
> >bilhadende
> >> idiot, der har fastsat dem?
> >
> >Nogle steder måske, men generelt er de ok.
> >
> >> Så vi må til at slå igen!
> >>
> >> Altså må der nu klages løs, så det
> >>kan forstås, at ikke alle er
> >> panelkrybere, der finder sig i alt!
> >> Hvis man bliver knaldet for en af
> >>disse latterlige ting, er det en god
> >> lejlighed til at få markeret
> >>tåbeligheden deri og få taget kampen op for
> >> deres fjernelse.
> >
> >Hvad er latterligt her:
> >
> > a.. Overskrider hastighedsgrænsen
> >med mere end 30 %
> > b.. Kører med for kort afstand til forankørende
> > c.. Kører ulovligt i nødsporet
> > d.. Ikke spænder børn under 15 år fast i bilen
> > e.. Kører over for rødt
> > f.. Overtræder reglerne om vigepligt
> > g.. Overtræder reglerne for
> >overhaling og forbud mod overhaling
> > h.. Overskrider spærrelinier ved overhaling
> > i.. Øger hastigheden, når du bliver overhalet
> > j.. Overhaler ved et fodgængerfelt
> > k.. Kører mod færdselsretningen
> > l.. Kører uforsvarlig slalom- og
> >forbikørsel i tæt trafik
> > m.. Ændrer færdselsretning og
> >placering til fare/unødig ulempe for andre
> >trafikanter
> > n.. Kører venstre om helleanlæg
> > o.. Kører om kap eller
> >væddeløbskørsel på vej
> > p.. Kører over jernbanespor, hvis
> >der er givet signal til standsning
> > q.. Ikke sørger for at, passager
> >ml. 8 og 15 år anvender styrthjelm på
> >motorcykel
> >> Ethvert klip og/eller bøde skal
> >>medføre en hård kamp for alle instanser.
> >
> >Hvorfor ?
>
> Vreden over initiativet bunder måske i påmindelsen om at færdselsloven
> ikke er så present, som den burde være. Umiddelbart
> har jeg svært ved at se hvordan et eneste af punkterne kan støde en
> bilist. Der er naturligvis en tendens til, at overføre
> køreegenskaber tillært via TV2's formel 1-dækning og fremragende
> rally-spil til Playstation 2 til skoleveje og andre
> stræder. Lidt ligesom dræberinstinktet forædles gennem
> Rambo-romantiske krigsfilm og diverse shooter-spil. Klippekort-
> initiativet kan forhåbentlig afholde en del fra at afprøve de nye
> 'evner' på offentlig vej.

Helt enig.


--
mvh / regards
Christian
CMT top 20 countdown: http://makeashorterlink.com/?M29812BAB
Cruise music: http://www.yee-haw.dk



Croc® (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 25-08-05 17:01

On Thu, 25 Aug 2005 09:49:00 +0200, "Christian B. Andresen"
<nobody@domain.country> wrote:

>>
>> Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
>> panelkrybere, der finder sig i alt!
>> Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
>> lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op for
>> deres fjernelse.
>
>Hvad er latterligt her:
>
> a.. Overskrider hastighedsgrænsen med mere end 30 %
> b.. Kører med for kort afstand til forankørende
> c.. Kører ulovligt i nødsporet
> d.. Ikke spænder børn under 15 år fast i bilen
> e.. Kører over for rødt
> f.. Overtræder reglerne om vigepligt
> g.. Overtræder reglerne for overhaling og forbud mod overhaling
> h.. Overskrider spærrelinier ved overhaling
> i.. Øger hastigheden, når du bliver overhalet
> j.. Overhaler ved et fodgængerfelt
> k.. Kører mod færdselsretningen
> l.. Kører uforsvarlig slalom- og forbikørsel i tæt trafik
> m.. Ændrer færdselsretning og placering til fare/unødig ulempe for andre
>trafikanter
> n.. Kører venstre om helleanlæg
> o.. Kører om kap eller væddeløbskørsel på vej
> p.. Kører over jernbanespor, hvis der er givet signal til standsning
> q.. Ikke sørger for at, passager ml. 8 og 15 år anvender styrthjelm på
>motorcykel
>> Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle instanser.
>
>Hvorfor ?

Bortset fra punkterne a og l er grundene ganske fornuftige.
a er forkert da vores hastighedsgrænser er alt for statiske, og der
findes lavhastighedszoner der er helt uden mening.
l er forkert da den kun kan bedømmes ud fra skøn, samt opfordrer alle
bilister til at lege politi i trafikken, og dem er der rigeligt af i
forvejen.

Regards Croc®

Henri Gath (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 25-08-05 23:07


"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:4hqrg15iunk2cro1tptdbrt4an1g5qc5cg@4ax.com...

> Bortset fra punkterne a og l er grundene ganske fornuftige.
> a er forkert da vores hastighedsgrænser er alt for statiske, og der
> findes lavhastighedszoner der er helt uden mening.
> l er forkert da den kun kan bedømmes ud fra skøn, samt opfordrer alle
> bilister til at lege politi i trafikken, og dem er der rigeligt af i
> forvejen.

Du godeste? Vi er enige? Jeg besvimer



GB (26-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-08-05 00:15

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen news:430e40e8$0$43532
$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> "Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
> Du godeste? Vi er enige? Jeg besvimer

Det siger jo også lidt om dig... Krage søger mage...

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

Christian B. Andrese~ (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 26-08-05 07:42


"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:4hqrg15iunk2cro1tptdbrt4an1g5qc5cg@4ax.com...
> On Thu, 25 Aug 2005 09:49:00 +0200, "Christian B. Andresen"
> <nobody@domain.country> wrote:
>
> >>
> >> Altså må der nu klages løs, så det kan forstås, at ikke alle er
> >> panelkrybere, der finder sig i alt!
> >> Hvis man bliver knaldet for en af disse latterlige ting, er det en god
> >> lejlighed til at få markeret tåbeligheden deri og få taget kampen op
for
> >> deres fjernelse.
> >
> >Hvad er latterligt her:
> >
> > a.. Overskrider hastighedsgrænsen med mere end 30 %
> > b.. Kører med for kort afstand til forankørende
> > c.. Kører ulovligt i nødsporet
> > d.. Ikke spænder børn under 15 år fast i bilen
> > e.. Kører over for rødt
> > f.. Overtræder reglerne om vigepligt
> > g.. Overtræder reglerne for overhaling og forbud mod overhaling
> > h.. Overskrider spærrelinier ved overhaling
> > i.. Øger hastigheden, når du bliver overhalet
> > j.. Overhaler ved et fodgængerfelt
> > k.. Kører mod færdselsretningen
> > l.. Kører uforsvarlig slalom- og forbikørsel i tæt trafik
> > m.. Ændrer færdselsretning og placering til fare/unødig ulempe for
andre
> >trafikanter
> > n.. Kører venstre om helleanlæg
> > o.. Kører om kap eller væddeløbskørsel på vej
> > p.. Kører over jernbanespor, hvis der er givet signal til standsning
> > q.. Ikke sørger for at, passager ml. 8 og 15 år anvender styrthjelm på
> >motorcykel
> >> Ethvert klip og/eller bøde skal medføre en hård kamp for alle
instanser.
> >
> >Hvorfor ?
>
> Bortset fra punkterne a og l er grundene ganske fornuftige.
> a er forkert da vores hastighedsgrænser er alt for statiske, og der
> findes lavhastighedszoner der er helt uden mening.

Mener du at 50 km/t er lavhastighedszoner ?
Hvis du mener 30 og 40 zonerne er de da netop beviser på at der trods alt
differentieres.

> l er forkert da den kun kan bedømmes ud fra skøn, samt opfordrer alle
> bilister til at lege politi i trafikken, og dem er der rigeligt af i
> forvejen.

Måske, men jeg synes stadig at det er fair nok.
Men måske fordi jeg godt kan køre ordentligt.


--
mvh / regards
Christian
CMT top 20 countdown: http://makeashorterlink.com/?M29812BAB
Cruise music: http://www.yee-haw.dk



Ulrich Valera (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Ulrich Valera


Dato : 25-08-05 19:12

Det var interessant at læse de forskellige reaktioner på mit indlæg.

Stort set som ventet -.

Alle stramninger i samfundet hilses velkommen til enhver tid.

Folk er fuldstændig ligeglade med personlig frihed og muligheden for selv at
kunne udøve et skøn.

- og ligeglade med om hverdagen forpestes med en masse reguleringer af alt.

Det overses fuldstændigt, at de galninge, som opfører sig til fare for
andre, altid vil være uden for fornuftens rækkevidde, uden kørekort, i
stjålen bil og på udflugt fra fængslet.

Stramningerne vil derfor kun genere de, der i forvejen er ansvarsbevidste og
det er jo alligevel dem, der aldrig brokker sig. Det er også dem, der i
forvejen følger reglerne.

Hvem kører forøvrigt venstre om i helleanlæg eller modsat retningen? - det
må da vel være et kvindemenneske med under 80 timer i køreskolen.
- Og skulle hun så virkelig gøre det anderledes, fordi det giver et
klip?????

--------------------------------------------------------------------------------------------

Så det mest nærliggende er jo så at komme med forslag til nye stramninger,
der alle vil blive hilst velkommen.

Forinden skal der lige laves bump på ALLE veje -.
..........................................................................................................................................

Lad mig derefter foreslå følgende til den næste klippekortliste:
..........................................................................................................................................

Alle personer og dyr i biler skal være iført godkendt, statsautoriseret
hjelm - også under parkering.

Ved kørsel på Himmelbjerget, Ejer Bavnehøj og lignende lokaliteter skal alle
i bilen tillige være iført godkendt faldskærm.

Ingen bagage eller fødevarer inde i biler.- må kun medføres på godkendte
trailere med gult, godkendt roterende blink.

Hastighed i byzoner højst 8 km/timen, så manden, der skal gå foran med rødt
flag kan følge med.(Her kan anvendes os arbejdsløse, der vil være glade for
motion efter 19 år i sofaen foran fjernsynet)

På landevej højst 40 km/time.

Håndbremsen skal altid være trukket under kørsel ( så svage sjæle påmindes
om fartens djævelskab.)

Vejbump må ikke undviges. Alle støddæmperne skal helt i bund på hvert enkelt
bump.

Der skal altid bruges horn før vejkryds passeres, - også om natten.

Højst 5 liter benzin i tanken. ( - mere er for vildt - skidtet kan
eksplodere!)

Mindst 250 meter til forankørende og til de mange legende børn på
motorvejen.

Hvis man overhales, skal man straks standse og vente til den overhalende
ikke længere er synlig i horisonten.

------------------------------------------------------------------------------------------

Se, det skal blive rart at være en af de få tilbageblevne med kørekort!
Vi bliver garanteret ikke mange, der så kan køre rundt og grine til de
mange, der må hænge udenpå de overfyldte busser i regnvejr -
- Men sådan er det jo, når man ikke kunne finde ud af at følge
reglerne! -HA!

Velbekomme!

Ulrich Valera
En af de go'e





Ukendt (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Ukendt


Dato : 25-08-05 21:09


"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> skrev i en meddelelse
news:430e09be$0$99644$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det var interessant at læse de forskellige reaktioner på mit indlæg.
>
> Stort set som ventet -.
>
> Alle stramninger i samfundet hilses velkommen til enhver tid.
>
> Folk er fuldstændig ligeglade med personlig frihed og muligheden for selv
> at kunne udøve et skøn.
>
> - og ligeglade med om hverdagen forpestes med en masse reguleringer af
> alt.
>
> Det overses fuldstændigt, at de galninge, som opfører sig til fare for
> andre, altid vil være uden for fornuftens rækkevidde, uden kørekort, i
> stjålen bil og på udflugt fra fængslet.
>
> Stramningerne vil derfor kun genere de, der i forvejen er ansvarsbevidste
> og det er jo alligevel dem, der aldrig brokker sig. Det er også dem, der i
> forvejen følger reglerne.


Øhh - det halter da vist ganske grumt med logikken her ?

- Gepper





please-answer-here (25-08-2005)
Kommentar
Fra : please-answer-here


Dato : 25-08-05 23:36

Ulrich Valera wrote:
> Alle personer og dyr i biler skal være iført godkendt,
> statsautoriseret hjelm - også under parkering.
> Ulrich Valera

Kære Ulrich !
Rart at se at du gør fremskridt med stavepladen.
Har fakrtisk lige drøftet din situation med overlægen og vi er blevet enige
om at du, hvis du bliver ved med at gøre fremskridt snart kan komme på små
ture i haven.

Men jeg troede vi havde en aftale om at du skulle holde dig fra dk.politik,
da verden endnu er alt for stor og uforståelig for dig. Så inden du kommer
galt afsted må du hellere komme hjem til
dk.sidder.og.leger.med.min.egen.afføring.dk



Henri Gath (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 25-08-05 23:49


"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
news:430e4804$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ulrich Valera wrote:
>> Alle personer og dyr i biler skal være iført godkendt,
>> statsautoriseret hjelm - også under parkering.
>> Ulrich Valera
>
> Kære Ulrich !
> Rart at se at du gør fremskridt med stavepladen.
> Har fakrtisk lige drøftet din situation med overlægen og vi er blevet
> enige om at du, hvis du bliver ved med at gøre fremskridt snart kan komme
> på små ture i haven.
>
> Men jeg troede vi havde en aftale om at du skulle holde dig fra
> dk.politik, da verden endnu er alt for stor og uforståelig for dig. Så
> inden du kommer galt afsted må du hellere komme hjem til
> dk.sidder.og.leger.med.min.egen.afføring.dk

Vig bort, din retarderede nar......



Bo Nielsen (25-08-2005)
Kommentar
Fra : Bo Nielsen


Dato : 25-08-05 23:51


"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
news:430e4804$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ulrich Valera wrote:
> > Alle personer og dyr i biler skal være iført godkendt,
> > statsautoriseret hjelm - også under parkering.
> > Ulrich Valera
>
> Kære Ulrich !
> Rart at se at du gør fremskridt med stavepladen.
> Har fakrtisk lige drøftet din situation med overlægen og vi er blevet
enige
> om at du, hvis du bliver ved med at gøre fremskridt snart kan komme på små
> ture i haven.
>
> Men jeg troede vi havde en aftale om at du skulle holde dig fra
dk.politik,
> da verden endnu er alt for stor og uforståelig for dig. Så inden du kommer
> galt afsted må du hellere komme hjem til
> dk.sidder.og.leger.med.min.egen.afføring.dk
>

*ROTFL*

Boni



Henri Gath (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 26-08-05 00:15


"Bo Nielsen" <boni@nospam.dk> skrev i en meddelelse
news:430e4ba4$0$18642$14726298@news.sunsite.dk...
>
> "please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
> news:430e4804$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Ulrich Valera wrote:
>> > Alle personer og dyr i biler skal være iført godkendt,
>> > statsautoriseret hjelm - også under parkering.
>> > Ulrich Valera
>>
>> Kære Ulrich !
>> Rart at se at du gør fremskridt med stavepladen.
>> Har fakrtisk lige drøftet din situation med overlægen og vi er blevet
> enige
>> om at du, hvis du bliver ved med at gøre fremskridt snart kan komme på
>> små
>> ture i haven.
>>
>> Men jeg troede vi havde en aftale om at du skulle holde dig fra
> dk.politik,
>> da verden endnu er alt for stor og uforståelig for dig. Så inden du
>> kommer
>> galt afsted må du hellere komme hjem til
>> dk.sidder.og.leger.med.min.egen.afføring.dk
>>
>
> *ROTFL*

Akja, små sjæle, små fornøjelser....



GB (26-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-08-05 00:14

"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i meddelelsen
news:430e4804$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk:

> Rart at se at du gør fremskridt med stavepladen.
> Har fakrtisk lige

Hrm...

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

Kim Larsen (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 26-08-05 00:22

"please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
news:430e4804$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Ulrich Valera wrote:
>> Alle personer og dyr i biler skal være iført godkendt,
>> statsautoriseret hjelm - også under parkering.
>> Ulrich Valera
>
> Kære Ulrich !
> Rart at se at du gør fremskridt med stavepladen.
> Har fakrtisk lige drøftet din situation med overlægen og vi er blevet
> enige om at du, hvis du bliver ved med at gøre fremskridt snart kan komme
> på små ture i haven.
>
> Men jeg troede vi havde en aftale om at du skulle holde dig fra
> dk.politik, da verden endnu er alt for stor og uforståelig for dig. Så
> inden du kommer galt afsted må du hellere komme hjem til
> dk.sidder.og.leger.med.min.egen.afføring.dk

ROTFLOL )))))))))))))

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




Henri Gath (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 26-08-05 00:32


"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:430e528c$0$18640$14726298@news.sunsite.dk...
> "please-answer-here" <noone@nohost.nodomain.invalid> skrev i en meddelelse
> news:430e4804$0$67255$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Ulrich Valera wrote:
>>> Alle personer og dyr i biler skal være iført godkendt,
>>> statsautoriseret hjelm - også under parkering.
>>> Ulrich Valera
>>
>> Kære Ulrich !
>> Rart at se at du gør fremskridt med stavepladen.
>> Har fakrtisk lige drøftet din situation med overlægen og vi er blevet
>> enige om at du, hvis du bliver ved med at gøre fremskridt snart kan komme
>> på små ture i haven.
>>
>> Men jeg troede vi havde en aftale om at du skulle holde dig fra
>> dk.politik, da verden endnu er alt for stor og uforståelig for dig. Så
>> inden du kommer galt afsted må du hellere komme hjem til
>> dk.sidder.og.leger.med.min.egen.afføring.dk
>
> ROTFLOL )))))))))))))

jA, SMÅ SJÆLE, SMÅ GLÆDER....AK



GB (26-08-2005)
Kommentar
Fra : GB


Dato : 26-08-05 00:58

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:430e5412$0$43456$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> jA, SMÅ SJÆLE, SMÅ GLÆDER....AK

Du har spildt cola i dit tastatur.

http://www.howtocleananything.com/hca_article_computer.htm

--
Liberal, kongetro, EU-modstander og atomkraftmodstander.
Frihed under ansvar er den eneste troværdige vej frem.
Støt Israel - køb Israelske varer!
GB

Christian B. Andrese~ (26-08-2005)
Kommentar
Fra : Christian B. Andrese~


Dato : 26-08-05 07:45


"Ulrich Valera" <ulrich@valera.cc> wrote in message
news:430e09be$0$99644$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...
> Det var interessant at læse de forskellige reaktioner på mit indlæg.
>
> Stort set som ventet -.
>
> Alle stramninger i samfundet hilses velkommen til enhver tid.
>
> Folk er fuldstændig ligeglade med personlig frihed og muligheden for selv
at
> kunne udøve et skøn.
>
> - og ligeglade med om hverdagen forpestes med en masse reguleringer af
alt.
>
> Det overses fuldstændigt, at de galninge, som opfører sig til fare for
> andre, altid vil være uden for fornuftens rækkevidde, uden kørekort, i
> stjålen bil og på udflugt fra fængslet.
>
> Stramningerne vil derfor kun genere de, der i forvejen er ansvarsbevidste
og
> det er jo alligevel dem, der aldrig brokker sig. Det er også dem, der i
> forvejen følger reglerne.

Hvis man er ansvarsbevidst så overholder man nu nok langt hovedparten af
færdselsloven.

> Hvem kører forøvrigt venstre om i helleanlæg eller modsat retningen? - det
> må da vel være et kvindemenneske med under 80 timer i køreskolen.

Eller unge mænd i sænkede BMW'ere ?

> - Og skulle hun så virkelig gøre det anderledes, fordi det giver et
> klip?????

Næ sikkert ikke, man hun (læs. den unge mand i BMW'en) stoppes måske når
kortet ryger.

snip en masse useriøst ævl.

> --------------------------------------------------------------------------
----------------
>
> Se, det skal blive rart at være en af de få tilbageblevne med kørekort!
> Vi bliver garanteret ikke mange, der så kan køre rundt og grine til de
> mange, der må hænge udenpå de overfyldte busser i regnvejr -
> - Men sådan er det jo, når man ikke kunne finde ud af at følge
> reglerne! -HA!

Ja, sådan er det.

> Ulrich Valera
> En af de go'e

Til den orienterende køreprøve ?


--
mvh / regards
Christian
CMT top 20 countdown: http://makeashorterlink.com/?M29812BAB
Cruise music: http://www.yee-haw.dk



Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177519
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408658
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste